Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

E.ON zamówił tysiące zwrotów pieniędzy po przekroczeniu wartości 1,6 miliona klientów

E.ON zamówił tysiące zwrotów pieniędzy po przekroczeniu wartości 1,6 miliona klientów

Dostawca energii E.ON nakazał zapłacenie tysiącom domów po tym, jak w grudniu ubiegłego roku zawyżał ceny o prawie 2 miliony klientów.

Ofgem powiedział, że firma zapłaci również dodatkowe 627312 funtów na fundusz kompensacyjny dla energii.

Zwroty środków były powiązane z błędem technicznym w grudniu po tym, jak dostawca wprowadził zmiany w elektronicznych godzinach kredytowania dla klientów przedpłaconych (PPM).

Wada spowodowała, że ​​klienci płacili rachunki wcześniej i automatycznie za pomocą polecenia zapłaty.

Ofgem dodał, że większość płatności, których dotyczy problem, miała zostać odebrana w styczniu 2021 r., Ale E.ON omyłkowo zapłacił 24 grudnia 2020 r.

Błąd, Wspomniałem o lustrze w Boże Narodzenie, Okazało się, że w tamtym czasie dotknęło to ponad milion klientów, a jedna matka została bezradna po zapłaceniu 170 funtów bez ostrzeżenia.

Masz wpływ na wczesną wysyłkę? Powiedz nam: [email protected]

Klienci powinni skontaktować się z dostawcą w celu ustalenia zwrotu kosztów
Klienci powinni skontaktować się z dostawcą w celu ustalenia zwrotu kosztów

Tysiące innych musiało zmierzyć się z bieżącymi wydatkami, niespodziewanymi debetami bankowymi, problemami z płatnościami przed świętami Bożego Narodzenia i innymi nieprzewidzianymi okolicznościami.

Regulator powiedział, że E.ON nie przeprowadził odpowiednich kontroli, aby upewnić się, że nie doprowadziło to do żadnych niezamierzonych konsekwencji dla klientów.

Firma do tej pory wypłaciła 55 039 GBP w ramach rekompensaty i wartości firmy klientom, którzy skontaktowali się z dostawcą w celu stwierdzenia, że ​​ponieśli opłaty, dodatkowe wydatki lub inne szkody w wyniku wcześniej pobranych opłat.

Powiedziała, że ​​klienci E.ON powinni ubiegać się o odszkodowanie, jeśli odczuwają niekorzystne skutki i nie mieli w rzeczywistości kontaktu z E.ON

Obejmuje to wszelkie opłaty bankowe poniesione w wyniku wcześniejszej płatności.

„Ofgem oczekuje od dostawców przestrzegania warunków umów z klientami, w szczególności ustalonych terminów płatności za pomocą polecenia zapłaty.

„Ta awaria przypomina dostawcom, że wprowadzając zmiany w swoich systemach, muszą przeprowadzać odpowiednie kontrole, aby uniknąć niezamierzonych konsekwencji dla klientów.

„Ofgem jest zawsze gotowy do współpracy z dostawcami, którzy nie wywiązują się ze swoich zobowiązań, ale poinformowali się o tym i są zdeterminowani, aby naprawić sytuację, tak jak zrobił to E.ON.

Otrzymałem nadpłatę – jak mogę odzyskać pieniądze?

E.ON powiedział, że klientom, którzy złożyli już reklamacje, zwrócono łączną sumę 55 039 GBP

Dostawca powiedział, że te „płatności z tytułu wartości firmy” zostały zapłacone w celu pokrycia wszelkich dodatkowych opłat, które klienci mogliby ponieść z powodu błędu technicznego.

Powiedziała, że ​​klienci E.ON powinni ubiegać się o odszkodowanie, jeśli zostali dotknięci i nie mieli w rzeczywistości kontaktu z dostawcą.

Klienci mogą dzwonić pod numer 0345 052 0000. Linie są czynne od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku oraz od 8:00 do 18:00 w soboty.

Należy zaznaczyć, że tylko płatnik rachunków lub osoba zarejestrowana na koncie będzie mogła omówić opłaty.

Upewnij się, że masz również szczegółowe informacje o dodatkowych kosztach i numer konta, które chcesz przesłać.

Od ogólnych kredytów po wakacje, prawa pracownicze, aktualizacje dotyczące podróży i awaryjną pomoc finansową – mamy wszystkie ważne historie finansowe, które musisz teraz znać.

Zapisz się do newslettera Mirror Money Tutaj.