Kierowca Red Bull Ampol Racing, szybki zamiatacz na Lakeside Drive, przejechał krawędź toru na zakręcie nr 8, ale uniknął kary i uzyskał czas 1:47,4057 sekundy na ostatnim okrążeniu półgodzinnej sesji # 88 Camaro.
Tym samym Tickford Racing Waters w nowym Mustangu Monster Energy nr 6 zajął drugie miejsce ze stratą 0,0026 sekundy, a Anton De Pasquale, kierowca Shell V-Power Racing, zajął trzecie miejsce w rundzie finałowej przed kwalifikacjami do mistrzostw Rolex Formula 1 Championship Świetny Australijczyk. Wydarzenie związane z nagrodą nastąpiło po kolejnych 0,1268 sekundy.
Woda była najszybsza, ponieważ większość zawodników umieściła swoje pierwsze słupki w drugim treningu w czasie 1:47,8289 sekundy, a De Pasquale był drugi z czasem 1:47,9409 sekundy.
Kliknij tutaj, aby wyrazić swoją opinię na temat stanu australijskiego sportu motorowego i wziąć udział w losowaniu, w którym można wygrać warsztat Kincrome Tool Armor o wartości 11 999 USD.
Vinnie utrzymał suchy puch w pierwszym treningu, kiedy był 20. najszybszy, i nie zanotował reprezentatywnego okrążenia w drugim treningu, dopóki nie awansował na drugie miejsce z czasem 1:47,8461 sekundy, co było oficjalnie jego trzecim przejazdem.
Chaz Mostert (nr 25 Mobil 1 Optus Mustang) ustanowił nowe najszybsze okrążenie dnia, uzyskując czas 1:47,4623 sekundy w 14. minucie, a pierwszą trójką na 10 minut przed końcem byli Waters i Finney.
Ten ostatni następnie uderzył w ścianę, wyjeżdżając z szybkiego zakrętu nr 8, ale zdecydował się kontynuować kolejne okrążenie na torze Grand Prix Albert Park.
Po powrocie do alei serwisowej Triple Eight Race Engineering podobno ustaliło, że uszkodzenia nie były większe niż skręcenie koła i pewne zadrapania na lewym tylnym rogu samochodu nr 88.
Na około minutę przed końcem Waters ustanowił najszybszy czas z czasem 1:47,3083 sekundy, a Andre Heimgartner z Brad Jones Racing umieścił Camaro nr 8 R&J Batteries Camaro z czasem 1:47,4493 sekundy.
Wywieszono flagę w szachownicę i Mostert ustanowił najszybszy nowy pierwszy sektor, ale na tym okrążeniu uzyskał jedynie 1:47,5955 sekundy, choć i tak był to czas lepszy od uzyskanego w sesji przez 18 innych kierowców.
Finney otrzymał nowy komplet opon i uzyskał czas 1:47,3057 sekundy, pozbawiając Watersa możliwości przechwalania się, a De Pasquale wskoczył na trzecie miejsce z późniejszym czasem 1:47,4351 sekundy.
Pozostała część pierwszej dziesiątki to Heimgartner na czwartym miejscu, za Mostertem, Matt Payne (nr 19 w Penwright Mustang), lider mistrzostw Will Brown (nr 87 Red Bull Ampoule Camaro), David Reynolds (nr 20 Trade Bear Mustang), Jacques Le Brocq (nr 20). #87). #9 TFH Hire Camaro) i Mark Winterbottom (#18 DeWalt Camaro).
Kwalifikacje do wyścigu 3 w MSS Security Melbourne SuperSprint rozpoczynają się o godzinie 15:10 czasu lokalnego/AEDT i bezpośrednio po nich odbędą się kwalifikacje do wyścigu 4.
Wyniki: Praktyka 2
punkt sprzedaży | numer | Zespół/Sponsor | kierowca | samochód | Najszybsze okrążenie | Dzieli |
1 | 88 | Wyścigi ampułek Red Bulla | Brooke Finney | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:47.3057 | |
2 | 6 | Wyścigi potworów Castrol | Camerona Watersa | Forda Mustanga GT | 1:47.3083 | 0:00.0026 |
3 | 11 | Zespół Shell V-Power Racing | Antona De Pasquale | Forda Mustanga GT | 1:47.4351 | 0:00.1294 |
4 | 8 | Wyścigi baterii R&J | Andre Heimgartnera | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:47,4493 | 0:00.1436 |
5 | 25 | Mobil 1 Optus Racing | Chaza Mosterta | Forda Mustanga GT | 1:47.4623 | 0:00.1566 |
6 | 19 | Wyścig Pennwrighta | Mateusz Payne | Forda Mustanga GT | 1:47,4955 | 0:00.1898 |
7 | 87 | Wyścigi ampułek Red Bulla | Williama Browna | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:47.8312 | 0:00,5255 |
8 | 20 | Komercyjny wyścig piwa | Davida Reynoldsa | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:47,8400 | 0:00,5343 |
9 | 9 | Sporty motorowe Erebus | Jacques’a Le Brocqa | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:47,8524 | 0:00,5467 |
10 | 18 | wyścigi dewala | Marka Winterbottoma | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:47,8528 | 0:00,5471 |
11 | 99 | Sporty motorowe Erebus | Todda Hazelwooda | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:47,9743 | 0:00,6686 |
12 | 7 | Wyścig na Śnieżnej rzece | Jamesa Courtneya | Forda Mustanga GT | 1:48.0281 | 0:00,7224 |
13 | 14 | WYŚCIGI MIDI | Bryce’a Fullwooda | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:48.0583 | 0:00,7526 |
14 | 10 | Wyścig Bendixa | Nicka Bearkata | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:48.0853 | 0:00,7796 |
15 | 55 | Wyścigi potworów Castrol | Thomasa Randle’a | Forda Mustanga GT | 1:48.1074 | 0:00.8017 |
16 | 26 | Wyścig Pennwrighta | Richiego Stanwaya | Forda Mustanga GT | 1:48.1194 | 0:00.8137 |
17 | 17 | Zespół Shell V-Power Racing | Willa Davisona | Forda Mustanga GT | 1:48.1704 | 0:00.8647 |
18 | 4 | Wyścigi mocy opon | Camerona Hilla | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:48.2097 | 0:00.9040 |
19 | 23 | Premier Nolon Racing | Tima Slade’a | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:48.2921 | 0:00,9864 |
20 | 3 | Fajny wyścig jazdy | Miłość Aarona | Forda Mustanga GT | 1:48.4298 | 0:01.1241 |
21 | 2 | Wyścigi pomocy drogowej Mobil 1 | Ryana Wooda | Forda Mustanga GT | 1:48,4955 | 0:01.1898 |
22 | 12 | Sporty motorowe SCT | Jacksona Evansa | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:48,6786 | 0:01.3729 |
23 | 96 | Wyścig Pizzy Hut | Macauleya Jonesa | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:48,7488 | 0:01.4431 |
24 | 31 | Premier Nolon Racing | Jamesa Goldinga | Chevroleta Camaro ZL1 | 1:48.8020 | 0:01.4963 |
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
O’Rourke zrobił wrażenie na drużynie Blackcaps pierwszego dnia pierwszego testu na Sri Lance
Czy Razor ucieka się do taktyki lub taktyki? Jego wybory przeciwko Sydney są wątpliwe
Aktualizacje na żywo Blackcaps vs Sri Lanka: 1. test, dzień 1 w Galle