Trendy, które udowadniają, że nie jesteśmy już w zamknięciu: wychodzimy z wygodnymi dresami i strojami biurowymi, ponieważ dane dotyczące zakupów wskazują na powrót do normalności po pandemii Covid
- Raport roczny Johna Lewisa pokazuje, jak robimy zakupy, mieszkamy i czujemy się komfortowo za granicą
- Sprzedaż czopiarek i biustonoszy fiszbinowych rośnie, gdy kobiety wracają do życia zawodowego
- Gry sportowe, biurowe i do makijażu straciły popularność w wyniku epidemii
- Dżinsy typu boyfriend i buty Ugg wracają do mody, a sprzedaż w tym roku gwałtownie wzrosła
Ograniczenia Covid przyniosły nowy sposób życia, gdy zaczęliśmy pracować przy kuchennych stołach i szukać sposobów na rozrywkę bez wychodzenia z domu.
Wydaje się jednak, że trend zmierza w odwrotnym kierunku, ponieważ analiza zwyczajów zakupowych w tym kraju pokazuje, że nasz krótki romans z wygodnymi pluszowymi dresami wygasł, podobnie jak odnowiliśmy zamiłowanie do garniturów biurowych.
Zmiany zostały opisane w corocznym raporcie Johna Lewisa „Jak robimy zakupy, żyjemy i wyglądamy”, który opiera się na sprzedaży w jego sklepach i wyszukiwaniach w jego witrynie.
Wydaje się, że popyt na biustonosze bez fiszbin spadł w tym roku, ponieważ kobiety wracają do życia zawodowego, a sprzedaż bielizny i biustonoszy z fiszbinami kwitnie.
Sklep odnotował tendencję po zamknięciu, aby klienci przychodzili do biura co najmniej trzy dni w tygodniu, mówiąc: „We wtorki, środy i czwartki wracamy do biura i dekorujemy część”.
Sprzedaż butów Ugg wzrosła w ciągu ostatniego roku o 700 procent. Ale ogólnie rzecz biorąc, raport roczny Johna Lewisa pokazał, że kupujemy, mieszkamy i wyglądamy wygodnie, ale tracimy popularność, ponieważ ludzie coraz częściej wracają do pracy (zdjęcie giełdowe)
Popyt na biustonosze bez fiszbin spadł w tym roku, ponieważ kobiety wracają do życia zawodowego, a sprzedaż bielizny i biustonoszy z fiszbinami kwitnie (zdjęcie stockowe)
Raport Johna Lewisa pokazał, jak robimy zakupy, żyjemy i obserwujemy zmiany trendów
Pomimo tego, że wiele osób nadal pracuje w domu kilka dni w tygodniu, wszystko wskazuje na powrót do normalnego życia zawodowego.
John Lewis nie oferuje już biurek naściennych, które wiele osób pospiesznie zainstalowało, tworząc domowe biura podczas pandemii.
Dla kontrastu, sprzedaż toreb na laptopy wzrosła o 20 procent, a organizatorzy osobiści – tacy jak Filofaxes – przeżyli odrodzenie, gdy Brytyjczycy próbują pogodzić swoje pracowite obowiązki z życiem towarzyskim.
Gdy naród wychodzi z pandemii, sprzedaż eleganckiej odzieży męskiej wzrosła o 60 procent, a desek do prasowania o 19 procent.
Układanki zostały w tyle, ponieważ koniec blokady oznacza, że rodziny nie muszą już spędzać całych dni poza domem, a producenci zup zostali w tyle, a sprzedaż spadła o 12 procent, ponieważ pracownicy wracają do kupowania posiłków w drodze.
Organizatorzy osobiści – tacy jak Filofaxes – przeżyli odrodzenie, gdy Brytyjczycy próbują żonglować obowiązkami zawodowymi z życiem towarzyskim (zdjęcie stockowe)
Odrodzenie się wesel i innych uroczystości doprowadziło do boomu na „odpowiednie” damskie kapelusze (zdjęcie standardowe)
Układanki wypadły z łask, ponieważ koniec blokady oznacza, że rodziny nie muszą już zostawać przez cały dzień (zdjęcie z zapasem)
John Lewis nie oferuje już biurek naściennych, wiele osób pospiesznie instalowanych, aby tworzyć domowe biura podczas pandemii (zdjęcie stockowe)
Powrót wesel i innych uroczystości doprowadził do boomu damskich kapeluszy „okazyjnych” i 88-procentowego wzrostu sprzedaży kieliszków do szampana i kieliszków do wina.
Grube szlafroki do przewijania znikają z półek, gdy coraz więcej z nas szaleje popływać, a ponieważ ludzie w końcu mogą zarezerwować wakacje, sprzedaż adapterów podróżnych wzrosła o 300 procent.
W modzie odnotowano 85-procentowy wzrost sprzedaży damskich dżinsów typu „boyfriend jeans” i ogromny 700-procentowy wzrost sprzedaży butów Ugg.
Sprzedaż kuchenek mikrofalowych spadła o 13 procent, podczas gdy producenci zup pozostali w tyle, a sprzedaż spadła o 12 procent, gdy pracownicy wrócili, by kupować posiłki w drodze (zdjęcie stockowe)
Innym artykułem kuchennym, który zyskał popularność, są pudełka na chleb, których sprzedaż spadła o 42 procent (zdjęcie stockowe)
Reklamy
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji