Kompleksowy lifting Jaguara Land Rovera nabiera rozpędu wraz z ujawnieniem nowego logo jego nowej oficjalnej nazwy: JLR.
Jest to prosty pomysł, który jest zgodny z minimalistycznym etosem projektowym JLR i produktów jego dealerów, i mówi się, że ucieleśnia „elegancję, nowoczesność i przyszłościową esencję firmy”.
Po raz pierwszy firma ma jedno oficjalne logo, zamiast używać oddzielnych marek Jaguar i Land Rover. Nie pojawi się jednak na żadnym samochodzie, a Stellantis nie pojawia się na przykład na żadnych produktach Vauxhall, Peugeot czy Citroën.
Odsłaniając nowe logo, JLR powtórzył, że „marka Land Rover pozostanie kluczową częścią DNA firmy”, a owalne insygnia marki nie znikną z jej portfolio, wbrew wcześniejszym doniesieniom.
Przemawiając w kwietniu na szeroko zakrojonej prezentacji aktualizacji firmy, dyrektor generalny Adrian Mardel potwierdził, że firma zostanie przemianowana z Jaguar Land Rover, gdzie samochody są tworzone pod dwiema markami, które „czynią magię w Midlands”, i zamiast tego nazywa się JLR, która to „House of Brands” z samochodami stworzonymi pod nazwami Range Rover, Discovery, Defender i Jaguar.
Land Rover stanie się „znakiem zaufania” dla marek Defender, Range Rover i Discovery, powiedział dyrektor kreatywny Gerry McGovern.
„Rzeczywistość jest taka, że Range Rover jest marką, podobnie jak Defender” – powiedział McGovern. „Klienci mówią, że posiadają Range Rovera. W luksusie potrzebujesz absolutnej jasności. Land Rover Range Rover SV Autobiography tego nie zdradza.
„Uwielbiamy Land Rovery, ale nie ma ich tak dużo jak Range Rover, a Defender robi się całkiem duży”.
O narodzinach Jaguara jako całkowicie elektrycznej luksusowej marki Mardell powiedział, że było to dla niego coś „bardzo osobistego” i „niedokończonego biznesu”, ponieważ dołączył do Jaguara 32 lata temu. „Jaguar sprzed 32 lat to miejsce, do którego wrócimy i dokąd zmierzamy”.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa