Facebook ogłosił we wtorek wersję Portal Go za 199 USD, przenośną wersję urządzenia do rozmów wideo.
Dzięki uprzejmości Facebooka
Portal społecznościowy Facebook We wtorek zaprezentował trzecią generację sprzętu do wideorozmów w portalu oraz nową usługę, która umożliwi firmom wdrażanie flot urządzeń dla swoich pracowników.
Pokazuje, że Facebook pozostaje uparty na ekranach rozmów wideo i oczekuje, że ludzie będą chcieli kontynuować rozmowy wideo. Firma po raz pierwszy ujawniła swoje urządzenia Portal w 2018 roku i nie ujawniła żadnych danych dotyczących sprzedaży. Ale ponieważ firmy wciąż opóźniają powrót do biura, Facebook wykorzystuje potrzebę łączenia się ze współpracownikami i bliskimi za pośrednictwem połączeń wideo. konkurować z AmazonkaPokaż echo i przeglądarka googleProdukty Nest Hub w domu.
Najważniejszym elementem nowych modeli jest Portal Go, urządzenie o wartości 199 USD z 10-calowym ekranem, który można zdjąć z bloku ładującego i używać go w domu. Portal Go jest wyposażony w uchwyt do przenoszenia i wystarczającą baterię, aby wytrzymać do pięciu godzin komunikacji jeden na jeden za pośrednictwem Messengera lub 14 godzin słuchania przy wyłączonym ekranie.
Facebook ogłosił również nową wersję Portal+, która będzie kosztować 349 USD i będzie wyposażona w 14-calowy wyświetlacz, który można przechylać do przodu i do tyłu. Nowy Portal+ został zaprojektowany tak, aby można go było ustawić obok komputerów użytkowników przy ich biurkach w celu prowadzenia wideorozmów. Facebook powiedział, że ma lepszą jakość dźwięku niż pierwsza wersja.
Jego koszt jest wyższy niż w przypadku starych modeli. Obecny 10-calowy portal kosztuje 179 USD, a wcześniejsza wersja Portal+ kosztuje 279 USD. Jednak prawdopodobnie jeszcze w tym roku ceny promocyjne tych urządzeń zostaną zmienione, powiedział portalowi Micah Collins szef zarządzania produktami Facebooka.
Urządzenia portalu Facebook, w tym nowy Portal+, będą mogły obsługiwać Microsoft Teams już w grudniu.
Dzięki uprzejmości Facebooka
Portale trzeciej generacji będą dostępne w przedsprzedaży od wtorku, a wysyłka do klientów rozpocznie się 19 października.
Ponadto Facebook ogłosił Portal for Business, usługę dla małych i średnich firm, która umożliwi firmom zdalny zakup, wdrażanie i zarządzanie urządzeniami portalowymi dla swoich pracowników. Collins powiedział CNBC, że Facebook sprawdził się w tego typu usługach, ponieważ coraz więcej firm przechodzi na ustawienia zdalne i hybrydowe. Collins powiedział, że Portal for Business wystartuje w wersji beta w tym roku w Stanach Zjednoczonych i stanie się powszechnie dostępny w przyszłym roku.
„Portal jest bardzo przydatny, biorąc pod uwagę ilość połączeń wideo, które musimy utrzymywać w ciągu dnia pracy, a ten trend nie znika” – powiedział.
W kolejnym wysiłku wychodząc naprzeciw potrzebom profesjonalistów Facebook doda Microsoft Zespoły pracują nad Portalem w grudniu. Dzięki temu właściciel portalu będzie mógł używać swojego urządzenia do uzyskiwania dostępu do kalendarzy, kontaktów, udostępniania plików i funkcji czatu usługi Teams. Portal obsługuje już inne aplikacje biznesowe, takie jak Powiększenieoraz BlueJeans i Webex.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów