Google Views, filtr wyszukiwania zaprezentowany na Google I/O, który wyświetla treści wraz z wyświetleniami Twojego zapytania, jest teraz dostępny na urządzeniach mobilnych.
Nasz filtr perspektywiczny jest teraz dostępny w internecie mobilnym i aplikacji Google dla wyszukiwań (w tej chwili w USA/angielski), w przypadku których warto zasięgnąć opinii innych osób. Pozwala wyszukiwać filmy, zdjęcia i posty, które ludzie udostępniają na forach i w społecznościach mediów społecznościowych. Ucz się więcej:… pic.twitter.com/LNZJ5K4flr
– Google SearchLiaison (searchliaison) 26 czerwca 2023 r
Filtr perspektywiczny zapewnia użytkownikom wyszukiwania alternatywny sposób gromadzenia informacji potrzebnych do podjęcia świadomej decyzji.
W tym artykule omówiono najlepsze typy treści z perspektywy Google, skuteczność filtra wyszukiwania w dostarczaniu treści we właściwym czasie oraz sposób, w jaki pojawiają się one w przefiltrowanych wynikach.
Jak wyniki Perspectives różnią się od standardowych wyników SERP
W przeciwieństwie do standardowych SERP, Perspectives łączy wideo, posty w mediach społecznościowych, wiadomości, pytania i odpowiedzi oraz dyskusje na forum z wybranych źródeł, aby stworzyć zbiór oryginalnych perspektyw na zadany temat.
Co ciekawe, po latach debat, czy sygnały społecznościowe są czynnikiem rankingowym, Google wymienia liczbę wyświetleń wideo, komentarzy i polubień treści społecznościowych w wynikach wyszukiwania Perspectives.
Najpopularniejsze typy treści w Google Perspectives
Oto rodzaje wyszukiwań treści, które użytkownicy zobaczą po przełączeniu na filtr perspektywiczny oraz przydatność każdego typu treści do zaspokojenia zapytania.
Filmy na youtube
Filmy YouTube recenzentów produktów, klientów i marek często pojawiają się z perspektywy. Wyniki wyszukiwania często pokazują liczbę wyświetleń, czas trwania i wiek filmu, dając użytkownikom wyszukującym wyobrażenie o tym, jak popularny, dogłębny i aktualny jest.
Filmy z TikToka
Chociaż nie tak bardzo jak YouTube, Google miesza filmy TikTok, z wiekiem i liczbą wyświetleń, w swoich wynikach Perspektywy. W jednym przykładzie Google osadza film TikTok ze swojego konta o wirusowym trendzie.
Posty z Reddita
Reddit zapewnia widoki dla wielu zapytań w wyszukiwarce Google. Użytkownicy mogą szybko zobaczyć wiek posta Reddit i liczbę komentarzy w większości przypadków, zakładając, że jest on nadal dostępny publicznie.
Posty Quory
Posty z Quora, dobrze znanej platformy pytań i odpowiedzi, pojawiają się w Perspectives wraz z wiekiem postu.
Odpowiedzi StackOverflow
Oprócz postów Reddit i Quora, Perspectives pokazuje odwieczne odpowiedzi StackOverflow na niektóre wyszukiwania techniczne. Może to być szczególnie przydatne, jeśli użytkownik potrzebuje najnowszych informacji, ponieważ może wybrać posty sprzed trzech tygodni lub 13 lat.
Tweety
Tweety dotyczące wyszukiwanego hasła mogą pojawiać się w filtrowanych wynikach wyszukiwania z perspektywy, często wraz z wiekiem tweeta i liczbą otrzymanych polubień.
Posty na Instagramie
Posty na Instagramie, takie jak tweety, pojawiają się w perspektywie, wraz z liczbą i wiekiem na Instagramie.
Dyskusje na forum
Google czasami przedstawia perspektywy w postaci starych postów na forum dla zapytań.
Artykuły na blogu i artykuły z aktualnościami
Podczas gdy Google Discover dostarcza użytkownikom wyszukiwarki najnowsze wiadomości, Google Perspectives zapewnia nieco nieaktualne wyniki dla zapytań, które mogłyby wykorzystywać najnowsze możliwe informacje.
Jak pozycjonować w perspektywie Google
Czy chcesz, aby Twoje treści pojawiały się na Widoki Google Kiedy ktoś szuka Twojej firmy, produktów, usług i docelowych słów kluczowych?
- Pamiętaj, aby publikować treści na platformach, które najprawdopodobniej pojawią się w wynikach wyszukiwania z filtrowaniem perspektywicznym, takich jak YouTube, Reddit, Twitter i inne pokazane w powyższym przykładzie.
- Staraj się umieszczać zoptymalizowane obrazy i filmy w większości swoich postów w mediach społecznościowych, artykułów informacyjnych itp., ponieważ oba zazwyczaj generują największe zaangażowanie w mediach społecznościowych i bardziej wyróżniają się w wynikach Perspektywy.
- Promuj treści, aby generować sygnały społecznościowe, które Google Perspectives wyświetlają wraz z wynikami, takimi jak wyświetlenia filmów, polubienia i komentarze.
- Rozważ dodanie forum/tablicy dyskusyjnej do swojej witryny, aby generować wartościowe treści generowane przez użytkowników i odpowiadać na często zadawane pytania dotyczące produktów i usług.
Jak pokazano w powyższych przykładach, wyniki Google Perspectives mogą mieć od kilku dni do prawie dwudziestu lat, więc możesz zoptymalizować istniejące treści w następujący sposób.
- Upewnij się, że docelowe słowa kluczowe są nadal najlepsze pod względem ruchu i konwersji.
- Dodawaj ulepszone obrazy i filmy do istniejących wpisów na blogu, dyskusji na forach i innych edytowalnych treści witryn internetowych, zapewniając zróżnicowane spojrzenie na swoje produkty lub usługi.
- Edytuj i ulepszaj istniejące tytuły, opisy, miniatury i widoczność istniejących filmów w YouTube.
- Edytuj i ulepszaj istniejące odpowiedzi na Quora.
Aby uzyskać widoczność w Google Perspectives, twórz i optymalizuj wartościowe treści dla swoich idealnych odbiorców, tak jak w powyższych przykładach. Po opublikowaniu nie przestawaj pracować nad treścią, dopóki nie osiągnie ona jak największego zaangażowania społecznego.
Wyróżniony obraz: Zamrznuti tonovi / Shutterstock
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć