Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Grupa BT zamienia stare cysterny uliczne w punkty ładowania samochodów elektrycznych

Grupa BT zamienia stare cysterny uliczne w punkty ładowania samochodów elektrycznych

  • Napisane przez Sheonę McCallum
  • Reporter technologiczny

Według BT Group stare zielone zbiorniki uliczne zostaną przekształcone w punkty ładowania pojazdów elektrycznych.

Szafy metalowe są tradycyjnie używane do przechowywania kabli szerokopasmowych i telefonicznych, ale ich żywotność dobiega końca.

Pierwsza w Szkocji przerobiona szafka zostanie zainstalowana w ciągu kilku tygodni w ramach programu pilotażowego.

BT ma nadzieję, że zostanie przekazanych nawet 60 000, co pomoże zaradzić niedoborom ładowarek do samochodów elektrycznych.

Ambicją rządu jest zwiększenie liczby punktów ładowania Dziś ponad 50 tys do 300 000 do 2030 r., ale dane Zapmap pokazują, że prawie jedna trzecia wszystkich punktów ładowania w Wielkiej Brytanii znajduje się obecnie w Londynie.

Ludzie skarżyli się, że w niektórych obszarach nie ma portów ładowania, a niektóre z nich nie działają lub są zawodne.

W ramach tego pilotażowego projektu BT zbadane zostanie, w jaki sposób można skalować to rozwiązanie, aby rozwiązać problem niedoboru ładowarek na brytyjskich drogach, który według grup samochodowych powstrzymuje rewolucję w zakresie pojazdów elektrycznych w Wielkiej Brytanii.

„ponowne użycie”

Zarówno zbiorniki, które nadal zapewniają szerokopasmowy dostęp do Internetu pojedynczym gospodarstwom domowym, jak i te, które zostały wycofane z eksploatacji, mogłyby zostać wykorzystane do obsługi nowych punktów ładowania pojazdów elektrycznych.

Pudełka zawierają obecnie przestarzałą technologię, która wkrótce zostanie wycofana w związku z ogólnokrajowym wprowadzeniem w pełni światłowodowych łączy szerokopasmowych.

Inżynierowie będą mogli doposażyć zbiorniki w urządzenie umożliwiające współdzielenie energii odnawialnej w punkcie ładowania wraz z istniejącą usługą szerokopasmową bez konieczności ustanawiania nowego połączenia, ponieważ zbiorniki są już podłączone do źródła prądu.

Zielone szafki, które zostaną wycofane z użytku, będą wyposażone w jeden punkt ładowania na każdą szafkę, zapewniający dwa gniazda ładowania.

Po wycofaniu skrzynek z eksploatacji będzie można dodać więcej punktów ładowania.

Pierwsza lokalizacja będzie zlokalizowana w East Lothian, a w nadchodzących miesiącach w Wielkiej Brytanii zostaną uruchomione kolejne programy pilotażowe.

Skomentuj zdjęcie,

Przykład ładowarki EV z zielonej szafy

Tom Guy, dyrektor generalny Etc, oddziału BT Group zajmującego się start-upami i inkubatorami cyfrowymi, powiedział, że rozwiązanie to stanowi „ogromny krok” w usuwaniu barier, przed którymi stoją klienci.

Powiedział: „Ściśle współpracując z samorządami lokalnymi w Szkocji i szerzej w Wielkiej Brytanii, jesteśmy na krytycznym etapie naszej podróży w kierunku rozwiązania bardzo realnego problemu klienta, który leży u podstaw naszego szerszego celu, jakim jest dobre łączenie się”.

Stuart Mason z witryny motoryzacyjnej The Car Expert z zadowoleniem przyjął tę inicjatywę.

„Wykorzystanie istniejącej małej architektury to świetny sposób na zwiększenie liczby publicznych punktów ładowania pojazdów elektrycznych bez zwiększania bałaganu na naszych chodnikach” – powiedział.

„Jest to jeszcze bardziej cenne, ponieważ wiele z tych zielonych zbiorników ulicznych znajduje się na obszarach mieszkalnych w całej Wielkiej Brytanii, w tym na wsiach i małych miasteczkach, gdzie bardzo brakuje infrastruktury do ładowania”.

Firma BT ogłosiła to podczas międzynarodowych targów technologicznych w Las Vegas. Inicjatywa ta otrzymała nagrodę za innowacyjność za wybitne wzornictwo i inżynierię na targach Consumer Electronics Show.