Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kampania reklamowa promująca Polskę w Paryżu podczas Igrzysk Olimpijskich

Kampania reklamowa promująca Polskę w Paryżu podczas Igrzysk Olimpijskich

Pod hasłem „Następny przystanek – Polska” ponad 200 billboardów zostało strategicznie rozmieszczonych na 40 głównych stacjach metra Paryża, w pobliżu słynnych miejsc, takich jak Opera, Montparnasse, Bastylia i Charles de Gaulle-Etoile, a także Saint- Węzły komunikacyjne Lazare i Gare du Nord.

W kampanii, która rozpoczęła się 19 lipca, znalazły się obrazy naśladujące znaki stacji metra, przedstawiające Warszawę, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław i inne polskie miasta.

Inicjatywa ta stanowi ważny impuls Polski na rzecz budowania pozytywnego wizerunku międzynarodowego oraz promowania łatwych i bezpiecznych podróży do kraju, szczególnie w kontekście postpandemicznym, gdzie coraz bardziej pożądane stają się krótkie, dostępne wakacje.

Każde miasto jest promowane jako położone w odległości dwóch godzin lotu od Paryża, co przyciąga francuskich turystów zainteresowanych krótkimi wypadami do miasta.

Według statystyk kampanii, z 15 milionów gości, którzy spodziewają się przybyć do Paryża na Igrzyska, większość z nich to turyści krajowi, z czego około 12 milionów, a duży odsetek pozostałych zainteresowanych jest także zwiedzaniem Polski.

Szef paryskiego biura POT, Thomas Rodomino, powiedział, że kampania skierowana jest do preferencji podróżniczych francuskich turystów, którzy zazwyczaj lubią podróżować samolotem i chcą poznawać miasta, kulturę, historię i muzea.

Uzupełnieniem działań związanych z pozycjonowaniem metra jest równoległa kampania taksówkowa, która rozpoczęła się 22 lipca i objęła około 120 pojazdów, zapewniając większą widoczność wśród turystów i kibiców poruszających się w ograniczonych obszarach miasta podczas Igrzysk.

Rodomino opisał wyzwania związane z kampaniami outdoorowymi jako naturalne przedłużenie całorocznych wysiłków w Internecie i mediach społecznościowych oraz podkreślił strategiczny wybór ruchliwych korytarzy i stacji metra w celu maksymalizacji ekspozycji.

Przesłanie, jakie POT chce przekazać za pomocą tych reklam, to proste zaproszenie: „Jeśli masz już dość Paryża i tłumów na wydarzeniach sportowych, następnym przystankiem będzie Polska”.

READ  7 firm technologicznych w Polsce, które powinieneś znać

(rt/g)

źródło: Partia Akcji Ludowej