Google przenosi swoje narzędzia rzeczywistości rozszerzonej na kolejny etap, dodając… Narzędzia do testowania koloru włosów i podkładuoprócz domyślnego zestawu opcji testowych.
Najpierw poeksperymentuj z kolorem włosów. Najwyraźniej teraz, gdy szukasz farb do włosów, niektóre marki będą oferować podczas transmisji doświadczenie rzeczywistości rozszerzonej, dzięki czemu będziesz mógł zorientować się, jak będziesz wyglądać w nowym odcieniu.
Jak wyjaśnił Google:
„Teraz, jeśli kupujesz farbę do włosów do domu, możesz zobaczyć, jak różne odcienie z asortymentu marki L’Oreal wyglądają na Tobie lub na manekinie, który Ci odpowiada. Wkrótce będzie można wypróbować inne marki, takie jak Splat i Revlon.
Wydaje się, że jest to dość proste zastosowanie technologii AR, ale systemy mogą mieć trudności z identyfikacją segmentacji włosów, co może powodować wrażenie, że transfer koloru jest niewidoczny. Google stale udoskonala swoją technologię w tym zakresie i obecnie może swobodnie udostępniać tę usługę jako ofertę komercyjną.
Dodają także wersję próbną podkładu, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak będziesz wyglądać w różnych rodzajach makijażu.
Uważam, że w obu przypadkach istnieje pewna różnica w poziomie oświetlenia dla użytkownika, co może mieć wpływ na ich wygląd. Ale przynajmniej dadzą ci wyobrażenie o tym, jak mogą wyglądać te kolory i odcienie oraz czy będą uzupełniać Twoje cechy.
Ponadto Google twierdzi również, że rozszerza swoje możliwości w zakresie rzeczywistości rozszerzonej o narzędzia wykraczające poza aplikację Google Narzędzia do pielęgnacji włosów i podkładu są teraz dostępne także w przeglądarkach mobilnych w USA, a narzędzia AR do makijażu oczu i ust wkrótce będą dostępne także w internecie mobilnym.
Google eksperymentuje także z AR na opcjach dostępnych w nowych płatnych promocjach Reklamy kosmetyków AR.
Google też to zauważa Reklamy zakupowe Mogą teraz oglądać demonstracje zamiast obrazu produktu reklamowego.
Warto zauważyć rozwój narzędzi AR, szczególnie w kontekście okularów AR, nad którymi pracują Meta, Apple i inni. Może to wkrótce sprawić, że narzędzia rzeczywistości rozszerzonej staną się cenniejsze, dlatego warto zastanowić się, gdzie mogłyby się one zmieścić w Twoim planie marketingu cyfrowego i czy mogłyby poprawić jakość obsługi klienta.
Możesz przeczytać więcej o najnowszych osiągnięciach w zakresie zakupów w rzeczywistości rozszerzonej od Google Tutaj.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów