Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Halo Infinite ukaże się 8 grudnia, oznaczając 20 lat sukcesu franczyzy

Halo Infinite ukaże się 8 grudnia, oznaczając 20 lat sukcesu franczyzy

W tym tygodniu fani otrzymają najnowszą grę wideo Halo, ponieważ Microsoft świętuje 20-lecie franczyzy, która przekształciła konsolę Xbox w sukces.

nieskończona aura Wyszedł w środę — ale żeby uczcić 20. rocznicę kultowego serialu science-fiction, Microsoft i jej deweloper 343 Industries już wydany Bezpłatna wersja próbna do uruchomienia „próbnego”.

W ciągu godziny od jej uruchomienia, 15 listopada, około 100 000 osób było zalogowanych do gry jednocześnie za pośrednictwem platformy online parowy, delektując się ekscytacją związaną z powrotem szóstej części do wojen kosmicznych w 26 wieku.

„Cała społeczność Halo z niecierpliwością oczekuje na pojawienie się tej gry” – powiedział 28-letni Jin, konkurencyjny gracz Halo, który nosi pseudonim Queen x3.

„Beta była świetną zabawą i wywołała wiele emocji, które doprowadziły do ​​oficjalnej premiery”.

Jeśli chodzi o urok gry, widziany oczami ciężko uzbrojonego żołnierza elektronicznego, powiedziała, że ​​​​jest to podekscytowanie wyzwaniem.

„Halo to naprawdę jedna z najbardziej konkurencyjnych strzelanek z perspektywy pierwszej osoby – niewiele osób może po raz pierwszy podnieść konsolę i być fajnym”.

zabójcza aplikacja

Akcja gry toczy się w przyszłości, w której ludzie skolonizowali wiele planet. Wyewoluowała aura walki Pojawiła się w listopadzie 2001 roku jako pierwsza gra na zupełnie nową konsolę Xbox firmy Microsoft.

Seria szybko stała się znana jako „zabójcza aplikacja” – produkt napędzający sprzedaż konsoli Xbox – ponieważ Microsoft starał się przekształcić się w amerykańskiego konkurenta Japonii. Nintendo I Sony Na i tak już lukratywnym rynku konsol do gier.

Dwie dekady później Xbox nadal jest głównym graczem w branży gier wideo, który obecnie uważany jest za większy niż sektor filmowy, a firma zajmująca się badaniem rynku Mordor Intelligence wyceniono na 173,7 miliarda dolarów (około 1 305 820 crore) w 2020 roku.

READ  Microsoft wycofuje wersję próbną Game Pass za 1 USD przed premierą Starfield

Jej platforma Xbox Live była pionierem w przekształceniu gier online w zjawisko społeczne, w którym ludzie logują się, aby grać przeciwko znajomym lub nieznajomym. Obecnie ma ponad 100 milionów użytkowników miesięcznie.

Konsola Xbox wciąż pozostaje daleko w tyle za japońskimi gigantami, a do 2021 r. sprzedano około 6,7 miliona w porównaniu do prawie 90 milionów. Przełącznik Nintendo i 12,8 miliona Playstation 5Według analizy Ampere.

Ale najnowsze wersje X-BoxI Seria X, I sWedług Microsoftu jest to najszybciej sprzedająca się firma w historii firmy.

„To nie jest tak, że tytuł musi zdjąć konsole z półek, chociaż z pewnością pomoże zwiększyć popyt” – powiedział analityk NPD Game Matt Piscatella o nowym wydaniu Halo.

czerwony pierścień śmierci

Seria gier – która sprzedała się w 91 milionach egzemplarzy – zrodziła całą franczyzę medialną, z filmami, książkami, komiksami i Nadchodzące seriale telewizyjne The Wire gra Pabla Schreibera jako głównego bohatera, Master Chief.

Dało to nawet początek wyrażeniu Halo Killer, co oznacza grę, która jest wystarczająco dobra, aby pobić własny sukces.

Joshua „Mash” Mashlan, zawodowy trener turniejów e-sportowych Halo, wspomina swój rozwój jako czas, kiedy w końcu „nie miała obsesji na punkcie lubienia tej gry”.

„Wszyscy chcieli grać” – powiedział AFP 28-latek.

Był tak podekscytowany wydaniem wersji beta w zeszłym miesiącu, że wybrał dzień wolny, aby w nią zagrać i cieszył się nią pomimo „mnóstwa małych błędów”.

„To nowy początek gry, w którą gramy od 20 lat” – powiedział.

Miła niespodzianka dla tytułu, którego premiera została opóźniona o ponad rok, po części ze względu na komplikacje z nim związane COVID-19 Praca zdalna, ale także krytyka ze strony wczesnych twórców grafiki, wyśmiewała ją jako niezbędną.

Microsoft uruchomił szereg inicjatyw, aby uczcić dwie dekady Halo i Xbox, w tym wirtualne muzeum, które bada najważniejsze momenty w historii konsol.

READ  Apple przestało podpisywać iOS 16.0.3 i nie jest już możliwe przejście na iOS 16.1

Należą do nich niesławny kryzys „czerwonego pierścienia śmierci” w 2007 roku, kiedy defekt spowodował masową awarię jednostki sterującej, co spowodowało złowieszcze czerwone światło na pudełku. Wynikające z tego umorzenie kosztowało Microsoft ponad 1 miliard dolarów (około 7520 crore rupii).