Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Jak branża gier wideo myśli o zwolnieniach z Big Tech

Jak branża gier wideo myśli o zwolnieniach z Big Tech

Redukcja etatów w branży technologicznej Ostatnio trafiła na wiele ponurych nagłówków gazet. Jest to trend branży gier wideo Mało odporny.

W rzeczywistości w pewnym momencie istniała strona internetowa o nazwie videogamelayoffs.com, która miała sekundowy licznik „dni od ostatniego masowego zwolnienia”.

Historia brzmiała: kierownictwo nadmiernie się boi Przed premierą dużej gryPracują do głębi, a gdy owoce ich pracy staną na wysokości murów GameStop, Zbiorowi strażacy.

Ta strona z fryzurami z gier wideo nie była aktualizowana od 2021 roku, ale poniżej znajduje się przybliżone zestawienie niektórych ostatnich potknięć różu.

W tym tygodniu Microsoft ogłosił 10 000 zwolnieńw tym niektórzy w 343 Industries, firmie stojącej za 2021 r nieskończona aura i Bethesda Game Studios, twórca przyszłości pole gwiazd.

liga legend Deweloper Riot Games, którego właścicielem jest chiński Tencent Holdings, obniżył wyniki w działach wydawniczym, kadrowym i e-sportowym.

Riot powiedział, że planuje zatrudnić 150 osób, a obcięte role „nie mają już dla nas sensu”.

Firma produkująca silniki do gier, Unity Software, poinformowała, że ​​zwolniła 284 pracowników w drugiej rundzie redukcji w ciągu mniej niż roku, tnąc dział sportu i rozrywki na żywo.

W grudniu izraelska firma zajmująca się grami Playtika Holding zwolniła ponad 600 pracowników.

Przy tego rodzaju liczbach nic dziwnego, że w zeszłym roku branża gier miała największy nacisk na zrzeszanie się, ponieważ pracownicy starają się odizolować od zmian ekonomicznych i zapewnić sobie lepsze płace.

Brzmi to brutalnie, ale czynniki stojące za tymi decyzjami są inne niż dziesięć lat temu.

Z pewnością pracownicy, zwłaszcza pracownicy jednostek, nadal borykali się z niepewnością zatrudnienia po wydaniu gry.

Ale uruchomienie gry nie jest już najważniejszym czynnikiem bezpieczeństwa pracy pracowników.

Głębsza integracja branżowa z Big Tech — patrz zbliżające się przejęcie firmy Microsoft przez firmę Activision Blizzard — Większa zależność od reklamy, a także nowe modele tworzenia gier oznaczają, że narracja funkcji gry łączy się z szerszą historią technologiczną „rozdęcie działa wbrew stagnacji”,

READ  Po trzech latach The Division 2 zmierza na Steama

Branża technologiczna ogłosiła plany zwolnienia ponad 100 000 miejsc pracy w ciągu ostatnich kilku miesięcy, ponieważ firmy przyznają, że odbiły się w czasach pandemii i teraz mierzą się z nową rzeczywistością gospodarczą.

Kierownictwo Amazona, Microsoftu i firmy macierzystej Google Alphabet wysłało e-maile z potwierdzeniem do pracowników.

„Nie sądzę, żeby to była gra. Myślę, że to kwestia techniczna” – mówi Michael Pachter, analityk w Wedbush Securities, który śledzi branżę gier.

Był czas, kiedy przemysł gier był uważany za odporny na recesję.

Gry nie są branżą odporną na recesję. Gry naprawdę wchodzą w interakcje z rynkami

Lynn Noney, adiunkt branży medialnej na Uniwersytecie Nowojorskim

Wyższa stopa bezrobocia wydaje się korelować z większą liczbą osób, które mają wolne ręce do trzymania kontrolera. Ostatnie trendy wysadziły ten pomysł w powietrze.

„Gry nie są branżą odporną na recesję” — mówi Lynn Noni, adiunkt przemysłu medialnego na Uniwersytecie Nowojorskim.

„Gry naprawdę wchodzą w interakcje z rynkami”.

Pomimo ostatnich złych wiadomości, w tym roku może wyglądać lepiej.

Po spędzeniu większości zeszłego roku w post-covidowym funku, z opóźnionymi grami i wydatkami szacowanymi na 4,3 procent, niektórzy analitycy liczą na odbicie w 2023 roku.

W końcu ma największy skład gier od lat.

Aktualizacja: 22 stycznia 2023, 04:00