Google przenosi swoje narzędzia rzeczywistości rozszerzonej na kolejny etap, dodając… Narzędzia do testowania koloru włosów i podkładuoprócz domyślnego zestawu opcji testowych.
Najpierw poeksperymentuj z kolorem włosów. Najwyraźniej teraz, gdy szukasz farb do włosów, niektóre marki będą oferować podczas transmisji doświadczenie rzeczywistości rozszerzonej, dzięki czemu będziesz mógł zorientować się, jak będziesz wyglądać w nowym odcieniu.
Jak wyjaśnił Google:
„Teraz, jeśli kupujesz farbę do włosów do domu, możesz zobaczyć, jak różne odcienie z asortymentu marki L’Oreal wyglądają na Tobie lub na manekinie, który Ci odpowiada. Wkrótce będzie można wypróbować inne marki, takie jak Splat i Revlon.
Wydaje się, że jest to dość proste zastosowanie technologii AR, ale systemy mogą mieć trudności z identyfikacją segmentacji włosów, co może powodować wrażenie, że transfer koloru jest niewidoczny. Google stale udoskonala swoją technologię w tym zakresie i obecnie może swobodnie udostępniać tę usługę jako ofertę komercyjną.
Dodają także wersję próbną podkładu, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak będziesz wyglądać w różnych rodzajach makijażu.
Uważam, że w obu przypadkach istnieje pewna różnica w poziomie oświetlenia dla użytkownika, co może mieć wpływ na ich wygląd. Ale przynajmniej dadzą ci wyobrażenie o tym, jak mogą wyglądać te kolory i odcienie oraz czy będą uzupełniać Twoje cechy.
Ponadto Google twierdzi również, że rozszerza swoje możliwości w zakresie rzeczywistości rozszerzonej o narzędzia wykraczające poza aplikację Google Narzędzia do pielęgnacji włosów i podkładu są teraz dostępne także w przeglądarkach mobilnych w USA, a narzędzia AR do makijażu oczu i ust wkrótce będą dostępne także w internecie mobilnym.
Google eksperymentuje także z AR na opcjach dostępnych w nowych płatnych promocjach Reklamy kosmetyków AR.
Google też to zauważa Reklamy zakupowe Mogą teraz oglądać demonstracje zamiast obrazu produktu reklamowego.
Warto zauważyć rozwój narzędzi AR, szczególnie w kontekście okularów AR, nad którymi pracują Meta, Apple i inni. Może to wkrótce sprawić, że narzędzia rzeczywistości rozszerzonej staną się cenniejsze, dlatego warto zastanowić się, gdzie mogłyby się one zmieścić w Twoim planie marketingu cyfrowego i czy mogłyby poprawić jakość obsługi klienta.
Możesz przeczytać więcej o najnowszych osiągnięciach w zakresie zakupów w rzeczywistości rozszerzonej od Google Tutaj.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć