Zgodnie z komunikatem prasowym „rosnąca epidemia” krótkowzroczności u dzieci na całym świecie jest tematem Tygodnia Świadomości Krótkowzroczności, który odbędzie się w dniach 22-26 maja.
Zgodnie z hasłem „Uważaj na krótkowzroczność”, kampania ma na celu uczynienie leczenia choroby u dzieci „niezbędną częścią zdrowia oczu pacjenta”, jak twierdzi jej organizator, Brain Holden Vision Institute (BHVI), australijska organizacja non-for- organizacja zajmująca się badaniami i rozwojem optycznym zysku.
Zasoby i informacje o kampanii są dostępne w BHVI strona internetowa.
W oświadczeniu stwierdzono, że nieskorygowana krótkowzroczność jest główną przyczyną ślepoty na całym świecie i oczekuje się, że do 2050 roku dotknie 50% światowej populacji.
prezes BHVI Yvette WaddellMagister administracji biznesowej Powiedział w oświadczeniu, że „punkt krytyczny… w którym mamy narzędzia do wprowadzenia znaczących zmian” został osiągnięty w wysiłkach na rzecz kontrolowania krótkowzroczności.
„Teraz nadszedł czas, aby zaangażować całą społeczność zajmującą się zdrowiem oczu, informując ich nie tylko o znaczeniu, ale także o tym, jak mogą leczyć krótkowzroczność w swojej praktyce z pacjentami dotkniętymi chorobą – i wykorzystać niesamowite wyniki badań i rozwoju technologii, które napędzają tę sprawę dla świata, w którym połowa populacji nie musi cierpieć z powodu wyniszczającej choroby oczu”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Nowy raport WHO pokazuje, jak miasta przyczyniają się do postępu w zapobieganiu chorobom niezakaźnym i urazom
Naukowcy identyfikują „najlepszy punkt” bezpiecznej operacji po zawale serca
Badanie wykazało, że 20% dzieci chorych na zapalenie płuc nie otrzymuje antybiotyków