Zespół PremiAir Racing zawarł umowę, aby przywrócić Jamesa Goldinga do pełnoetatowych mistrzostw Repco Supercars.
W ten weekend w Townsville Golding wejdzie do wspieranego przez metro ZB Commodore, którego numer zostanie zmieniony, aby odzwierciedlić preferowany przez jej nowego kierowcę numer 31.
Złocenie, Którzy byli w kolejce, aby ponownie wziąć udział w 18. zespole? W Bathurst 1000 w październiku zastąpił Gary’ego Jacobsona na stanowisku Chrisa Bethera.
Jacobson został brutalnie porzucony po potrójnej koronie Darwina w zeszłym miesiącubiorąc pod uwagę, że właściciel zespołu, Peter Xiberras, nie przejmuje się swoimi ambicjami, aby awansować w rankingu spalonych.
26-letni Golding ma już za sobą dwa pełne sezony Supercars z Garry Rogers Motorsport w 2018 i 2019 roku, wygrywając wyścigi Super2 i S5000.
„Były standardy; zaznaczył wiele pól i myślę, że był po prostu facetem, który wziął dość okropną kartę” – powiedział Speedcafe.com menedżer zespołu PremiAir Racing Matt Cook.
„Zespół, z którym był, spasował (kiedy GRM wyszedł z Supercars), na początku robił tam dobre rzeczy. Miał jeszcze dwa lata i bardziej dojrzał.
„Nadal uważam, że jest szybkim, młodym dzieckiem, które jest odpowiednią osobą do pracy, która poprowadzi zespół do przodu w ciągu najbliższych sześciu do siedmiu miesięcy.
„Kiedy przewijaliśmy standardy, jego imię coraz bardziej mieszało się w górę. Na końcu było około trzech facetów i podnieśliśmy go.”
Pozostali dwaj kandydaci na krótkiej liście mają być Zane Goddard i Kurt Costeke, którzy byli faworytami. Ale w końcu zostali pilotami w Tickford Racing.
Golding po raz pierwszy w bolidzie odbędzie się na Treningu 1 na NTI Townsville 500 w piątek rano, a wczesne prognozy są odpowiednio utrzymane.
„Nie oczekujemy od niego wiele w pierwszych jednym lub dwóch spotkaniach wyścigowych, ale po prostu czuję, że zrobi to, co chce i nagle samochód jest zbyt daleko na boisku” – powiedział Cook.
„Najważniejsze jest to, że musimy skupić się na pozostałej części roku i spróbować zebrać dobre, mocne plecy w połowie roku.
„Czujemy, że Jimmy będzie dobrą częścią tego i że pojedzie trochę dalej w dół pola, w kierunku spiczastego końca”.
Zapytany, czy jest miejsce na spróbowanie siedmiu rund, aby dobrze prosperować w pełnym sezonie w przyszłym roku, kiedy zadebiutuje Gen3, Cook odpowiedział: „Nie ma powodu, aby powiedzieć, że tak się nie stanie.
„Oczywiście to miejsce jest już dostępne, a on je zapełnia, więc jeśli wykona świetną robotę, na pewno będzie miał z siebie wszystko, aby zatrzymać to miejsce na przyszły rok”.
Oczekuje się, że PremiAir Racing będzie głównym graczem na rynku kierowców w 2023 roku, z dwoma miejscami gotowymi do przejęcia, a Xiberras wykazaną gotowością do inwestowania w dążenie do sukcesu, z Mark Winterbottom wśród nazwisk w plotkach na torze.
W sprawie bezpieczeństwa pracy Pithera Cook powiedział: „Wykonuje dobrą robotę. Udowodnił, że samochód ma potencjał, by być na celnym końcu – zakwalifikował się na 11. i szkoda, że został usunięty.
„Musi po prostu nadal wykonywać najlepszą możliwą pracę i umieścić samochód w pierwszej dziesiątce, a wtedy wszystko będzie szczęśliwym dniem”.
W NTI Townsville 500 odbędą się dwa wyścigi o długości 250 km.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
Dwóch meloników Black Caps ma wątpliwości co do końcowego testu Indii
Tupou Vaa’i: „Gra dla All Blacks to dobry sposób, aby pokazać, że kocham mojego brata” | Reprezentacja Nowej Zelandii w rugby
Kibic Anglii nazywa Hakę „śmiesznym” i twierdzi, że należy go „posprzątać”