Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Gold Genie wprowadza na rynek iPhone’a 16 Pro i Pro Max z 24-karatowego złota jako część ekskluzywnej kolekcji metali szlachetnych

Gold Genie wprowadza na rynek iPhone’a 16 Pro i Pro Max z 24-karatowego złota jako część ekskluzywnej kolekcji metali szlachetnych

DubaiEmiraty Arabskie, 19 września 2024 r /PRNewswire/ — Goldgenie, firma specjalizująca się w luksusowych, spersonalizowanych prezentach ze złota, posiadająca lokalizacje w… Londyn I DubaiFirma z dumą ogłasza wprowadzenie na rynek swojej ekskluzywnej kolekcji iPhone’a 16 Pro i Pro Maxa Dostosowane w 24 kilo złoto, Różowe złotoI platyna. Każde urządzenie jest starannie wykonane, aby spełniać najwyższe standardy luksusu, z dożywotnią gwarancją na personalizację i bezpłatną dostawą na cały świat za pośrednictwem DHL.

Założona przez wizjonerskiego przedsiębiorcę Rzym Laban W 1995 roku Goldgenie zyskała sławę po wielkim sukcesie dzięki swojemu hitowemu programowi telewizyjnemu Legowisko smokaFirma zyskała światową sławę dzięki personalizacji pierwszego na świecie iPhone’a w 2007 roku. To osiągnięcie utorowało drogę do jej pierwszego wprowadzenia na rynek i nawiązania współpracy z prestiżowymi sprzedawcami detalicznymi, takimi jak Harrods, a także do stworzenia przez firmę kolekcji kryształowych iPodów Swarovskiego, którą osobiście popierał. Eltona JohnaFirma zebrała znaczne fundusze dla Fundacji Eltona Johna na rzecz AIDS (EJAF). Te luksusowe iPody, a także specjalnie zaprojektowane iPhone’y Goldgenie, szybko zostały wyprzedane w sklepach Harrods i Selfridges, ugruntowując pozycję marki jako lidera personalizacji luksusu.

Kontynuując swoje dziedzictwo doskonałości, Goldgenie oferuje produkty premium 24 kilo Złote upominki dla grupy gwiazd z najwyższej półki, m.in Willa SmithaOprócz ceremonii wręczenia nagród, takich jak nagrody Emmy i dużych firm, takich jak Amex, Lexus i Rolls-Royce.

Od czasu ekspansji na Zjednoczone Emiraty Arabskie Goldgenie zyskała silną pozycję wśród zamożnych osób na całym świecie. Bliski WschódSwoim wybitnym klientom oferuje swoje wspaniałe produkty. Globalny zasięg firmy rozciąga się jeszcze dalej dzięki agentom sprzedaży i dystrybucji z siedzibą w USAaby zapewnić dostarczanie swoich wyróżniających się produktów osobom poszukującym luksusu na całym świecie.

Dzięki nowej kolekcji iPhone’a 16 Pro i Pro Max z metali szlachetnych firma Goldgenie po raz kolejny udowadnia swoje zaangażowanie w rzemiosło, innowacyjność i niezrównany luksus.

Aby uzyskać więcej informacji lub złożyć zamówienie, odwiedź stronę https://www.goldenie.com Możesz też zadzwonić do zespołu Goldgenie [email protected].

O Złotym Dżinie

Goldgenie International & Goldgenie LLC jest liderem w dziedzinie luksusowych prezentów i personalizacji, oferującym szeroką gamę produktów projektowanych na zamówienie i pozłacanych. Założona przez Laban Rooms, firma ugruntowała swoją pozycję wiodącej marki na rynku luksusowym, z portfolio obejmującym niestandardowe smartfony, prezenty firmowe oraz ekskluzywną współpracę z znanymi osobami i firmami.

obraz: https://mma.prnewswire.com/media/2509235/Goldgenie.jpg
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/2509237/Goldgenie_Logo.jpg

Źródło: Goldgenie LLC

Chcesz otrzymywać wiadomości o swojej firmie? Wyróżnione na PRNEWSWIRE.COM?

Ikona 3

440 tys.+
Newsroomy i
Influencerzy

Kod1

9 tys.+
Media cyfrowe
Porty

Ikona2

270 tys.+
Dziennikarze
Zasubskrybowano

READ  W miarę słabnięcia branży smartfonów iPhone zwiększa swoją dominację