Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dlaczego NatWest jest na szczycie mojej listy „Scrooge”.

Dlaczego NatWest jest na szczycie mojej listy „Scrooge”.

Firma potraktowała Cię niesprawiedliwie? Nasz Consumer Champion jest tutaj, aby Ci pomóc. Aby dowiedzieć się, jak się z nią skontaktować, kliknij tutaj.

Odkąd kolumna śledcza Katie Morley powróciła w marcu, zwróciła się do setek firm, aby rozwiązać twoje problemy finansowe i odzyskać łącznie 3,7 miliona funtów, co jest nowym rekordem.

Każda firma mająca kontakt z klientem od czasu do czasu ma do czynienia z niezadowolonymi członkami społeczeństwa, a sposób, w jaki radzą sobie z tymi skargami, może nam wiele o nich powiedzieć.

W ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy byłem wzruszony, zły i wszystko pomiędzy, jeśli chodzi o sposób, w jaki firmy traktowały skargi. Oto najbardziej hojne (Mikołaje) i najwredniejsze (Scrooges) firmy 2022 roku.

Święty Mikołaj

Barclays

Barclays wypłacił ponad 2 miliony funtów dla czytelników Telegraph w 2022 roku, głównie dla wrażliwych i starszych ofiar oszustw.

W marcu Barclays został oskarżony o granie w grę „deal or no deal” ze starszą ofiarą który stracił 885 000 funtów w skomplikowanym oszustwie.

Po tym, jak jego syn złożył skargę do Rzecznika ds. Finansowych, Barclays zaproponował zwrot 50% pieniędzy (442 500 funtów), ostrzegając, że jeśli mężczyzna ośmieli się odrzucić ofertę i przejść do kolejnego etapu apelacji o „ostateczną decyzję”, może zmniejszyć wydajność do 0,5 funta.

Po udostępnieniu tej kolumny Barclays spłacił w całości 885 000 funtów.

W lipcu Barclays wypłacił 829 000 funtów dla emeryta z zaawansowaną chorobą Parkinsona, który został oszukany z oszczędności całego życia. Barclays wcześniej odmówił jej zbadania lub wypłacenia jej ani grosza odszkodowania, ale po tym, jak przedstawiła bankowi szczegółowy obraz wydarzeń, zgodził się spłacić 100% jej strat.

Energia ośmiornicy

Czytelniczka, która prawie 50 lat temu straciła męża, zadzwoniła do mnie, aby opowiedzieć mi o swoim bólu serca, gdy dowiedziała się, że otrzymuje opiekę paliatywną w domu, a Octopus Energy obniża jej roczny rachunek za energię. Wysłali także koc elektryczny i dostarczyli ładne kwiaty pod ich drzwi. Historia kobiety stała się wirusowa w mediach społecznościowych z tysiącami postów. Dobra robota Octopus Energy.

READ  Gospodarka brytyjska „opróżnia się”, gdy księgi zamówień wysychają po pandemii | Wzrost gospodarczy (PKB)

Amazonka

Co otrzymasz, gdy połączysz potencjalnie toksyczne jaja Kinder z podejrzanym algorytmem Amazona? Odpowiedzią w kwietniu było 200 000 funtów niepotrzebnych zwrotów, a sprzedawcy zostali zmuszeni do pokrycia rachunku producenta za wycofanie produktu, co w żadnym wypadku nie było ich winą.

dobrze mi poszło angielski Amazon Za jego szybkie rozumowanie i płacenie z własnej kieszeni sprzedawcy otrzymywaliby rekompensatę, jednocześnie pozwalając kupującym zachować zwrot pieniędzy. To był piękny wynik pod każdym względem.

Sprawy prawne i publiczne

We wrześniu niedawno zmarła wdowa spotkała się z podwójnym ciosem, gdy firma ubezpieczeniowa jej zmarłego partnera, Legal & General, kazała jej zapłacić 138 000 funtów, których się spodziewała. Zamiast tego pójdzie do swojej sekretnej żony. To całkowicie ją zmartwiło, ponieważ bez pieniędzy nie była w stanie spłacić kredytu hipotecznego.

Jej ojciec napisał do mnie o pomoc i na szczęście Legal & General przyznało, że popełnili błąd. Zapłacił kobiecie 138 000 funtów, ale co więcej, wygląda na to, że tajemnicza żona również może otrzymać odszkodowanie. Fair Play dla prawnych i ogólnych.

skąpiec

natwist

Niewiele zmieniło się w NatWest, który pozostaje najgorszym bankiem, jeśli chodzi o sprawiedliwe odszkodowania dla ofiar oszustw.

W październiku skarga złożona przez kobietę, która również została oddalona Została skierowana do schematu Ponziego przez doradcę majątkowego, przez co straciła 400 000 funtów. Historia rozwścieczyła czytelników, którzy z przerażeniem słuchali nagranego dźwięku skierowania.

Następnie w listopadzie bank odmówił pomocy małej firmie, która również straciła 400 000 funtów, ale tym razem w wyniku oszustwa związanego z phishingiem. Tak czy inaczej, moje szczere wysiłki, aby uzyskać zwrot pieniędzy od klientów, spełzły na niczym.

Zielona energia

Ten zasób pojazdu mobilnego pokazał wtedy swoje prawdziwe oblicze Odmów zwrotu pieniędzy za wadliwy skuter Pewien starzec kupił go dla swojej niepełnosprawnej żony, która niestety zmarła, zanim zdążyła na nim jeździć.

READ  Pracownik Starbucks mówi, że żądanie zadowolenia z trzynastu zmian sprawia, że ​​„chce rzucić” pracę

Na początku firma próbowała oprzeć się moim wezwaniom do traktowania klienta zgodnie z prawem, ale w końcu i tylko wtedy, gdy sam klient dostał wylewu, niechętnie się poddał i zaproponował zwrot pieniędzy.

gaz brytyjski

Powtarzające się złe traktowanie klientów sprawiło, że British Gas był jedną z moich firm Najwięcej napisano o firmach w 2022 roku. Zacząłem się zastanawiać, czy British Gas rzeczywiście nadaje się do służenia społeczeństwu, zaczynając od obciążania nadmiernie narażonych klientów, po przerażające traktowanie osób pogrążonych w żałobie i ogólną niechęć do udzielania pomocy potrzebującym. Trzeba jej przyznać, że rozwiązała każdy problem, na który zwróciła uwagę.

Geneza pierwsza

Ten deweloper Nakłoniliśmy naszego czytelnika do wpłacenia kaucji w wysokości 42 000 funtów zbudować nowy dom, tylko po to, by projekt został wstrzymany na czas nieokreślony, pozostawiając ją bezdomną na miesiące. Ale nawet ja nie mogłem odzyskać jej pieniędzy. Ta firma i jej managerowie powinni się wstydzić. Pomimo zapewnień kierownika, jej kaucja nigdy nie została zwrócona.