Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Google przedstawia specjalny różowy motyw dla Barbie, aby uczcić premierę nowego filmu

Google przedstawia specjalny różowy motyw dla Barbie, aby uczcić premierę nowego filmu

  • Google ujawniło nowy easter egg dla fanów szukających nowego filmu Barbie
  • Wyczekiwany film będzie miał swoją premierę w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w piątek (21 lipca).

Do premiery nowego filmu Barbie zostało zaledwie kilka dni, a Google dołączyło do Pink Show i dodało ekscytującą niespodziankę dla fanów.

Wyszukiwarka objęła „Kenergy” nowym easter eggiem dla fanów szukających filmu.

Użytkownicy szukający filmu, jego reżysera lub dwóch głównych gwiazd, Margot Robbie i Ryana Goslinga, zostaną powitani jasnoróżowym wyświetlaczem.

Pluszowe powitanie jest dostępne zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach stacjonarnych i zmienia zwykłe białe tło na różowe, bardziej odpowiednie dla Barbie.

Łącząc siły z Barbie Buzz, Google ujawnił nowy różowy wygląd w ostatnim odliczaniu do premiery filmu. Fanów szukających filmu wita ekstrawagancka różowa oferta

To najnowsze z długiej serii działań promocyjnych długo oczekiwanego filmu, po wydaniu uroczych plakatów filmowych, lalek Barbie i serii kuszących zwiastunów.

Ale być może najbardziej ekstrawaganckim ze wszystkich jest Malibu Dreamhouse, który pojawił się pozornie z dnia na dzień w Kalifornii.

Google nie jest obce dodawanie funkcji do różnych wyników wyszukiwania, a najnowsza aktualizacja bez wątpienia doda Barbie Buzz.

Fani zareagowali na najnowszą różową promocję na Twitterze. Ktoś powiedział: Budżet na ten film jest szalony.

Różowy blask ustępuje po kilku sekundach i odsłania różowy ekran Google w oczekiwaniu na nowy film

Inny zgodził się: „Promowanie tego filmu jest na innym poziomie, uwielbiamy to”.

Podczas gdy inni wydają się zmęczeni nadmiernym marketingiem, jeden z użytkowników żartuje: „Prawie przeżyliśmy szał promocyjny w 2023 roku”.

Inni zwracali uwagę, że film przewyższył swojego konkurenta, Christophera Nolana Oppenheimera, którego premiera ma nastąpić tego samego dnia.

Użytkownicy komentowali: „Przyćmią Oppenheimera” i „Oppenheimer jest skończony”.

Te dwa filmy to dwa z najbardziej ekscytujących wydarzeń 2023 roku, a niektórzy fani planują nawet zobaczyć je ponownie w ten weekend.

Margot Robbie dołączyła do Ryana Goslinga na premierze Barbie Cineworld na Leicester Square w zeszłym tygodniu.
Tysiące fanów zgromadziło się na Leicester Square w zeszłym tygodniu, aby spróbować rzucić okiem na gwiazdy filmu.

Fani nazwali oba filmy „Barbenheimer”, a nawet zaprojektowali szare i różowe gadżety, aby oddać hołd tym filmom.

READ  Wystawa Stelli McCartney w Paryżu ma na celu wyznaczenie trendu w kierunku mikrozrównoważonego rozwoju | moda

Przed premierą w zeszłym tygodniu w Wielkiej Brytanii odbyła się premiera Barbie, a grupa słuchaczy dołączyła do gwiazdy filmu na różowym dywanie, aby świętować.

Tysiące fanów przybyło do centrum Londynu, aby rzucić okiem na gwiazdy, ale wielu było rozczarowanych po tym, jak przegapili opaski na nadgarstki dla miejsc w pierwszym rzędzie.

W gwiazdorskiej obsadzie znaleźli się America Ferrera jako Gloria, Will Ferrell jako dyrektor generalny Mattel, Emerald Vinyl jako Midge i Michael Cera jako Alan.

W niektóre odmiany Barbie grali Kate McKinnon, Essa Ray, Harry Neff, Emma Mackie, Dua Lipa i Nicola Coghlan.