Ray-Ban
Ray-Ban podnosi poprzeczkę podczas tygodnia wyścigów w Miami.
Na cześć nadchodzących zawodów Formuły 1 kultowa marka okularów przeciwsłonecznych wypuściła pierwszą parę inteligentnych okularów Meta w limitowanej edycji – Hypebeast wspomniany w poniedziałek. Odpowiednio, te odcienie powstały we współpracy ze Scuderia Ferrari, a na sprzedaż jest tylko 1000 par.
Dostępne w kolorze o nazwie „Shiny Garage Blue” w specyfikacji znajdują się charakterystyczne logo tarczy Ferrari na zausznikach. Poza tym są wyposażone we wszystkie zaawansowane funkcje, których można oczekiwać od inteligentnych okularów Meta: ultraszerokokątny aparat 12 MP z systemem pięciu mikrofonów, umożliwiający nagrywanie wysokiej jakości filmów, które można udostępniać bezpośrednio na Facebooku i Instagramie . Głośniki nauszne umożliwiają płynne słuchanie muzyki, rozmów lub otoczenia. Podczas rozmowy wideo możesz dzielić się widokiem widzianym przez soczewki z innymi uczestnikami.
Być może najbardziej atrakcyjna jest nowa Meta AI z funkcją widzenia, która pojawi się na rynku wraz z linią Ray-Ban na wiosnę/lato 2024. Wystarczy powiedzieć „Hej Meta”, aby uzyskać dostęp do całej gamy wspaniałych funkcji. Okulary mogą pomóc w podpisaniu zdjęcia zrobionego wbudowanym aparatem lub przetłumaczeniu nieznanego tekstu na znakach. Meta AI może powiedzieć Ci rzeczy, do których nie jesteś przyzwyczajony, na przykład lokalne owoce, gdy podróżujesz za granicę.
W przeciwieństwie do niektórych nowszych kreacji VR, inteligentne okulary Ray-Ban wydają się stosunkowo łatwe w użyciu. Polecenia głosowe pozwalają dzwonić, wysyłać wiadomości i przechwytywać treści, a wszystko to bez patrzenia na telefon. Te same funkcje można aktywować jednym dotknięciem touchpada i przycisku przechwytywania cienia, jeśli zależy Ci na większej szybkości. Eleganckie etui ładujące zapewnia cztery godziny ładowania i osiem dodatkowych ładowań dostępnych w podróży.
Najnowsza limitowana edycja Ferrari stanowi kontynuację długotrwałej relacji pomiędzy marką a Ray-Banem. W 2018 roku ponownie współpracowali przy kolekcji okularów inspirowanych latami 70. W 2022 roku kierowcy Ferrari Charles Leclerc i Carlos Sainz spersonalizowali własne pary. Teraz tańczący koń wskakuje w przyszłość dzięki inteligentnym okularom Meta Dostępny online Za 499 dolarów.
Jeśli uda Ci się kupić parę tych butów przed Grand Prix Miami w ten weekend, możesz być jednym z najbardziej stylowych fanów Ferrari, który pojawi się na torze wyścigowym.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć