Po 10 latach budowania globalnej obecności poprzez media społecznościowe, e-commerce i sprzedaż hurtową, Kult Gai Świętowano uruchomienie dwóch głównych stron internetowych. Sklepy w Los Angeles i Nowym Jorku będą dla fanów marki naturalnym miejscem zakupów i doświadczania fizycznego kontaktu jako przedłużenia piękna, które znają i kochają. Podobnie jak wiele innych produktów, sklepy pozwolą wędrować oczom i nieustannie będą inspirować do odkrywania dzięki szczegółowym łukom, unikalnym detalom sztukaterii i świetlikom. Yasmine Larian, założycielka i dyrektor generalna Cult Gaia, zaprojektowała sklepy, aby zapewnić swoim klientom wyjątkowe wrażenia zakupowe.
Podczas gdy marka ma wiele Pomyślne kamienie miloweLarian nigdy nie czuł, by marka w pełni wykorzystała swój potencjał online lub u partnerów hurtowych. „Nigdy nie lubiłam rezygnować z kontroli nad sprzedażą hurtową pod względem doświadczenia, jakie ludzie mają z naszym produktem. To zawsze było dla mnie trudne. Myślę, że twoje doświadczenie związane z zakupem produktu jest również przedłużeniem produktu” – powiedziała. Z mediami społecznościowymi i naszym biznesem e-commerce, ale zawsze chciałem pokazać im więcej nas i kim jesteśmy w fizycznej przestrzeni. Konieczność polegania wyłącznie na zdjęciach w celu sprzedaży produktu jest tym, co przyniosło nam sukces, ale tym, co zapewnia nam długowieczność, jest piękny produkt, szczegóły, których cyfra po prostu nie może uchwycić. To bardzo ekscytujące i znaczące, kiedy możemy fizycznie wchodzić w interakcje z naszymi klientami, a kiedy kupują namacalny przedmiot, to dla mnie najbardziej potwierdzająca rzecz. Bycie w sklepie jest zarówno doświadczeniem Cult Gaia, jak i fizycznym przedłużeniem estetyki, którą znamy i kochamy. Nasze sklepy mają wszystkie szczegóły, urok i powściągliwość, które mają nasze produkty. Projektowanie tych przestrzeni od początku do końca daje nam możliwość całkowitego zawładnięcia doświadczeniem i klimatem klienta”.
Popularność kultowej Gai z jej rzeźbiarskimi projektami przyciągnęła uwagę nie tylko wielkich celebrytów, ale całych pokoleń kobiet. Laren przypisuje ponadczasowość swoich projektów projektowaniu wbrew trendom: „Nie jestem trend girl. Zawsze powtarzam, że rzeczy, które tworzymy, masz chcieć nosić za pięć lat, nie muszą być ładne, bo każdy je ma. I nie powinni tego chcieć, ponieważ jest to trend”. Musisz tego chcieć, ponieważ jest to coś, co chcesz zachować na zawsze”.
Projektując dwa okręty flagowe w Los Angeles i Nowym Jorku, Larian chciał, aby czuli się jak przystań, która zapewnia klientowi doświadczenie, w którym chce pozostać w eksploracji, niezależnie od tego, czy kupi produkt, czy nie. „W przypadku Melrose początkowo przyciągnęła mnie ta przestrzeń ze względu na jej półokrągły kształt i lokalizację. Uwielbiam też detale projektowe w całym sklepie i to, jak zrodziła się moja wizja stworzenia świątyni Cult Gaia poświęconej naszemu produktowi. Jednym z moją ulubioną częścią jest podłoga, która jest układanką złożoną z ponad 600 pojedynczych paneli wapienia, z których każdy jest pieczołowicie ręcznie malowany i cięty na zamówienie, aby stworzyć niepowtarzalny wzór. Inną osobistą cechą są światła wewnątrz sklepu, które są pomalowane w kształt lwa, jako hołd dla mnie i wszystkich innych lwów. Chodzi o to. Sklep ma dla mnie szczególne znaczenie i został stworzony z taką starannością. Nie mogę się doczekać, aby nasi klienci tego doświadczyli!”, wykrzyknął Larian . Jeśli chodzi o nowojorski okręt flagowy, zainspirowałem się wielkimi kolumnami starożytnych świątyń. Wzdłuż przestrzeni zostaną wykute trzy pokoje, a każda przestrzeń zapewnia klientom intymne wrażenia zakupowe, jednocześnie wzbudzając chęć zwiedzania. W przeciwieństwie do produktów Cult Gaia Sklep będzie pokryty ziemistym wapieniem i sztukaterią. Nic w przestrzeni nie jest standardowe, każdy element jest indywidualny”.
Jeśli chodzi o ekspansję na bardziej tradycyjne lokalizacje, Larian chce być tam, gdzie jest klient Cult Gaia. Obecnie istnieje wyskakujące okienko dla Cult Gaia w Miami, ale nie ma jeszcze rozmów o stałej lokalizacji. Podobnie jak w przypadku ich ubrań, statki Cult Gaia dają miłośnikom mody miejsce, w którym moda naśladuje sztukę.
Chodź za mną Świergot Lub Linkedin. spłacać Kilka innych moich prac Tutaj.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów