Pracownik statku wycieczkowego ujawnił błędy popełniane przez pasażerów podczas wakacji.
Lucy Sotherton (28 l.) z Birmingham pracuje na statkach wycieczkowych od dziewięciu lat, odkąd skończyła 19 lat.
Niedawno opowiadałem o prawdziwym życiu na morzu – dobrym i złym oraz o tym, jak można działać na nerwy załodze, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.
Brytyjczyk ostrzegł, że jeśli nie chcesz, żeby cię wyśmiewano, powinieneś unikać przede wszystkim zdejmowania butów.
„Członkowie załogi na ogół naśmiewają się z pasażerów, którzy uważają, że dopuszczalne jest chodzenie po statku wycieczkowym bez butów” – przyznała. Gwiazda Dzienna.
Lucy ujawniła: „Co zaskakujące, na każdym rejsie zawsze jest jeden pasażer, który czuje się komfortowo, chodząc po całym statku wycieczkowym bez butów.
„Będą wchodzić i wychodzić ze sklepów bez butów i będą uważać, że do teatru należy chodzić bez butów, ponieważ technicznie rzecz biorąc, znajdują się w pomieszczeniu zamkniętym.
„Jednak w każdym miejscu poza kabiną musisz nosić buty”.
„A jeśli będziesz chciał chodzić po statku wycieczkowym bez butów, załoga będzie się z ciebie śmiać”.
Jednak nie samo podniesienie nogi powoduje, że pracownicy kręcą nosem. Kolejnym błędem jest bycie niegrzecznym.
Lucy powiedziała: „Myślę, że największym błędem, jaki ludzie mogą popełnić podczas rejsu, jest nie bycie uprzejmym wobec każdego członka załogi.
„Nie wiesz, czego będziesz potrzebować i który członek załogi będzie w stanie rozwiązać Twoje problemy, a zdarzało się to wcześniej, gdy pasażer był niesamowicie niegrzeczny wobec członka załogi, który potrzebował tego później podczas rejsu. '
Jeśli będziesz miły dla personelu, mogą zapewnić ci darmowe luksusy.
28-latek powiedział, że najlepszym sposobem na zdobycie darmowych rzeczy i ulepszeń jest „nawiązanie prawdziwych kontaktów z członkami załogi”.
„Dotyczy to stewarda pokładowego, kelnera i każdego członka załogi” – dodała.
„Jeśli jesteś miłą osobą i masz kontakt z członkiem załogi, jest bardziej prawdopodobne, że zrobią dla ciebie wszystko, co w ich mocy.
„Dlatego śmieję się, gdy pasażerowie zachowują się niegrzecznie wobec członków załogi, ponieważ wyrządzają sobie tylko krzywdę.
„Żaden członek załogi nie chciałby jechać dalej ze względu na lekceważącego i niegrzecznego pasażera”.
Operator statku wycieczkowego twierdzi, że najgorszym typem pasażerów są ci, którzy „są zdecydowani być nieszczęśliwi” bez względu na to, co im dasz, oraz że „szczęśliwi pasażerowie są najlepsi”.
Jeśli więc w tym roku wybierasz się nad morze, pamiętaj o uśmiechu i trzymaj stopy pod kontrolą, jeśli chcesz zrobić dobre wrażenie.
Przychodzi po A Piosenkarka pracująca na statku wycieczkowym ujawniła, co kryje się za „darmowymi imprezami z lodami” na pokładzie.
Gwiazda TikToka, Dara Starr Tucker, opowiedziała o swoich doświadczeniach związanych z katastrofami i śmiercią statków wycieczkowych w serii filmów na platformie, którą ma ponad 1,1 miliona obserwujących.
Kiedy jedna z komentatorek zwróciła uwagę, że istnieje związek pomiędzy ilością podawanych pasażerom lodów a liczbą ciał w kostnicy, podkreśliła, że „to niestety często prawda”.
„Jeśli załoga nagle oferuje pasażerom porcję lodów – bezpłatną imprezę lodową – często dzieje się tak dlatego, że na statku zginęło więcej osób niż w kostnicy” – powiedziała.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa