Ganni rozpoczyna swoją pierwszą lokalną współpracę z chińską marką, współpracując z The Beast Home, wielomarkowym sprzedawcą artykułów gospodarstwa domowego i stylu życia z siedzibą w Szanghaju.
Kolekcja odzieży domowej i artykułów gospodarstwa domowego wykonana jest z tkanin z poprzednich kolekcji i obejmuje piżamy, kołdry, poszewki na poduszki i poduszki z ośmioma różnymi nadrukami Ganni. Zabawna poduszka w kształcie kwiatka, popularny produkt w The Beast Home, została przeprojektowana i ozdobiona logo „tbh”. Kolejną atrakcją są zestawy piżam, wszystkie zaprojektowane z tradycyjnym chińskim zapięciem na węzeł.
The Beast Home, wcześniej znana jako The Beast, została otwarta jako kwiaciarnia w Szanghaju 10 lat temu i od tego czasu stała się marką lifestylową i wielomarkowym sprzedawcą detalicznym artykułów wyposażenia wnętrz, perfum i kosmetyków.
Aby udokumentować domowy styl życia Ganni Girls, Ganni uruchomiła kampanię „Remeet”, obejmującą projekty Liny Sun Park, nowojorskiej artystki znanej ze swojej marzycielskiej estetyki. W artykule redakcyjnym znalazły się dziewczyny Ganni z całego świata i zgłębiono ideę domu jako osobistego sanktuarium ze skandynawskim poczuciem „nawodnienia” i komfortu.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością pracy nad naszą pierwszą współpracą w zakresie artykułów gospodarstwa domowego dla naszej chińskiej społeczności i zawsze patrzyliśmy na Bestię” – powiedziała Dete Reifstrup, dyrektor kreatywna Ganni.
„W naszym DNA leży czerpanie z naszego dziedzictwa kulturowego oraz ideałów demokratycznego duńskiego designu i estetyki w domu, a także świętowanie spotkania Kopenhagi i Szanghaju” – dodał Revstrup.
Współpraca zadebiutuje w piątek w tygodniowym pop-up store Ganni przy Yanqing Road, uroczej uliczce w historycznym centrum Szanghaju.
Współpraca Ganniego z The Beast Home rozpocznie się tego samego dnia i będzie dostępna wyłącznie na rynku chińskim.
26-częściowa kolekcja będzie dostępna w Tmall, sklepie Ganni's w Reel w Szanghaju, a w sklepie pop-up, a ceny będą wahać się od 55 do 180 dolarów w równoważnej chińskiej walucie.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów