Kontynuując innowacyjne prace z zeszłego roku, w tym roku Core we współpracy z FraudSMART rozszerzyło kampanię, współpracując z trzema wiodącymi irlandzkimi influencerami, jednocześnie zwiększając zaangażowanie i zaangażowanie poprzez wykorzystanie obiektywu rzeczywistości rozszerzonej na Snapchacie i krótkich treści społecznościowych .
Wpływowa na TikToku, Kasey Campion, w poście zatytułowanym „GRWM for Bed” wyjaśniła swoim 105,1 tys. obserwującym niebezpieczeństwa związane z kontaktem z mułami finansowymi, jednocześnie ćwicząc rutynę przed snem. Post otrzymał już ponad 3000 „polubień”. Następnie nastąpi aktywność innego TikTokera, TJ Hylanda.
Mając na celu dotarcie do młodych odbiorców i zaangażowanie ich na ich własnych warunkach, Hannah Louise Dunne, dyrektor ds. strategii społecznej w Core, powiedziała: „Koncentrując się na zapewnieniu młodym Irlandczykom pełnej świadomości ryzyka związanego z kontaktem z Money Mules, postępowaliśmy zgodnie dane w celu zidentyfikowania kluczowych kanałów i współpracowników, którzy mogą nam pomóc w osiągnięciu zasięgu i interakcji z tą grupą, w szczególności za pośrednictwem TikTok i Snapchat.
Współpraca ze współpracownikami, do których nasi odbiorcy już zwracają się o poradę, inspirację lub rozrywkę, umożliwiła nam operacjonalizację naszego przekazu w autentyczny sposób i poinformowanie kluczowych odbiorców o ryzyku, na jakie narażają się w wyniku tego rodzaju oszukańczej działalności. „Wzmacniając ten przekaz krótkim filmem, innowacyjny obiektyw rzeczywistości rozszerzonej Snapchata i ukierunkowane płatne media w mediach społecznościowych pozwoliły nam dotrzeć i wywrzeć wpływ”.
Ubiegłoroczna, udana kampania została teraz przedstawiona w formie studium przypadku witryna Snapchataa nawet był omawiany w Izbie Oireachtasu podczas: Posiedzenie Wspólnej Komisji ds. Finansów, Wydatków Publicznych i Reformi premiera.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów