Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dźwięk Porsche 911 GT3 RS Manthey’a atakującego tor

Dźwięk Porsche 911 GT3 RS Manthey’a atakującego tor

Firma pracuje nad nowym zestawem modernizacyjnym do samochodu.

Manthey-Racing przygotowuje zestaw modernizacyjny do nowego Porsche 911 GT3 RS. Nowy film szpiegowski pokazał, jak pojazd koncepcyjny zaciekle atakuje słynny tor wyścigowy Nürburgring przy pełnej wydajności.

Dostrojone przez firmę Manthey 911 GT3 RS nie wykazuje obecnie żadnych zauważalnych różnic stylistycznych w porównaniu do modelu standardowego. Poprzednie ulepszenia konstruktora często skupiały się na ulepszeniach aerodynamiki i podwozia samochodu.

911 GT3 RS to monstrualny docisk nie do pobicia. Samochód może wytworzyć docisk o wartości 910 funtów przy prędkości 200 km/h, czyli dwukrotnie więcej niż w porównaniu z poprzednią generacją, wynoszący 991,2 funta i 1896 funtów przy prędkości 300 km/h. Było to także pierwsze seryjnie produkowane Porsche, w którym zastosowano system redukcji oporu powietrza i jesteśmy ciekawi, jak Manthey ulepszył maszynę o tak imponujących specyfikacjach.

Na początku tego roku firma wprowadziła na rynek gamę zwykłego modelu 911 GT3. Współpracowała z Porsche nad opracowaniem układu zawieszenia gwintowanego samochodu. Tuner stwierdził, że jego ulepszenia skróciły o 4,1 sekundy nieregulowany czas okrążenia Nürburgring, który wyniósł 6 minut i 55,737 sekundy. Dostrojone przez Mantheya 718 Cayman GT4 RS pokonało tor w 7 minut i 3,121 sekundy.

Manthey dali Porsche bardziej wydatną krawędź spoilera, fałszywe tarcze, tarcze aerodynamiczne na kołach i nowy tylny dyfuzor. Firma zapewniła poprzedniej generacji GT3 RS podobny zestaw ulepszeń i wątpimy, czy będzie się to znacznie różnić od tego w przypadku najnowszej gamy. Nowa seria RS powinna zawierać większy przedni splitter, ulepszony dyfuzor, nowy spojler i nie tylko.

READ  Zdobycie PS5 lub Xbox Series S/X właśnie stało się łatwiejsze po dwóch latach

Dostrojony przez Mantheya silnik RS to 4,0-litrowy 6-cylindrowy silnik Porsche. Ma 518 koni mechanicznych i może rozpędzić coupe do 60 mil na godzinę w 3,0 sekundy. Osiąga prędkość 184 mil na godzinę. Jedyną dostępną opcją skrzyni biegów jest siedmiobiegowa skrzynia biegów PDK.

Nie wiemy, ile będzie kosztować nowy zestaw, ale standardowe ulepszenie GT3 kosztuje 57 300 dolarów. Cena obejmuje montaż, ale opcjonalne koła kosztują dodatkowo 15 500 dolarów. Cena ta nie obejmuje samochodu, a 911 GT3 RS 2023 wypuszczono na rynek w cenie początkowej wynoszącej 225 250 USD (cena obejmuje opłatę za miejsce docelowe w wysokości 1450 USD). Dziecko Manthey’a musi kosztować dziesiątki tysięcy dolarów.