Od czasu premiery na początku stycznia fani Halo z niecierpliwością czekali na więcej informacji na jej temat Aura: temperatura zapłonuNowa gra z miniaturami od Mantic Games. Natomiast w piątek, podczas corocznej konwencji gier wojennych AdeptiCon w Schaumburgu w stanie Illinois, brytyjski zespół dostarczył towar. Nie tylko wiemy, jak będą wyglądać gotowe produkty, pomalowane czy niepowlekane, ale także dużo wiemy o tym, jak wszystko będzie grać.
Aura: temperatura zapłonu Jest to gra typu potyczka, rodzaj miniaturowej gry wojennej, która jest obecnie niezwykle ekscytująca. Podobnie jak tytuły Gwiezdne Wojny: Punkt migawki, Cyberpunk: Strefa WalkiI Warhammer 40:000: Zabij drużynę, temperatura zapłonu Po prostu to zrobię Do gry wymaga kilku figurek. Ale w przeciwieństwie do innych gier, nie będzie wymagać linijki. Dzieje się tak, ponieważ wykorzystuje nowy system oparty na kostkach, będący rdzeniem innego tytułu Mantic: gry potyczkowej o nazwie Obszar wysokiego ryzyka.
W Obszar wysokiego ryzykaktóre posiada Bezpłatne zasady szybkiego startu Na stronie Mantic kostki służą do pomiaru ruchu i strzelania. Tymczasem okładka jest definiowana przez Twoją prawdziwą linię wzroku – co oznacza, że wystarczy zbliżyć się do poziomu oczu z miniaturą, aby zobaczyć, co widzisz prawidłowo.
„ [24-inch-square] „Plansza areny jest podzielona na siatkę o wymiarach osiem na osiem” – wyjaśnił w e-mailu Dan Maplestone, dyrektor ds. marketingu strategicznego firmy Mantic. „Ponieważ jednak w grę toczy się coś więcej niż tylko poziom gruntu, każde pole nazywamy sześcianem (a nie kwadratem), aby umożliwić także poruszanie się w górę i w dół pomiędzy poziomami lub strzelanie do wrogów znajdujących się pod tobą.
Wszystkim jednostkom przydzielono zakres ruchu mierzony w kostkach, a gracze liczą tylko te kostki, przez które muszą przejść, aby dotrzeć tam, gdzie chcą. Kiedy już znajdą się w ostatniej kostce, gracze mogą dowolnie zmieniać położenie swojej figurki. Możesz umieścić go za małą zasłoną lub wystawić głowę na zewnątrz, aby utrzymać kontakt wzrokowy z wrogiem. W ten sposób jest bardzo podobny do współczesnej strategicznej gry wideo czasu rzeczywistego, w której gracz kieruje ruchem jednostek, podczas gdy poszczególni żołnierze kontrolowani przez sztuczną inteligencję w tej jednostce dostosowują się do ostatecznej pozycji.
„To system, który staje się bardzo intuicyjny, gdy ludzie go zrozumieją” – powiedział Maplestone. Jego rozmiar powinien również dobrze pasować do nawet najbardziej szczegółowego terenu, co może pomóc temperatura zapłonu Gra jest tak szybka i płynna, jak tryby wieloosobowe w klasycznych grach wideo.
Walka również wydaje się szczególnie zabójcza. System oparty na k8 wykorzystuje mechanizm wybuchowych kości, co oznacza, że wyrzucenie ósemki dodaje dodatkową kostkę – i dodatkowe obrażenia – do rzutu. Dlatego Mantic nazwał ją mechaniką „Strzałów w głowę”.
Wydano dwie wersje gry przed Sprzedaż dzisiaj, ale ceny nie zostały udostępnione przed publikacją. the Wydanie zwiadowcze Zawiera osiem wstępnie zmontowanych figurek z czerwonego i niebieskiego plastiku oraz mały teren. the Wydanie spartańskieTymczasem oferuje 16 Spartan, cztery szare modele Banished Elite i różne „ulepszenia komponentów”. Gra zadebiutuje oficjalnie jesienią tego roku.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów