Wprowadzenie do marketingu wielokulturowego
Wiele firm ignoruje obecnie w swoich strategiach marketing wielokulturowy, mimo że 9,1 mln osób mieszkających w Wielkiej Brytanii należy do mniejszości etnicznej. Mają siłę nabywczą 300 miliardów funtów i są najszybciej rosnącą populacją w Wielkiej Brytanii, przypisując im 80% wzrostu populacji. Jednak ponad dwie trzecie twierdzi, że media w Wielkiej Brytanii nie są dla nich wystarczająco istotne i używają tylko 1 na 5 marek Marketing wielokulturowy, co oznacza, że zdecydowana większość dramatycznie traci okazję.
Społeczności BAME (czarnoskóre, azjatyckie i mniejszości etniczne) są głównym celem marketingu wielokulturowego. Standardowe strategie marketingu etnicznego często nie przemawiają do BAME z różnych powodów, takich jak lokalizacja, język i grupa docelowa. Dlatego niezwykle ważne jest zrozumienie ich różnic demograficznych i językowych, aby upewnić się, że są odpowiednio kierowane. Aby to zrobić skutecznie, Stwórz skuteczną wielokulturową strategię marketingową jest kluczem.
Dowiedz się, jak dotrzeć do różnych społeczności etnicznych
Firmy z każdego sektora i branży mogą czerpać korzyści z ukierunkowania na społeczności etniczne. Niska konkurencja i często niskie koszty pozyskania klientów sprawiają, że kierowanie się do społeczności BAME jest opłacalnym posunięciem dla każdej marki. Uwolnienie potencjału poprzez dotarcie do nich w sposób, który sprawi, że poczują się docenieni i zrozumiani, może mieć bardziej pozytywny wpływ na biznes, niż mogą sobie wyobrazić.
Niezależnie od wielkości firmy, zarówno małe, jak i duże marki mogą z powodzeniem korzystać z marketingu etnicznego i czerpać z tego korzyści w wielkim stylu. Firmy mogą znacznie zwiększyć sprzedaż i zdobyć przyczółek na rynku, który jest znacznie mniej konkurencyjny w porównaniu do innych.
Dostęp do społeczności etnicznych w Wielkiej Brytanii może być trudny, ponieważ musisz znać najlepsze i najbardziej odpowiednie sposoby, aby to zrobić. Wielokulturowe agencje marketingowe, takie jak my, są na bieżąco z aktualnymi i najskuteczniejszymi sposobami dotarcia do każdej konkretnej społeczności. Naszą misją jest bycie o krok przed etnicznymi trendami konsumenckimi; Niezależnie od tego, czy twoją grupą docelową są Polacy, Hindusi, Rumuni, Filipińczycy czy Nigeryjczycy, wiemy, co skłania ich do czytania i co motywuje ich do zakupu.
Znaczenie uczenia się o marketingu wielokulturowym
1 na 6 osób mieszkających w Wielkiej Brytanii pochodzi z mniejszości etnicznej, co sprawia, że ich liczba jest wysoka i zasługują na uwagę marki tak samo jak każdy inny konsument. Większość przyszłego wzrostu populacji ma przypadać na społeczności etniczne, co sprawia, że ten rosnący rynek będzie jednym z naprawdę docelowych rynków w nadchodzących latach. . Jednak gdy żadna marka nie stara się dotrzeć do mniejszości etnicznych, nic dziwnego, że 69% z nich uważa, że brytyjskie media są małe, nieistotne lub atrakcyjne. Muszą czuć się docenieni i przemyślani, w przeciwnym razie najlepsze kampanie mogą być nieskuteczne.
Każda społeczność etniczna jest inna. Mają zróżnicowane potrzeby, gusta i zachowania konsumentów, które z kolei nieustannie się zmieniają i ewoluują. Dlatego niezwykle ważne jest, aby przez cały czas nadążać za głównymi trendami i preferencjami. Wiedza o tym, czego chcą Twoi odbiorcy i jak najlepiej do nich dotrzeć, ma kluczowe znaczenie dla skutecznego ukierunkowania kampanii i strategii marketingowych – szczególnie, gdy rynek jest zupełnie nowym obszarem Twojej firmy. Bez tej wiedzy cała kampania mogłaby się nie powieść, tracąc przy tym dużo cennego czasu i pieniędzy!
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji