Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Firmy zajmujące się owocami morza zachęcają do wyjścia „poza łódź”

Firmy zajmujące się owocami morza zachęcają do wyjścia „poza łódź”

W styczniu firma Seafood Scotland przeprowadziła pilotaż nowego programu „Beyond the Boat”, aby zachęcić szkockie firmy zajmujące się owocami morza do wykorzystania rosnącego zainteresowania turystyką kulinarną.

Pomysł jest prosty: pomóc im wykorzystać rosnące zainteresowanie pochodzeniem żywności – i zastosować te same zasady do sprzedaży szkockich ryb i skorupiaków.

Program ma na celu pomóc inspirować i rozpalać turystykę owoców morza w Szkocji; rynek, o którym wiemy, ma ogromne możliwości rozwoju dla branży. Docelowo wszystkie pomysły powinny mieć na celu generowanie dodatkowych przychodów.

Patrząc na rozwój turystyki w podobnych sektorach, takich jak rolnictwo – gdzie gospodarstwa zdywersyfikowały się, obejmując sklepy, kawiarnie, glamping i doświadczenia odwiedzających gospodarstwa – istnieje ogromny potencjał dla przemysłu owoców morza w zakresie wykorzystania możliwości turystycznych, zwłaszcza że tak wiele nasze firmy zajmujące się owocami morza znajdują się w okolicach popularnych miejsc i tras turystycznych w Szkocji.

Do programu pilotażowego, który ma trwać sześć miesięcy, poszukujemy przedsiębiorców zajmujących się rybami i owocami morza, którzy ukrywali się – gra słów zamierzona! – samorodek pomysłu na rozwój biznesu w sektorze turystycznym, coś, czego do tej pory nie mieli czasu ani środków do zbadania.
Spektrum możliwości turystyki związanej z owocami morza jest zróżnicowane. Mogą:

  • Zapewnij turystom autentyczne lub innowacyjne wrażenia
  • Opowiedz swoją historię poprzez wciągające i wciągające doświadczenie
  • Odpowiedz na pytanie, które klienci regularnie zadają
  • Daj możliwość zakupu, jedzenia i delektowania się lokalnie złowionymi owocami morza

Wyraźnie trafiliśmy w strunę, ponieważ otrzymaliśmy entuzjastyczną reakcję, a wiele pomysłów napływało ze społeczności przybrzeżnych Szkocji. Obejmują one projekty, które już się rozpoczęły, a także raczkujące pomysły, które wciąż są błyskiem w czyimś oku. Fantastycznie jest widzieć, jak branża stawia na dywersyfikację i pojawianie się nowych pomysłów, które stworzą wzrost.

Program ma na celu pomóc firmom w podjęciu tych pierwszych kluczowych kroków w turystyce, przy wsparciu Seafood Scotland i kohorty wiodących mentorów biznesowych, którzy będą pod ręką, aby pomóc im w odkrywaniu ich pomysłów i szybkiej realizacji planów – wszystko bezpłatnie – W ten sposób zmniejszając presję finansową i ryzyko.

Eksperci ci będą wywodzić się z prawników, finansów, planowania, komunikacji i marketingu, a każda firma pilotażowa zostanie zaproszona do wybrania wsparcia, którego potrzebuje, aby posunąć się naprzód.

Otrzymają oni wsparcie w przekształceniu swoich pomysłów w mocne koncepcje biznesowe oraz w opracowaniu strategii kapitalizacji na wschodzącym rynku turystyki rybnej. Będziemy zachęcać firmy pilotażowe do tworzenia sieci, która w naturalny sposób będzie się wspierać w miarę rozwoju i dywersyfikacji sektora.

Mamy nadzieję, że ta inicjatywa dostarczy prawdziwych przykładów dla firm rozpoczynających podróż związaną z turystyką owoców morza i przybliży te wnioski szerszej społeczności owoców morza w Szkocji.
Pilot to dopiero początek. Planujemy rozszerzyć to jeszcze dalej. Patrz na przestrzeń!

I oczywiście nasza codzienna praca trwa nadal. Jesteśmy zajęci promocją szkockich owoców morza na rynkach światowych i planujemy odwiedzić w tym roku Stany Zjednoczone i Hiszpanię, jeśli pozwalają na to ograniczenia pandemiczne.

Nasz nowy program szkoleniowy doskonalenia biznesu – w połączeniu z Skills Development Scotland i National Transition Training Fund – również okazuje się popularny, pomagając firmom i zespołom w podnoszeniu umiejętności, aby zapewnić osobom umiejętności potrzebne do satysfakcjonującej kariery w sektorze owoców morza.

Mając tak dużo zasobów naturalnych w naszych szkockich wodach oraz zaangażowaną i dynamiczną branżę owoców morza, z niecierpliwością czekamy na przyszłość i nowe możliwości, które się przed nami otwierają.

Ten artykuł jest sponsorowany przez Seafood Scotland.

READ  Polska inflacja spadła w czerwcu | Muzyka pop