Masz dość czekania w zawieszeniu? Google stara się temu zaradzić.
Mówiąc dokładniej, Google pracuje nad funkcją wyszukiwania, która wciąż będzie czekać dla Ciebie Skontaktujemy się z Tobą, gdy przedstawiciel obsługi klienta na żywo będzie dostępny i będzie mógł z Tobą porozmawiać 9to5Google. Jest już dostępny dla użytkowników Search Labs, co oznacza, że w przyszłości może być dostępny dla wszystkich użytkowników Search.
Google ogłasza Gemini 1.5, imponującą aktualizację swojego flagowego modelu AI
Wydaje się bardzo proste w użyciu: wystarczy wyszukać obsługiwaną firmę, nacisnąć przycisk „Poproś o połączenie”, wybrać powód, podać dane kontaktowe i czekać. Gdy Google będzie czekać na Ciebie w kolejce wystarczająco długo, powiadomi Cię, że przedstawiciel jest dostępny i połączy Cię z nim.
Obecnie jest obsługiwany przez kilka firm, takich jak większość głównych amerykańskich linii lotniczych, firmy zajmujące się sprzedażą detaliczną, takie jak GameStop i Best Buy, oraz firmy ubezpieczeniowe, takie jak Esurance i State Farm. Można założyć, że w przyszłości więcej firm skorzysta z tego rozwiązania, jeśli testy Google wypadną pomyślnie i stanie się to standardową funkcją dla użytkowników wyszukiwarki.
W dobie szybkiego rozwoju sztucznej inteligencji i oszustw związanych z kryptowalutami miło jest, gdy firma technologiczna oferuje coś zarówno prostego, jak i przydatnego.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć