Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Fani Holly Willoughby „zatrzymują” jej „hipisowską” markę Wild Moon

Fani Holly Willoughby „zatrzymują” jej „hipisowską” markę Wild Moon

„Te przewiewne, pomysłowe rzeczy nie pasują do zwykłych ludzi!” Fani Holly Willoughby wyłączają jej hipisowską markę Wild Moon – przeoczana w kategorii „Najlepsza prezenterka” NTA

  • Wtajemniczeni twierdzą, że marka Holly nie dotarła do „normalnych” ludzi
  • W zeszłym roku Holly ogłosiła, że ​​wchodzi do sektora zdrowia i dobrego samopoczucia
  • Ale źródło powiedziało teraz: „Problem polega na tym, że to tylko trochę nonsensu dla fanów”.
  • Komentarze pojawiają się po tym, jak Holly została bezwzględnie zignorowana w nominacjach do NTA

Prawdziwi fani Holly Willoughby są „odrzucani przez jej hipisowską markę”, ponieważ wtajemniczeni twierdzą, że nie udało jej się dotrzeć do „normalnych” ludzi.

Dzisiejsi widzowie są przyzwyczajeni do tego, że 41-letnia Holly występuje w znanych markach i sprawia, że ​​czują się komfortowo z jej bliską naturą w telewizji w ciągu dnia.

Jednak w zeszłym roku Holly ogłosiła, że ​​wkracza do sektora wellness i uruchomiła markę Wild Moon, skupiającą się na dźwiękowych i kryształowych kąpielach.

Opinia: grono fanów rzeczywistości Holly Willoughby „wyłączone przez jej hipisowską markę”, ponieważ wtajemniczeni twierdzą, że nie udało jej się dotrzeć do „normalnych” ludzi

READ  Rose Aaling Ellis ma zarobić milion funtów i „zdominować Hollywood” swoją kłującą wygraną

Jeden z wtajemniczonych powiedział słońce: Holly nie ukrywała, że ​​zainspirowała ją Gwyneth Paltrow. Jedynym problemem jest to, że jest to po prostu zabawne dla widzów, którzy oglądają go dzień w dzień.

To są ciężkie czasy. Wszystkie te wyimaginowane rzeczy nie pasują do zwykłych ludzi. Wspaniałą rzeczą w Holly jest to, że może nosić kultowe marki i wyglądać za milion dolarów, a jednocześnie się śmiejąc.

Komentarze pojawiają się po tym, jak Holly została po raz pierwszy od pięciu lat bezwzględnie zlekceważona w nominacjach do 27. Nagrody Telewizji Narodowej.

CZUJ SIĘ JAK W DOMU: Dzisiejsi widzowie są przyzwyczajeni do oglądania 41-letniej Holly w popularnych markach i czują się komfortowo z jej prężną naturą w telewizji w ciągu dnia.

CZUJ SIĘ JAK W DOMU: Dzisiejsi widzowie są przyzwyczajeni do oglądania 41-letniej Holly w popularnych markach i czują się komfortowo z jej prężną naturą w telewizji w ciągu dnia.

Chociaż Holly i jej współprowadzący Phillip Schofield nie nakręcili organizatorów, 47-letnia Alison Hammond otrzymała skinienie.

Chociaż brakowało im dziwnych ukłonów, ten poranek jest najlepszym pokazem dziennym wraz z luźnymi Women, The Chase i The Repair Shop.

Holly wcześniej ogłosiła, że ​​Goop Gwyneth Paltrow była inspiracją do wprowadzenia jej skupionej na samoopiece marki.

Podczas wywiadu z Gwyneth Holly powiedziała jej: „Na pewno zainspirowałaś mnie i swoją pracę, bez wątpienia.

Hippie Chic: Jednak w zeszłym roku Holly ogłosiła, że ​​wkracza do sektora wellness i uruchomiła własną markę lifestylową Wild Moon, koncentrując się na wannach akustycznych (na zdjęciu) i kryształach

Hippie Chic: Jednak w zeszłym roku Holly ogłosiła, że ​​wkracza do sektora wellness i uruchomiła własną markę lifestylową Wild Moon, koncentrując się na wannach akustycznych (na zdjęciu) i kryształach

„Najważniejszą rzeczą dla mnie było zobaczenie, jak zmieniasz swój kurs i wychodzisz z czegoś naprawdę bardzo udanego, aby zrobić coś, co oczywiście pochodziło z prawdziwego serca i prawdziwej motywacji.

„Sama świadomość, że to była opcja i że była taka możliwość, była dla mnie zdecydowanie prawdziwa, kiedy zaczynałem Wylde Moon, więc dziękuję”.

– Kobiety powinny podążać za swoimi najśmielszymi marzeniami – odparła Gwyneth.

READ  Występ brytyjsko-australijskiej pianistki został odwołany z powodu jej komentarzy na temat Gazy

Podczas gdy niektórzy twierdzą, że Holly nie jest już przywiązana do swoich widzów, Ed Hopkins, ekspert od public relations, twierdzi, że z biznesowego punktu widzenia może być zwycięzcą.

Powiedział, że sposób, w jaki Holly się prezentuje, jest „bardzo sympatyczny” i jest to mądry ruch, który może zadziałać dla niej w Stanach Zjednoczonych, ponieważ wierzy, że Amerykanie ją „kochają”.

Dobry ruch!  Podczas gdy niektórzy twierdzą, że Holly nie jest już przywiązana do swoich widzów, Ed Hopkins, ekspert od public relations, twierdzi, że z biznesowego punktu widzenia może być zwycięzcą.

Dobry ruch! Podczas gdy niektórzy twierdzą, że Holly nie jest już przywiązana do swoich widzów, Ed Hopkins, ekspert od public relations, twierdzi, że z perspektywy biznesowej może być zwycięzcą.

Holly rozpoczęła swoje najnowsze przedsięwzięcie biznesowe w 2021 r., koncentrując się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, nawiązując do popularnego posta Goop gwiazdy Hollywood Gwyneth.

A odkąd marka wypuściła swój pierwszy zapach, The Wild, okazał się hitem dla prezentera telewizyjnego.

Wiledemoon został opisany jako internetowa przestrzeń, która ma na celu wzmocnienie pozycji kobiet, odkrywanie kryształowych energii oraz udzielanie porad w zakresie mody i urody.

Holly napisała w momencie premiery, że chciała „Wildmon być miejscem, w którym będę mógł dzielić się rzeczami, które kocham, lekcjami, których się nauczyłem, rzeczami, które widzę, a którymi chcę od razu podzielić się z innymi”.

W momencie wprowadzenia na rynek ekspert od stylu życia przewidywał, że marka może zarobić na Holly do 12 milionów funtów, jeśli odniesie sukces.

Inspo: Holly rozpoczyna swoje najnowsze przedsięwzięcie biznesowe w 2021 r., koncentrując się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, nawiązując do popularnej strony Goop hollywoodzkiej gwiazdy Gwyneth.

Inspo: Holly rozpoczyna swoje najnowsze przedsięwzięcie biznesowe w 2021 r., koncentrując się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, nawiązując do popularnej strony Goop hollywoodzkiej gwiazdy Gwyneth.

Reklamy