Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Intel twierdzi, że trwają prace nad procesorami graficznymi obsługującymi starsze gry

Intel twierdzi, że trwają prace nad procesorami graficznymi obsługującymi starsze gry

Intel właśnie udostępnił aktualizację wideo dotyczącą aktualnego stanu gry na swoich procesorach graficznych Arc Alchemist. W poprzednim filmie wyjaśniono, że karty Intel mogą mieć problemy z grami, które nie działają na DirectX 12.

Film pokazuje, że ulepszanie Intel Arc dla DirectX 11 i wcześniejszych jest nadal w dużej mierze pracą w toku i może nigdy się nie skończyć. Z drugiej strony AMD i Nvidia generalnie nie podzielają tych problemów. Czy gracze będą zadowoleni z korzystania z Intel Arc, mając na uwadze te problemy?

Korporacja intelektualna Udostępnij krótki film z pytaniami i odpowiedziami Wraz z Ryanem Shroutem i Tomem Petersenem obaj eksperci przekazują rzetelne informacje na temat stanu Twojej karty graficznej. Chociaż wciąż nie otrzymaliśmy żadnych ekscytujących (i być może bardziej naglących) wiadomości, takich jak data premiery, powoli dowiadujemy się o wydajności Intel Arc.

Motyw DirectX 12 A Vulkan vs. DirectX 11 zadebiutował w pliku Niedawny film o Linus Tech Tips W którym uczestniczyli również Shrout i Petersen. W filmie Linus zauważa, że ​​przejście z DX12 na DX11 spowodowało spadek wydajności o 45%. Shadow of the Tomb Raider. Nie ma sposobu, aby zamknąć to w cukrze – to może być problem.

Chociaż fajnie, że Intel Arc jest dobrze zoptymalizowany pod kątem DirectX 12, co oznacza, że ​​będzie stosunkowo łatwo uruchamiał niektóre tytuły AAA, karta graficzna nie może być używana tylko do najnowszych gier. Wiele starszych (i niewiele starszych) tytułów nadal opiera się na DirectX 11 lub nawet starszych wersjach, a gracze słusznie oczekują, że będą mogli grać w te tytuły również na swoim nowoczesnym urządzeniu.

Problem polega na tym, że DirectX 11 i 9, a także inne starsze interfejsy API bardzo różnią się od DX12 i Vulkan. Podczas gdy zarówno DirectX 12, jak i Vulkan opierają się głównie na silniku gry, aby poradzić sobie z wszystkimi ciężkimi zadaniami, starsze interfejsy API w większości wywierają presję na sterownik GPU.

READ  Losowo: Indie Dev rozdaje darmowe kody do gier, dopóki Nintendo nie zamknie sklepów internetowych Wii U i 3DS

Jest to coś, do czego zarówno AMD, jak i Nvidia spędziły lata, przyzwyczajając się i pracując. Dlatego, niezależnie od tego, czy kupisz jeden z Najlepsze karty graficzne lub wybierz coś przyjazna dla budżetuMożesz czuć się bezpiecznie, wiedząc, że uzyskasz przyzwoitą wydajność w starszych grach. Twój przebieg może się różnić, ale nie powinieneś doświadczyć takiego spadku liczby klatek na sekundę (fps), jaki obserwuje teraz Intel, z prawie dwukrotnie wyższą wydajnością w DX12 w porównaniu z DX11.

Intel z pewnością zdaje sobie sprawę z problemu, o czym świadczą ich odświeżające otwarte pytania i odpowiedzi. „Spodziewamy się, że tytuły DX12 i Vulkan będą bardzo dobre w porównaniu z konkurencją”, powiedział Petersen. […] W niektórych tytułach DX11 zrobimy świetnie, ale w innych tytułach DX11 nie zrobimy nic wielkiego. Z czasem będzie się rozwijał i poprawiał”.

Następnie Petersen zwrócił uwagę, że sprzęt Intel Arc znacznie różni się od Nvidii i AMD, więc teraz Intel jest zmuszony do cofnięcia się i dostrojenia wszystkich rzeczy, których programiści oczekują od sterownika GPU. Powiedział również, że optymalizacja wydajności DX11 byłaby „pracą pełną miłości na zawsze”.

Trudno nie docenić tutaj przejrzystości Intela. Prawda jest taka, że ​​jeśli zamierzasz grać głównie w gry, w których Arc radzi sobie dobrze, możesz być w porządku – ale trudno oczekiwać, że gracze będą trzymać się tylko kilku konkretnych tytułów i nigdy od nich nie odejść. Z tego powodu, o ile Intel Arc nie będzie mógł kontynuować prac nad poprawą, będzie miał problemy, podobnie jak ludzie, którzy zdecydują się go kupić.

Rekomendacje redaktorów