James Golding
Zespół PremiAir Racing zawarł umowę, aby przywrócić Jamesa Goldinga do pełnoetatowych mistrzostw Repco Supercars.
W ten weekend w Townsville Golding wejdzie do wspieranego przez metro ZB Commodore, którego numer zostanie zmieniony, aby odzwierciedlić preferowany przez jej nowego kierowcę numer 31.
Złocenie, Którzy byli w kolejce, aby ponownie wziąć udział w 18. zespole? W Bathurst 1000 w październiku zastąpił Gary’ego Jacobsona na stanowisku Chrisa Bethera.
Jacobson został brutalnie porzucony po potrójnej koronie Darwina w zeszłym miesiącubiorąc pod uwagę, że właściciel zespołu, Peter Xiberras, nie przejmuje się swoimi ambicjami, aby awansować w rankingu spalonych.
26-letni Golding ma już za sobą dwa pełne sezony Supercars z Garry Rogers Motorsport w 2018 i 2019 roku, wygrywając wyścigi Super2 i S5000.
„Były standardy; zaznaczył wiele pól i myślę, że był po prostu facetem, który wziął dość okropną kartę” – powiedział Speedcafe.com menedżer zespołu PremiAir Racing Matt Cook.
„Zespół, z którym był, spasował (kiedy GRM wyszedł z Supercars), na początku robił tam dobre rzeczy. Miał jeszcze dwa lata i bardziej dojrzał.
„Nadal uważam, że jest szybkim, młodym dzieckiem, które jest odpowiednią osobą do pracy, która poprowadzi zespół do przodu w ciągu najbliższych sześciu do siedmiu miesięcy.
„Kiedy przewijaliśmy standardy, jego imię coraz bardziej mieszało się w górę. Na końcu było około trzech facetów i podnieśliśmy go.”
Pozostali dwaj kandydaci na krótkiej liście mają być Zane Goddard i Kurt Costeke, którzy byli faworytami. Ale w końcu zostali pilotami w Tickford Racing.
Golding po raz pierwszy w bolidzie odbędzie się na Treningu 1 na NTI Townsville 500 w piątek rano, a wczesne prognozy są odpowiednio utrzymane.
„Nie oczekujemy od niego wiele w pierwszych jednym lub dwóch spotkaniach wyścigowych, ale po prostu czuję, że zrobi to, co chce i nagle samochód jest zbyt daleko na boisku” – powiedział Cook.
„Najważniejsze jest to, że musimy skupić się na pozostałej części roku i spróbować zebrać dobre, mocne plecy w połowie roku.
„Czujemy, że Jimmy będzie dobrą częścią tego i że pojedzie trochę dalej w dół pola, w kierunku spiczastego końca”.
Zapytany, czy jest miejsce na spróbowanie siedmiu rund, aby dobrze prosperować w pełnym sezonie w przyszłym roku, kiedy zadebiutuje Gen3, Cook odpowiedział: „Nie ma powodu, aby powiedzieć, że tak się nie stanie.
„Oczywiście to miejsce jest już dostępne, a on je zapełnia, więc jeśli wykona świetną robotę, na pewno będzie miał z siebie wszystko, aby zatrzymać to miejsce na przyszły rok”.
Oczekuje się, że PremiAir Racing będzie głównym graczem na rynku kierowców w 2023 roku, z dwoma miejscami gotowymi do przejęcia, a Xiberras wykazaną gotowością do inwestowania w dążenie do sukcesu, z Mark Winterbottom wśród nazwisk w plotkach na torze.
W sprawie bezpieczeństwa pracy Pithera Cook powiedział: „Wykonuje dobrą robotę. Udowodnił, że samochód ma potencjał, by być na celnym końcu – zakwalifikował się na 11. i szkoda, że został usunięty.
„Musi po prostu nadal wykonywać najlepszą możliwą pracę i umieścić samochód w pierwszej dziesiątce, a wtedy wszystko będzie szczęśliwym dniem”.
W NTI Townsville 500 odbędą się dwa wyścigi o długości 250 km.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
O’Rourke zrobił wrażenie na drużynie Blackcaps pierwszego dnia pierwszego testu na Sri Lance
Czy Razor ucieka się do taktyki lub taktyki? Jego wybory przeciwko Sydney są wątpliwe
Aktualizacje na żywo Blackcaps vs Sri Lanka: 1. test, dzień 1 w Galle