Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Firma energetyczna wysyła czek o wartości 2 bilionów funtów do 74 klientów

Firma energetyczna wysyła czek o wartości 2 bilionów funtów do 74 klientów

Firma energetyczna wysyła czek na 2 bilionów funtów do 74 klientów: Uczciwy człowiek, który został bezsilny podczas burzy, Arwin, pyta Northern Powergrid, czy są „w 100% pewni”, że odszkodowanie jest prawidłowe, zanim zajmie się nim

  • Firma Northern Powergrid przeprosiła 74 klientów, którzy wysłali czeki o wartości 2 bilionów funtów
  • Gareth Hughes z Hebden Bridge w West Yorkshire opublikował dużą sumę na Twitterze
  • „Czy jesteś w 100% pewien, że sobie z tym poradzisz?”, żartował księgowy w wirusowym poście.
  • Pojawia się po tym, jak domy zostały pozostawione bez prądu w wyniku burzy Irwin w listopadzie ubiegłego roku


Brytyjski dostawca energii przeprosił 74 swoich klientów po tym, jak kilka domów omyłkowo wystawiło czeki odszkodowawcze Storm Arwen na ponad 2,3 biliona funtów.

Gareth Hughes z Hebden Bridge w West Yorkshire zamieścił na Twitterze zdjęcie przyciągającej wzrok kwoty, którą firma Northern Powergrid wysłała w sobotę pocztą.

Uczciwy księgowy zażartował: „Czy jesteś w 100% pewien, że sobie z tym poradzisz?”

Zdjęcie pokazało, że wypisał czek na 2 324 252 080 110 funtów.

Pan Hughes jest jednym z kilku klientów, którzy otrzymują odszkodowanie po silnych wiatrach „raz na pokolenie” w Wielkiej Brytanii w listopadzie zeszłego roku – pozostawiając swoje domy bez prądu.

Gareth Hughes z Hebden Bridge w West Yorkshire (na zdjęciu) zamieścił na Twitterze zdjęcie sumy wysłanej mu przez Northern Powergrid w poście w sobotę

Gareth Hughes z Hebden Bridge w West Yorkshire (na zdjęciu) zamieścił na Twitterze zdjęcie sumy wysłanej mu przez Northern Powergrid w poście w sobotę

Napisał podpis pod zdjęciem: „Dziękujemy za rekompensatę, Northern Powergrid, przez kilka dni byliśmy bez prądu po Storm Arwen.

„Czy przed realizacją czeku bankowego jesteś w 100% pewien, że Cię na to stać?”

Tweet zebrał ponad 30 000 polubień, gdy inni przyłączyli się, by kpić z błędu.

Użytkownik napisał: „Bank na to! Następnie podziel się tym równo między nas wszystkich.

Inny dodał: „Myślę, że teraz jesteś właścicielem Northern Powergrid”.

Inny żartował: „Chciałem to popchnąć”.

Reagując na incydent, Northern Powergrid odpowiedział na tweeta: „Cześć Gareth, dzięki za zwrócenie nam na to uwagi. Prześlij nam swoje dane kontaktowe, w tym adres i kod pocztowy, abyśmy mogli poprawić ten błąd. Dzięki, Phil.

Pan Hughes potwierdził następnie, że nie był jedynym klientem, który otrzymał czek na 2 bilionów funtów.

Powiedział: wyślij wiadomość. Możesz sprawdzić inne moje płatności, ponieważ znam co najmniej cztery inne czeki o tej samej wartości, które zostały wysłane do pobliskich nieruchomości.

Dostawca potwierdził, że 74 z jego klientów otrzymało czeki na rekompensatę z nieprawidłową kwotą płatności i podziękował tym, którzy byli „uczciwi” w sprawie błędu.

Dodali, że 74 klientów jest powiązanych z nieruchomościami z kodami pocztowymi w Halifax i Newcastle, zapewniając ich, że wkrótce nastąpi odpowiednia płatność.

National Trust udostępnił zdjęcie drzewa, które spadło w Cragside w Northumberland w listopadzie ubiegłego roku

National Trust udostępnił zdjęcie drzewa, które spadło w Cragside w Northumberland w listopadzie ubiegłego roku

Traktor próbuje pomóc kierowcy autobusu po tym, jak samochód wypadł z drogi w lodowatych warunkach w pobliżu Stonehaven w Aberdeenshire w zeszłym roku.

Traktor próbuje pomóc kierowcy autobusu po tym, jak samochód wypadł z drogi w lodowatych warunkach w pobliżu Stonehaven w Aberdeenshire w zeszłym roku.

Rzeczniczka Northern Powergrid powiedziała MailOnline: „Kiedy zidentyfikowaliśmy błąd pisarski, który wynikał z nieprawidłowego przekazania numeru referencyjnego licznika energii elektrycznej jako kwoty płatności, upewniliśmy się, że wszystkie 74 czeki klientów zostały zatrzymane, aby nie mogły zostać zrealizowane. .

Badaliśmy, w jaki sposób wystąpił ten błąd i sprawdzamy poprzednie płatności. Wszystko wskazuje na to, że był to odosobniony incydent i podjęliśmy odpowiednie kroki, aby to się nie powtórzyło.

„Dziękujemy tym klientom, którzy byli uczciwi i skontaktowali się z nami, a my skontaktowaliśmy się bezpośrednio w weekend ze wszystkimi 74 klientami, których to dotyczy, aby ich poinformować, przeprosić za błąd i zapewnić ich, że otrzymają prawidłową płatność w poniedziałek. „

Reklamy