Najlepsze w swojej klasie dane rozrywkowe umożliwiają polskim dostawcom telewizyjnym oferowanie potężnych możliwości nawigacji i odkrywania treści oraz zwiększonej oglądalności i zaangażowania.
Emeryville w Kalifornii.I 25 maja 2021 r / PRNewswire / – Gracenote, firma Nielsen (NYSE: NLSN), rozszerzyła zakres międzynarodowych metadanych wideo o Polska Aby zaspokoić zdrowy apetyt narodu na treści rozrywkowe. Metadane Gracenote pozwolą subskrybentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i platformy nadawcze, podnieść poziom rozrywki, jaką zapewniają polskim widzom poprzez lepsze dostosowanie do popularnych programów lokalnych i międzynarodowych.
Średni czas spędzony w Polska Oglądalność telewizji pozostaje niezmiennie wysoka, według Nielsena osiągając pięć godzin i 10 minut dziennie w 2020 roku. W tych okolicznościach dostawcy telewizji stają przed wyzwaniem, aby zapewnić skuteczną nawigację po treści, funkcje wyszukiwania i odkrywania, które ułatwiają oglądanie i lojalność.
Wykorzystując wiodące w branży globalne dane wideo Gracenote, polscy dostawcy rozrywki mogą publikować przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, które oferują użytkownikom:
- Kompleksowe i zaktualizowane harmonogramy telewizyjne z wyszczególnieniem dostępnych opcji wyświetlania liniowego
- Opisowe informacje o programach telewizyjnych, filmach i treściach sportowych, które pokazują, kto jest w programie, kiedy jest wyświetlany i o czym jest
- Bogate obrazy programów do oglądania oddają wrażliwość i wrażliwość oferowanych treści
- Standardowe metadane i informacje o dostępności obejmujące popyt i programowanie usług nadawczych
Oferowane przez Gracenote dane i identyfikatory umożliwiają widzom szybkie przechodzenie do poszukiwanych treści, umożliwiając dostawcom usług wydłużenie czasu spędzanego na ich usługach, poprawę doświadczeń użytkowników i maksymalizację przychodów.
Widzowie są obecni dzięki prawie 200 linearnym kanałom telewizyjnym, a także wielu niestandardowym usługom globalnym i lokalnym Polska Doświadczasz paradoksu wyboru, ponieważ dotyczy on ogromnych ilości treści ”. Raymond Van Ramsdonk, Menedżer produktu Gracenote. Pomagając w łączeniu widzów z koniecznymi do obejrzenia thrillerami akcji, takimi jak „Chyłka”, czy długimi serialami, takimi jak „M jak miłość” lub ważnymi wydarzeniami sportowymi, takimi jak UEFA Euro 2020 Mecze drużynowe, Gracenote umożliwia usługodawcom przyciągnięcie jak największej liczby odbiorców i zapewnienie zaawansowanych doświadczeń użytkowników, które napędzają ich biznes.
Gracenote jest kręgosłupem usług związanych z treścią Nielsen, wiodącej globalnej firmy zajmującej się danymi i analizami, która już współpracuje z największymi polskimi nadawcami telewizyjnymi. Podejście Gracenote upraszcza tworzenie i dostarczanie danych programowych na poziomie krajowym, aby pomóc lokalnym i globalnym dostawcom usług w korzystaniu z popularnych treści rozrywkowych i zwiększaniu zaangażowania w ich usługi. Gdy dane Gracenote Video rozszerzają się do Polska, Międzynarodowy zasięg firmy poprzez wideo, muzykę i sport obejmuje najważniejsze regiony, kraje i języki świata.
O firmie Gracenote
Gracenote, firma należąca do Nielsen (NYSE: NLSN), dostarcza treści i technologie muzyczne, wideo i sportowe do najważniejszych produktów i marek rozrywkowych na świecie. Gracenote to standard rozpoznawania muzyki i wideo, wspierany przez największe źródło danych o rozrywce, zawierające opisy ponad 100 milionów utworów i programów telewizyjnych z ponad 85 krajów oraz statystyki obejmujące ponad 70 dyscyplin sportowych i 300 000 zawodów rocznie. Siedziba firmy Gracenote Corporation znajduje się w Emeryville w Kalifornii. Klienci są obsługiwani na całym świecie. Po więcej informacji odwiedź www.gracenote.com.
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1395066/Gracenote_A_Nielsen_Company_Logo.jpg
Źródło Gracenote
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”