Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Google wprowadza narzędzia do próbowania koloru włosów i podkładu w rzeczywistości rozszerzonej

Google wprowadza narzędzia do próbowania koloru włosów i podkładu w rzeczywistości rozszerzonej

Google przenosi swoje narzędzia rzeczywistości rozszerzonej na kolejny etap, dodając… Narzędzia do testowania koloru włosów i podkładuoprócz domyślnego zestawu opcji testowych.

Najpierw poeksperymentuj z kolorem włosów. Najwyraźniej teraz, gdy szukasz farb do włosów, niektóre marki będą oferować podczas transmisji doświadczenie rzeczywistości rozszerzonej, dzięki czemu będziesz mógł zorientować się, jak będziesz wyglądać w nowym odcieniu.

Jak wyjaśnił Google:

Teraz, jeśli kupujesz farbę do włosów do domu, możesz zobaczyć, jak różne odcienie z asortymentu marki L’Oreal wyglądają na Tobie lub na manekinie, który Ci odpowiada. Wkrótce będzie można wypróbować inne marki, takie jak Splat i Revlon.

Wydaje się, że jest to dość proste zastosowanie technologii AR, ale systemy mogą mieć trudności z identyfikacją segmentacji włosów, co może powodować wrażenie, że transfer koloru jest niewidoczny. Google stale udoskonala swoją technologię w tym zakresie i obecnie może swobodnie udostępniać tę usługę jako ofertę komercyjną.

Dodają także wersję próbną podkładu, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak będziesz wyglądać w różnych rodzajach makijażu.

Fundacja Google próbowała

Uważam, że w obu przypadkach istnieje pewna różnica w poziomie oświetlenia dla użytkownika, co może mieć wpływ na ich wygląd. Ale przynajmniej dadzą ci wyobrażenie o tym, jak mogą wyglądać te kolory i odcienie oraz czy będą uzupełniać Twoje cechy.

Ponadto Google twierdzi również, że rozszerza swoje możliwości w zakresie rzeczywistości rozszerzonej o narzędzia wykraczające poza aplikację Google Narzędzia do pielęgnacji włosów i podkładu są teraz dostępne także w przeglądarkach mobilnych w USA, a narzędzia AR do makijażu oczu i ust wkrótce będą dostępne także w internecie mobilnym.

Google eksperymentuje także z AR na opcjach dostępnych w nowych płatnych promocjach Reklamy kosmetyków AR.

Google tworzy reklamy

Google też to zauważa Reklamy zakupowe Mogą teraz oglądać demonstracje zamiast obrazu produktu reklamowego.

READ  iOS 16.1 — Świetna nowa funkcja prywatności iPhone'a pojawia się lada chwila

Warto zauważyć rozwój narzędzi AR, szczególnie w kontekście okularów AR, nad którymi pracują Meta, Apple i inni. Może to wkrótce sprawić, że narzędzia rzeczywistości rozszerzonej staną się cenniejsze, dlatego warto zastanowić się, gdzie mogłyby się one zmieścić w Twoim planie marketingu cyfrowego i czy mogłyby poprawić jakość obsługi klienta.

Możesz przeczytać więcej o najnowszych osiągnięciach w zakresie zakupów w rzeczywistości rozszerzonej od Google Tutaj.