Nadal jednak nie jest jasne, czy Honda zwiększy moc silnika w modelu Prelude, który charakteryzuje się sportowym charakterem. Oczekuje się, że nowe coupe będzie miało w dużej mierze takie samo podwozie jak Civic, z lekką aluminiową ramą pomocniczą, szerokim tylnym rozstawem kół i przednim zawieszeniem z wahaczami.
Yamagami powiedział, że rozwój Prelude skupiał się na „budowaniu go wokół kierowcy”, a szczególną uwagę zwrócono nie tylko na jego sterowność i łatwość prowadzenia, ale także „emocjonalny aspekt silnika”.
Jako przykłady tego podał dźwięk i wibracje silnika. „Liniowość, gradacja i wszystkie tego rodzaju aspekty mają wpływ na to, jak się czujesz” – powiedział. „To jest coś, co naprawdę chcieliśmy wyrazić w aplikacji sprzętowej, ale także w ustawieniach”. Wyjaśnił także, że Prelude „to nie tylko samochód używany na torze wyścigowym”.
Yamagami spodziewa się, że nowe coupe szczególnie spodoba się młodszym kierowcom niż podstawowa wersja Hondy, a kluczem do jego atrakcyjności ma być efektowny wygląd zewnętrzny. Yamagami jako główny wpływ wskazał czyste, geometrycznie zaprojektowane powierzchnie szybowców.
„To bardzo dojrzały projekt. Nie ma zbyt wielu różnych linii, kątów i tekstur powierzchni, ale ma bardzo zaokrąglony, zrównoważony wygląd zewnętrzny” – powiedział.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa