Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kampania uświadamiająca zwracająca uwagę na „rosnącą epidemię” krótkowzroczności u dzieci

Kampania uświadamiająca zwracająca uwagę na „rosnącą epidemię” krótkowzroczności u dzieci

Nie mogliśmy przetworzyć Twojego żądania. Spróbuj ponownie później. Jeśli ten problem nadal występuje, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].

Zgodnie z komunikatem prasowym „rosnąca epidemia” krótkowzroczności u dzieci na całym świecie jest tematem Tygodnia Świadomości Krótkowzroczności, który odbędzie się w dniach 22-26 maja.

Zgodnie z hasłem „Uważaj na krótkowzroczność”, kampania ma na celu uczynienie leczenia choroby u dzieci „niezbędną częścią zdrowia oczu pacjenta”, jak twierdzi jej organizator, Brain Holden Vision Institute (BHVI), australijska organizacja non-for- organizacja zajmująca się badaniami i rozwojem optycznym zysku.

1208262_640 okulary
Tydzień Świadomości Krótkowzroczności 22-26 maja. Zdjęcie: Adobe Stock

Zasoby i informacje o kampanii są dostępne w BHVI strona internetowa.

W oświadczeniu stwierdzono, że nieskorygowana krótkowzroczność jest główną przyczyną ślepoty na całym świecie i oczekuje się, że do 2050 roku dotknie 50% światowej populacji.

prezes BHVI Yvette WaddellMagister administracji biznesowej Powiedział w oświadczeniu, że „punkt krytyczny… w którym mamy narzędzia do wprowadzenia znaczących zmian” został osiągnięty w wysiłkach na rzecz kontrolowania krótkowzroczności.

„Teraz nadszedł czas, aby zaangażować całą społeczność zajmującą się zdrowiem oczu, informując ich nie tylko o znaczeniu, ale także o tym, jak mogą leczyć krótkowzroczność w swojej praktyce z pacjentami dotkniętymi chorobą – i wykorzystać niesamowite wyniki badań i rozwoju technologii, które napędzają tę sprawę dla świata, w którym połowa populacji nie musi cierpieć z powodu wyniszczającej choroby oczu”.