Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ganni i The Beast Home współpracują nad kolekcją artykułów gospodarstwa domowego pochodzących z recyklingu

Ganni i The Beast Home współpracują nad kolekcją artykułów gospodarstwa domowego pochodzących z recyklingu

Ganni rozpoczyna swoją pierwszą lokalną współpracę z chińską marką, współpracując z The Beast Home, wielomarkowym sprzedawcą artykułów gospodarstwa domowego i stylu życia z siedzibą w Szanghaju.

Kolekcja odzieży domowej i artykułów gospodarstwa domowego wykonana jest z tkanin z poprzednich kolekcji i obejmuje piżamy, kołdry, poszewki na poduszki i poduszki z ośmioma różnymi nadrukami Ganni. Zabawna poduszka w kształcie kwiatka, popularny produkt w The Beast Home, została przeprojektowana i ozdobiona logo „tbh”. Kolejną atrakcją są zestawy piżam, wszystkie zaprojektowane z tradycyjnym chińskim zapięciem na węzeł.

The Beast Home, wcześniej znana jako The Beast, została otwarta jako kwiaciarnia w Szanghaju 10 lat temu i od tego czasu stała się marką lifestylową i wielomarkowym sprzedawcą detalicznym artykułów wyposażenia wnętrz, perfum i kosmetyków.

Spojrzenie od Ganni x The Beast Home

uprzejmość

Kolekcja na nowo przedstawia kultową poduszkę w kwiaty z The Beast Home.

Kolekcja na nowo przedstawia kultową poduszkę w kwiaty z The Beast Home.

uprzejmość

Aby udokumentować domowy styl życia Ganni Girls, Ganni uruchomiła kampanię „Remeet”, obejmującą projekty Liny Sun Park, nowojorskiej artystki znanej ze swojej marzycielskiej estetyki. W artykule redakcyjnym znalazły się dziewczyny Ganni z całego świata i zgłębiono ideę domu jako osobistego sanktuarium ze skandynawskim poczuciem „nawodnienia” i komfortu.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością pracy nad naszą pierwszą współpracą w zakresie artykułów gospodarstwa domowego dla naszej chińskiej społeczności i zawsze patrzyliśmy na Bestię” – powiedziała Dete Reifstrup, dyrektor kreatywna Ganni.

„W naszym DNA leży czerpanie z naszego dziedzictwa kulturowego oraz ideałów demokratycznego duńskiego designu i estetyki w domu, a także świętowanie spotkania Kopenhagi i Szanghaju” – dodał Revstrup.

Współpraca zadebiutuje w piątek w tygodniowym pop-up store Ganni przy Yanqing Road, uroczej uliczce w historycznym centrum Szanghaju.

Współpraca Ganniego z The Beast Home rozpocznie się tego samego dnia i będzie dostępna wyłącznie na rynku chińskim.

26-częściowa kolekcja będzie dostępna w Tmall, sklepie Ganni's w Reel w Szanghaju, a w sklepie pop-up, a ceny będą wahać się od 55 do 180 dolarów w równoważnej chińskiej walucie.

READ  Halo Infinite ukaże się 8 grudnia, oznaczając 20 lat sukcesu franczyzy