W ramach pierwszej w swoim rodzaju współpracy McDonald’s Poland nagradza gości wyjątkowymi doznaniami w zakresie rozrywki AR, które były możliwe tylko dzięki cyfrowej platformie aplikacji MyMcDonald’s. McDonald’s wybrał Ralpha Kamińskiego, jednego z najciekawszych i najwybitniejszych polskich artystów, po jego promocyjnej trasie koncertowej, do kompleksowej i szeroko zakrojonej kampanii, której celem jest upodmiotowienie wszystkich mniejszości i promowanie otwartości.
Kampania, opracowana przez DDB Warsaw, jest realizowana na kreatywnej platformie „MyMcDonald’s: Tu jesteś numerem jeden”, która podkreśla główną korzyść emocjonalną i program lojalnościowy aplikacji – poczucie docenienia.
Aby udowodnić, że McDonald’s nagradza lojalność swoich klientów, każdy użytkownik aplikacji będzie miał możliwość wymiany punktów lojalnościowych na ekskluzywne przywileje i występy artystów odtwarzane na tacy McDonald’s przy użyciu technologii rozszerzonej rzeczywistości.
W nieoczekiwanym przedłużeniu trasy koncertowej artysty, członkowie programu lojalnościowego będą mieli możliwość wygrania biletów na Ralph’s Concert Tour, gdzie Kamiński będzie gwiazdą występów w małych miejscowościach w całej Polsce, wspierany przez MyMcDonald’s.
Kampania rozpocznie się 17 października i obejmie serię realizacji na wielu platformach, w tym TVC, VOD, w aplikacji, digital, social, POP, opakowaniach, kanałach artystów i PR.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
W Polsce odkryto setki artefaktów, w tym hełm celtycki z brązu
Giełdy w Polsce spadają pod koniec sesji; Indeks WIG30 spada o 0,45% Według Investing.com
Ukraiński mistrz boksu Oleksandr Usyk został zwolniony po krótkim zatrzymaniu w Polsce