POLSKA marka Kiwi przestanie sprzedawać swoje produkty w Wielkiej Brytanii, ponieważ wzrost popularności obuwia do pracy z domu i codziennego użytku dziesiątkuje apetyt Brytyjczyków na błyszczące buty.
Ta rodzinna marka reaguje na trend, który spowodował wzrost popularności sneakersów wśród Brytyjczyków.
Kiwi będzie nadal sprzedawać swoje produkty do pasty do butów w innych miejscach na świecie, ale mówi, że atrakcja jest w Stanach Zjednoczonych Zjednoczone Królestwo Rynek się skurczył.
Pracownik naprawy i czyszczenia obuwia, 62-letni David James, przeszedł zmianę w podejściu do konsumentów buty.
W ciągu ostatniego stulecia rodzina Davida była zaangażowana w przemysł i mówi, że odejście Kiwi jest „znakiem czasu”.
Powiedzieć Poczta OnlineCzęściowo wynika to z faktu, że ludzie znacznie rzadziej noszą eleganckie garnitury i buty.
„Koronawirus choroba Przyspieszyło to wraz z większą ilością pracy w domu, ale wcześniej istniał trend.
Coraz częściej noszone są też trampki — nawet do pracy.
„Podczas gdy buty umierają, trampki żyją. Teraz odnawiamy trampki — naprawiamy je i malujemy”.
Rzecznik firmy powiedział, że Kiwi zareagował na spadek liczby Brytyjczyków polerujących swoje buty, który został przyspieszony przez stale rosnący trend, w którym sneakersy stają się coraz bardziej popularną opcją.
Kiwi nadal będzie sprzedawać swoje produkty w krajach, w których oficjalne obuwie nie odnotowało spadku.
Założona w 1906 roku firma wzięła swoją nazwę od swojej nazwy australijski Założyciel William Ramsey nazwał markę Kiwi na cześć swojej żony, z której pochodził Nowa Zelandia.
przeniesiony do Europa Zaledwie dwa lata później została przejęta przez Sara Lee Corporation w 1984 r., po czym została odsprzedana w 2011 r. firmie SC Johnson, która chce skoncentrować się na innych produktach.
Niewątpliwa dziura, jaka pozostanie w odejściu Kiwi, jest postrzegana jako szansa dla największego konkurenta, brytyjskiego Cherry Blossom, również wprowadzonego na rynek w 1906 roku.
Dyrektor ds. Marketingu, Natasha Seal-Jones, powiedziała: „W twoim kroku zawsze jest miejsce na błysk.
„Niezależnie od tego, czy jest to rozmowa o pracę, ślub czy impreza, noszenie błyszczących, czystych butów daje pewność siebie, a ta potrzeba nigdy nie zniknie. Chcemy dać tę pewność”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji