W 2023 r. Google po raz pierwszy zaktualizowało swoje wytyczne dotyczące rankingu jakości wyszukiwania, wprowadzając szereg aktualizacji, w tym upraszczając miernik potrzeb, dodając nowsze przykłady i kilka innych drobnych zmian.
Ten dokument był ostatnio aktualizowany 11 miesięcy temu, 15 grudnia 2022 r., co stanowiło znacznie obszerniejszą aktualizację dokumentu.
Co się zmieniło. Oto lista udokumentowanych zmian:
- Uproszczone definicje skali zaspokajania potrzeb i dodatkowe wytyczne dotyczące określonych typów ocen zaspokajania potrzeb; Zaktualizuj odpowiednio wytyczne i przykłady klasyfikacji
- Najnowsze przykłady poprzez dodanie przykładów dla popularnych platform i formatów wideo oraz usunięcie starych i zduplikowanych przykładów
- Drobne zmiany w całym tekście (rozszerzone wytyczne dotyczące oceniania stron forum, zaktualizowany język, przykłady, wyjaśnienia dotyczące spójności między sekcjami, poprawione literówki itp.)
Google Powiedział„Żadne z nich nie wiąże się z poważnymi ani fundamentalnymi zmianami w naszych wytycznych”.
Czym zajmują się osoby oceniające jakość. Wskaźniki jakości Google są wykorzystywane przez zewnętrznych konsultantów zatrudnionych przez Google do oceny jakości wyników wyszukiwania Google. Nie mają one bezpośredniego wpływu na wyniki wyszukiwania, a osoby oceniające jakość nie mogą obniżyć ani ulepszyć konkretnej witryny w wyszukiwarce Google.
„Przypominamy, że używamy tych wytycznych Ewaluatorzy badań, którzy pomogą w ocenie Nasz inny występ Przeszukaj systemy klasyfikacjiIch oceny nie wpływają bezpośrednio na ranking. Wytyczne zawierają ważne uwagi dotyczące tego, jakie treści są przydatne dla użytkowników korzystających z wyszukiwarki Google. Nasze sposoby tworzenia stron Twórz przydatne treści, które stawiają ludzi na pierwszym miejscu „Podsumowuje te koncepcje dla twórców, aby pomóc im samodzielnie ocenić swoje treści, aby odnieść sukces w wyszukiwarce Google” – dodał Google.
Dlaczego nas to obchodzi? Chociaż oceny osób oceniających jakość wyszukiwania nie mają bezpośredniego wpływu na rankingi, dostarczają informacji zwrotnych, które pomagają Google udoskonalać algorytmy. Ważne jest, aby poświęcić trochę czasu na sprawdzenie, co Google zmieniło w tej zaktualizowanej wersji dokumentu i porównać ją z poprzednią wersją dokumentu, aby dowiedzieć się więcej na temat zamiarów Google dotyczących tego, które witryny i strony internetowe preferuje Google. Firma Google nie bez powodu dodała, zmodyfikowała i usunęła te elementy.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów