Aby zachować zgodność ze zmieniającymi się przepisami europejskimi, oferujemy nową opcję subskrypcji w UE, EOG i Szwajcarii. W listopadzie damy osobom korzystającym z Facebooka lub Instagrama i mieszkającym w tych regionach możliwość dalszego bezpłatnego korzystania z tych spersonalizowanych usług z reklamami lub wyrażenia zgody na zaprzestanie wyświetlania reklam. Podczas gdy ludzie subskrybują, ich dane nie będą wykorzystywane do celów reklamowych.
Osoby w tych krajach będą mogły wykupić płatną subskrypcję i korzystać z naszych produktów bez reklam. W zależności od tego, gdzie dokonasz zakupu, będzie to kosztować 9,99 EUR miesięcznie w Internecie lub 12,99 EUR miesięcznie na urządzeniach z systemem iOS i Android. Niezależnie od tego, gdzie dokonano zakupu, subskrypcja będzie dotyczyć wszystkich kont na Facebooku i Instagramie połączonych w Centrum kont użytkownika. Podobnie jak w przypadku wielu subskrypcji online, ceny na iOS i Androida uwzględniają opłaty nałożone przez Apple i Google w ramach ich odpowiednich zasad zakupów. Do 1 marca 2024 r. subskrypcja początkowa obejmuje wszystkie konta połączone w Centrum kont użytkowników. Jednak od 1 marca 2024 r. za każde dodatkowe konto wymienione na liście użytkownika będzie obowiązywać dodatkowa opłata w wysokości 6 EUR miesięcznie w Internecie i 8 EUR miesięcznie w systemach iOS i Android. Centrum kont.
Dlaczego to robimy?
Wierzymy w znaczenie Internetu wspieranego reklamami, który daje ludziom dostęp do spersonalizowanych produktów i usług niezależnie od ich statusu ekonomicznego. Umożliwia także małym przedsiębiorstwom dotarcie do potencjalnych klientów, rozwój ich działalności i tworzenie nowych rynków, napędzając wzrost gospodarki europejskiej. Podobnie jak inne firmy, nadal będziemy opowiadać się za Internetem z reklamami, nawet w przypadku naszej nowej oferty subskrypcji w UE, EOG i Szwajcarii. Szanujemy jednak ducha i cel tych zmieniających się przepisów europejskich i zobowiązujemy się do ich przestrzegania.
W sierpniu ogłosiliśmy nasz zamiar przeniesienia osób w UE, EOG i Szwajcarii na podstawę prawną RODO polegającą na „zgodzie” na przetwarzanie danych zebranych na naszych własnych platformach w celach reklamowych. Wprowadziliśmy tę zmianę, aby spełnić szereg zmieniających się i pojawiających się wymogów regulacyjnych w regionie. Obejmuje to sposób, w jaki nasz główny organ regulacyjny ds. ochrony danych w UE, irlandzka Komisja ds. ochrony danych, interpretuje Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) po najnowszej aktualizacji. rządzić przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) i oczekuje wejścia w życie ustawy o rynkach cyfrowych (DMA).
Możliwość zakupu subskrypcji bez reklam równoważy wymagania europejskich organów regulacyjnych, dając użytkownikom swobodę wyboru i umożliwiając Meta dalsze świadczenie usług wszystkim w UE, EOG i Szwajcarii. W swoim orzeczeniu Europejski Trybunał Sprawiedliwości wyraźnie uznał, że model subskrypcji, taki jak ten, który reklamujemy, jest ważną formą zgody na usługę finansowaną z reklam.
Jeśli zdecydujesz się na dalsze bezpłatne korzystanie z naszych produktów, Twoje wrażenia pozostaną takie same – i będą one nadal wspierane przez narzędzia i ustawienia, które stworzyliśmy, aby umożliwić użytkownikom kontrolowanie sposobu, w jaki oglądają reklamy. Obejmują one Preferencje reklamowe, który oferuje zestaw kontroli umożliwiający wpływ na wyświetlane reklamy oraz na dane wykorzystywane do tworzenia tych reklam, w tym informacje o aktywności partnerów reklamowych. W naszym produkcie mamy również narzędzia, które to wyjaśniają „Dlaczego widzę tę reklamę?”A także, jak ludzie mogą Zarządzaj ich doświadczeniami reklamowymi.
chwila, Reklamodawcy będą mogli nadal prowadzić spersonalizowane kampanie reklamowe w Europie, aby dotrzeć do tych, którzy zdecydują się nadal korzystać z bezpłatnej usługi online z reklamami. W przyszłości będziemy nadal inwestować w tworzenie nowych narzędzi, które zachowają wartość, jaką zarówno ludzie, jak i firmy czerpią z reklam spersonalizowanych, jednocześnie umożliwiając użytkownikom kontrolowanie sposobu, w jaki korzystają z reklam na naszych platformach. Osoby w wieku co najmniej 18 lat będą mogły oglądać reklamy bez reklam. W dalszym ciągu zastanawiamy się, jak zapewnić nastolatkom znaczące i odpowiedzialne doświadczenia reklamowe w zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym.
Ten nowy model subskrypcji został uwzględniony w naszych najnowszych prognozach i niedawno ogłoszonych wytycznych biznesowych. Niniejsza publikacja zawiera stwierdzenia wybiegające w przyszłość, w tym perspektywy biznesowe Meta i zmieniający się krajobraz regulacyjny. Nie należy polegać na tych stwierdzeniach jako na przewidywaniach przyszłych wydarzeń. Dodatkowe informacje dotyczące potencjalnego ryzyka i niepewności dotyczących naszej działalności i wyników finansowych można znaleźć w naszym najnowszym formularzu 10-Q. Meta nie ma obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń w wyniku pojawienia się nowych informacji lub przyszłych wydarzeń.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji