Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„GORSZY NIŻ KIEDYKOLWIEK”: Shane van Gisbergen krytykuje obecny stan serii Supercars

„GORSZY NIŻ KIEDYKOLWIEK”: Shane van Gisbergen krytykuje obecny stan serii Supercars

Mistrz supersamochodów Shane van Gisbergen podpisał nowy kontrakt z Red Bull Ampol do końca 2024 roku.

Rzeczy

Mistrz supersamochodów Shane van Gisbergen podpisał nowy kontrakt z Red Bull Ampol do końca 2024 roku.

Shane van Gisbergen mówi, że seria Supercars jest „gorsza niż kiedykolwiek” po ujawnieniu, że był zaangażowany w Red Bull Ampol tylko do końca 2024 roku.

Wydawało się, że najbliższa przyszłość dwukrotnego panującego mistrza na scenie samochodów turystycznych została przerwana w zeszłym tygodniu, kiedy ogłoszono „wieloletnie” przedłużenie kontraktu przez Triple Eight.

Jednak w niedzielnym wywiadzie dla telewizji Fox Sports Van Gisbergen powiedział, że nie może się doczekać „co najmniej jeszcze jednego roku tutaj, co jest wspaniałe”.

33-latek został poproszony o wyjaśnienie, czy umowa była tylko rocznym przedłużeniem, i nieśmiało potwierdził, że to prawda.

Rozumie się, że Van Gisbergen ma opcje przedłużenia go poza 2024 rok, ale może wykorzystać inne możliwości poza następnym sezonem.

Podczas wywiadu Van Gisbergen kilka razy uderzył Supercars, mówiąc, że jego odnowienie kontraktu po tym sezonie miało więcej wspólnego z jego miłością do zespołu Triple Eight niż samą serią.

Nowozelandczyk zaznaczył, że chciałby ścigać się częściej w wyścigach rajdowych i autostradowych, jednocześnie rozważając przyszłość w Stanach Zjednoczonych.

„To dziwne, ponieważ serial jest najgorszy, jaki kiedykolwiek był, cała historia, jest naprawdę zła” – powiedział Fox Sports.

„Ale zespół jest świetny. Uwielbiałem wyzwanie samochodu w tym roku.

„Samochód jest twardy, ale musisz myśleć jak kierowca, wszyscy są tacy sami… Jako kierowca odczuwasz mniejszy wpływ”.

Van Gisbergen konsekwentnie wyrażał obawy dotyczące samochodów Gen3, kiedy rozmawiał o swojej przyszłości, kiedy Red Bull przeszedł z Commodores Racing do Chevroleta Camaros po śmierci Holdena.

Dumny Kiwi, Van Gisbergen, powiedział, że jest rozczarowany, że Supercars nie wróci w tym roku do Nowej Zelandii po zamknięciu Pukekohe Raceway.

READ  John Minto przygląda się protestom podczas Springbok Tour w 1981 roku

„Po co wyjeżdżać za granicę do Singapuru i na Bliski Wschód?” — powiedział van Gisbergen.

„Mamy świetne nowe samochody i musimy jeździć do miejsc takich jak Winton i QR [Queensland Raceway]; Pokaż to ludziom i spraw, by ponownie zakochali się w tym sporcie”.