Hyundai New Zealand wita dziś w swojej ofercie nowy, topowy model Santa Fe w postaci luksusowo wyposażonej wersji Line Edition.
Nowy model bazuje na poprzedniej generacji Santa Fe i będzie oferowany w ograniczonych ilościach za cenę nieco poniżej 100 000 dolarów, co już budzi zainteresowanie.
Jednak Calligraphy zawiera kilka kluczowych ulepszeń zewnętrznych, takich jak ciemnochromowana osłona chłodnicy i ekskluzywne 20-calowe felgi aluminiowe.
Wnętrze wykończono „luksusowymi materiałami”, takimi jak czarna tapicerka ze skóry Nappa, którą można znaleźć na siedzeniach i kierownicy. Każdy panel drzwi jest również obszyty skórą nappa o pikowanym wyglądzie, a podsufitka wykonana jest z eko-zamszu.
Hyundai wyposażył swojego topowego SUV-a w najnowocześniejsze technologie, w tym w 10,25-calowy dotykowy ekran informacyjno-rozrywkowy z nawigacją, a także łączność Apple CarPlay i Android Auto.
Jeśli chodzi o funkcje bezpieczeństwa, Santa Fe Calligraphy jest wyposażony w monitorowanie martwego pola i monitor obrazu przestrzennego.
W nowym modelu oferowany jest tylko jeden silnik – czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra, mocy 148 kW i momencie obrotowym 440 Nm, współpracujący z napędem na wszystkie koła HTRAC firmy Hyundai. Ta moc pozwala najlepszemu modelowi na holowanie z hamulcem o masie do 2500 kg.
„Wprowadzenie linii Santa Fe stanowi znaczący kamień milowy w naszym zaangażowaniu we wprowadzanie luksusowych pojazdów na rynek nowozelandzki” – mówi Andy Sinclair, dyrektor generalny Hyundai New Zealand.
„Dzięki swoim ekskluzywnym funkcjom, stylowemu wnętrzu i zaawansowanej technologii model Line został zaprojektowany, aby na nowo zdefiniować luksusowe standardy gamy Santa Fe”.
Oczekuje się, że pierwsze egzemplarze Hyundaia Santa Fe Calligraphy pojawią się w lokalnych salonach w październiku 2023 r. i trafią do sprzedaży za 94 990 dolarów, a opłata za czysty pojazd wyniesie 2702,50 dolarów.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów