Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Gra mobilna Wiedźmin firmy CD Projekt napotyka problemy techniczne w dniu premiery

Gra mobilna Wiedźmin firmy CD Projekt napotyka problemy techniczne w dniu premiery

Ptak leci przed logo Cd Projekt w siedzibie firmy w Warszawie, 21 stycznia 2020 r. Zdjęcie zrobione 21 stycznia 2020 r. REUTERS/Kacper Pembel/File Photo

21 lipca (Reuters) – gra mobilna CD Projekt (CDR.WA) „Wiedźmin: Pogromca potworów” (CDR.WA) ma problemy techniczne w dniu premiery w środę, co jest kolejną usterką dla polskiej firmy, która został wstrząśnięty flagowym wydaniem Cyberpunk 2077” w zeszłym roku.

„Ze względu na problemy techniczne i trwający proces ich rozwiązywania, gra jest obecnie w użyciu” – powiedział CDProject Reuterowi w pisemnym komentarzu.

Gra oparta jest na stylu Pokemonów ze średniowiecznej serii fantasy Wiedźmin, w której gracze polują na paskudne stworzenia w misjach fabularnych. Została stworzona przez studio Spokko CD Projekt i jest debiutem grupy w technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Bezpłatna gra ma do tej pory ponad 50 000 instalacji w sklepie Google Play i uzyskała wynik 3,6 na 5 na podstawie recenzji z 1980 roku.

W sekcji recenzji na liście sklepów dla gry użytkownicy wspomnieli o problemach z trudnościami z połączeniem.

„Zespół Spokko pracuje nad jak najszybszym przywróceniem dostępu do gry” – powiedział CD Projekt.

Dzięki Monster Slayer CD Projekt zwiększa swoje wysiłki na rynku gier mobilnych, najszybciej rozwijającym się segmencie gier, napędzanym popytem podczas pandemii, kiedy wiele innych form rozrywki zostało zamkniętych.

Według firmy analitycznej Sensor Tower, globalne wydatki konsumentów na gry mobilne wzrosły w pierwszej połowie 2021 r. o 17,9% do 44,7 mld USD.

CD Projekt słynie przede wszystkim z wysokobudżetowych produkcji i do tej pory zanurzał się tylko w grach mobilnych. Czytaj więcej

Chociaż analitycy twierdzą, że potencjał finansowy Monster Slayera pozostaje niepewny, może to wspierać produkty Wiedźmina i Cyberpunka, jeśli odniosą sukces.

Maciej Kietliński z Noble Securities, który szacował przychody z gry na dziesiątki milionów złotych rocznie, powiedział, że takie problemy mogą pojawić się w dniu premiery i jeśli zostaną szybko rozwiązane, nie powinny mieć wpływu na grę w dłuższej perspektywie.

READ  Alice Eve broni kontrowersyjnej sceny Star Trek: „Jestem z tego dumna”

„Jednak w przypadku CD Projekt i incydentu Cyberpunk PR, cena akcji w krótkim okresie może być bardzo wrażliwa na wszelkie problemy techniczne związane z uruchomieniem gry mobilnej”.

Akcje CD Projektu wzrosły o 2,5% po wzroście o 3,5%.

(Raportowanie Anny Prochnica Editing) Keith Weir i Steve Orlovsky

Nasze kryteria: Zasady zaufania Thomson Reuters.