AppleInsider jest wspierany przez swoich odbiorców i możesz zarobić prowizję przy zakupie za pośrednictwem naszych linków. Te partnerstwa afiliacyjne nie wpływają na nasze treści redakcyjne.
W najnowszej kampanii reklamowej mającej na celu zahamowanie sukcesu wewnętrznej transformacji firmy Apple Silikon jabłkowy Procesory Intel zebrał grupę od Apple i próbował przekonać ich, że komputery PC są bardziej elastyczne niż Mac.
Wykorzystując taktykę „przynęta i zamiana”, powszechną praktykę w reklamach „prawdziwych ludzi, a nie płatnych aktorów”, Intel zaprasza fanów Apple do, jak twierdzi, grupy fokusowej, która omawia potencjalne funkcje przyszłych komputerów Mac.
Uczestnicy są pytani o to, co myślą o nowych funkcjach, takich jak dostosowywanie i aktualizowanie sprzętu, gry, projekty hybrydowe i wiele innych, w wyłożonej boazerią sali przypominającej sale spotkań dla kadry kierowniczej w głównych sklepach Apple Store. Występy zostały nagrane i uwzględnione w nowej reklamie Intela „Breaking the Magic: The Social Experience”.
Ryan Schrute, główny strateg wydajności w firmie Intel, podkreślił cztery minuty w tweecie w poniedziałek.
„Zabraliśmy 12 prawdziwych fanów Apple do grupy fokusowej promującej „nadchodzące funkcje sprzętowe”, które w rzeczywistości były komputerami, które można dziś kupić. Przyjemne doświadczenie, które pokazuje siłę ekosystemu komputerów PC, naszych partnerów i technologii Intela” – powiedział Schrute.
Wybrani użytkownicy Apple ubolewają nad brakiem możliwości rozbudowy komputera Mac, a mianowicie przydziałem pamięci RAM i rzadkim katalogiem gier, podczas gdy nowe dodatki, takie jak ekrany dotykowe i składane konstrukcje hybrydowe, są uznawane za interesujące funkcje. Prezenter ujawnia, że komputery mają wszystkie omawiane funkcje, ku nieuzasadnionemu zdumieniu uczestników improwizowanego badania.
Następnie ukryte drzwi otwierają się, odsłaniając pomieszczenie pełne laptopów, komputerów stacjonarnych i hybryd wyposażonych w możliwości sprzętu na zamówienie podczas sesji. Fani Apple są – znowu bezpodstawnie – zaskoczeni, a niektórzy nawet bardzo płodni, widząc gamę komputerów PC, z których większość oferuje kształty i technologie dostępne od lat.
W dzisiejszym tweecie Sarwat powiedział, że reakcje uczestników były prawdziwe i nieskryptowane, dodając: „Zaskakujące jest, jak wiele osób korzystających z technologii wciąż nie zna możliwości komputera”.
Intel przesunął się na Apple Silicon Na początku 2021 r. Z zestawem wyselekcjonowanych parametrów, aby pokazać układy x86 w korzystnym świetle. Reklamy rozpoczęte w lutym. Kampania „Go PC” rekrut Była gwiazda „I’m a Mac”, Justing Long, mówi o śmieciach w komputerze Mac, skupiając się na wszystkim, od wydajności energetycznej po zależność Apple od kluczy sprzętowych.
Apple jest w trakcie przestawiania całej rodziny komputerów Mac z procesorów Intela na zaprojektowane przez siebie chipy z serii M. Wysiłki rozpoczęły się pod koniec zeszłego roku wraz z wydaniem krzemowych wersji firmy Apple MacBook Pro 13 caliI Macbook Air I Mac minii kontynuowany w 2021 b M1 iMac. Oczekuje się, że firma przedstawi 14 i MacBook Pro 16 cali Modele z chipsetami serii M w październiku, podczas gdy 2022 Mac Pro Przejście może zostać zakończone w obiecanym okresie dwóch lat.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów