Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Doritos uruchamia kolejną kampanię World XXL za pośrednictwem VaynerMedia, Mango i TRIO Media – Informacje o kampanii

Doritos uruchamia kolejną kampanię World XXL za pośrednictwem VaynerMedia, Mango i TRIO Media – Informacje o kampanii

| | Bez komentarza

W ramach najnowszej zintegrowanej kampanii prowadzonej przez VaynerMedia, Mango Communications i TRIO (PHD) Media Doritos wprowadziło wyjątkową ofertę przekąsek dzięki nowej gamie Doritos XXL.

Większe, chrupiące i odważniejsze* chipsy Doritos XXL dostępne są w czterech wyjątkowych smakach – Ultimate Cheddar, Inferno Chilli & Lime, Smokehouse BBQ i Tangy Salsa.

Kampania celebruje misję Dorito polegającą na dostarczaniu nieoczekiwanych, odważnych i ekscytujących doświadczeń, wzywając australijskich miłośników przekąsek do opuszczenia „ziemskiej” strefy komfortu i ostrożnego delektowania się nową, nieziemską ofertą.

Po ogłoszeniu 24 lipca, że ​​Doritos XXL uderzył w sklepy detaliczne w całej Australii, nawiązano przejmującą współpracę z Rachel Efren, w wyniku której ogłoszono obserwację niezidentyfikowanego chipa kosmicznego sygnalizującego przybycie grupy. W postach Doritos w mediach społecznościowych zauważono także inne niezidentyfikowane obiekty.

Następnie na rogu William Street i Crown Street w Sydney zainstalowano mural o wymiarach 3 na 6 m, przedstawiający złudzenie optyczne gigantycznych chipsów kukurydzianych Doritos uderzających w budynek.

Doritos rozpoczyna kolejną kampanię World XXL za pośrednictwem VaynerMedia, Mango i TRIO MediaDoritos rozpoczyna kolejną kampanię World XXL za pośrednictwem VaynerMedia, Mango i TRIO Media

Począwszy od 5 sierpnia kampanię wspierały reklamy społecznościowe, reklamy wideo na żądanie i ogólnokrajowa reklama zewnętrzna, przedstawiające pojawienie się linii Doritos XXL z kosmosu i zachęcające konsumentów, którzy mają dość śmiałości, aby spróbować większych, odważniejszych i bardziej chrupiących chipsów.

„Doritos

„Ta nowa linia obejmuje wszystko, co ludzie kochają w chipsach Doritos, a dodatkowo zwiększa ich atrakcyjność dzięki większym, bardziej chrupiącym chipsom i odważniejszym smakom*. Jesteśmy pewni, że chipsy Doritos XXL zapewnią intensywne doznania jako przekąska, których szukają miłośnicy chipsów”.

Doritos Kawa Doritos została opisana jako idealna przekąska o 15:00, kompleksowe rozwiązanie problemu przerażającego popołudniowego kryzysu, który nęka Australijczyków, gdy ich ulubione kawiarnie są zamknięte.

Doritos rozpoczyna kolejną kampanię World XXL za pośrednictwem VaynerMedia, Mango i TRIO MediaDoritos rozpoczyna kolejną kampanię World XXL za pośrednictwem VaynerMedia, Mango i TRIO Media

Mural: Sojusz i pojawienie się
Out of Home: System Zarządzania Jakością

Marka – PepsiCo
Tracey Hardwick – dyrektor ds. marketingu
Sam O’Donnell – dyrektor ds. marketingu
Catherine Miller – Starszy Menedżer Marki
Camille Noursa – Asystent Menedżera Marki

Agencja Kreatywna – VaynerMedia Australia
Yash Murthy, dyrektor kreatywny grupy
Leahy Curtis, starszy dyrektor techniczny
Asela Marcellin, copywriterka
Chrissy Malloch, dyrektor ds. strategii
Elissa Markle, starszy menedżer ds. klientów
Melissa Petrizin, starsza producentka

Agencja Medialna – Trio (PHD) Media
Jane Jones, dyrektor biznesowa grupy
Christine Chen, dyrektor ds. inwestycji Grupy
Mikaya Irving, dyrektor ds. inwestycji
Lucy McKenna, dyrektor ds. cyfrowych
Taśnia Szejk, menedżer ds. kont

Public Relations – Mango
Dyrektor Zarządzający – Tabitha Fairbairn
Dyrektor Generalny – Angela McCann
Account Manager – Natalia Katsionis
Menedżer konta – Renae Hong