Dlaczego wspierany przez ORLEN talent Marczyk planuje „mieszany” sezon w ERC
Miko Marczyk po raz drugi z rzędu udowodni swój talent w Rajdowych Mistrzostwach Europy FIA, łącząc się ponownie ze swoim pilotem Szymonem Gospodarczykiem w stroju MICHELIN wyposażonym w sportowe technologie wyścigowe koda Fabia Rally2 Evo pod szyldem Team ORLEN .
Były mistrz Polski Marczyk (25 lat) wystąpił w pięciu meczach ERC w 2020 roku i zajął ósme miejsce w klasyfikacji końcowej, mimo że nie wiedział z góry, w jakich imprezach brał udział.
Zapowiedział swój program ERC za pośrednictwem transmisji na żywo, co było ważnym momentem dla niego i Gospodarczyka. Marczyk powiedział: „To było dla nas ważne, bo kierowcy rajdowego nie jest łatwo zorganizować wszystko we właściwy sposób, ale jestem zadowolony”. „ORLEN, nasz główny sponsor, cieszyliśmy się z pierwszego sezonu współpracy w 2020 roku. Jesteśmy bardzo wdzięczni za wsparcie i dumni, że mogliśmy znowu mieć tę szansę w ERC. Jedna rzecz to szybka jazda, ale dużo ciężkiej pracy. przed nim. Teraz jest najlepsza część, ponieważ mogę. ”Przygotuj się na bycie kierowcą rajdowym i bądź jak najbardziej gotowy na nowy sezon, który będzie dla mnie sezonem hybrydowym.
„Z jednej strony chciałbym mocno naciskać na rajdach takich jak Polska, Libaya, Rzym czy Wyspy Kanaryjskie, gdzie mam pewne doświadczenie. Ale z innego punktu widzenia jest jeszcze kilka tras, które muszę zdobyć, aby zdobyć doświadczenie. przyszłość, bo mam nadzieję, że będziemy robić więcej sezonów w ERC ”.
Członkostwo w ERC-MICHELIN Talent Factory wzbudza wpływ Marczyka
Oprócz bezpośredniego sukcesu Marczyk dołączył do ERC-MICHELIN Talent Factory, która docenia osiągnięcia zarejestrowanych kierowców ERC w wieku 28 lat i młodszych na początku 2021 roku, startujących w samochodach Rally2 na oponach MICHELIN. „Jest to dla nas bardzo ważne, ponieważ MICHELIN jest naszym partnerem, a doświadczenie innych graczy w tej kategorii będzie bardzo podobne do mojego, więc będzie to dobre porównanie”.
Nowy sezon, nowy samochód dla polskich talentów
„Ponownie będziemy współpracować ze Sports Racing Technologies” – powiedział Marczyk. „Mieliśmy dobry rok 2020 z zespołem i mają duże doświadczenie w ERC. Otrzymamy nowy samochód, Fabię ze specyfikacją 2021, numer podwozia 124 od Koda Motorsport. Cieszę się z tego i zrobię co w mojej mocy. najlepsze dla polskich kibiców ”.
Poprawa głównego celu
„Mam nadzieję, że to taki sam poziom poprawy jak w 2020 roku” – powiedział Marczyk. „W 2020 roku nie było łatwo dostrzec naszą poprawę, bo rywalizacja była tak trudna. Ale wiem, że zajęcie ósmego miejsca w mistrzostwach Europy w 2020 roku wymaga dużo szybszej jazdy niż zajęcie pierwszego miejsca w mistrzostwach Polski w 2019 roku. Teraz ja wiem, że jestem kierowcą Dużo lepiej. Zrobić kolejny krok w tym roku, tak jak w 2020, plus bycie na mecie wszystkich rajdów bez pecha byłoby super i mam na to dobry pakiet. Pokazaliśmy pewien potencjał w w zeszłym roku, ale w małych miejscach. Teraz mam nadzieję, że pokażemy nasz potencjał na dużych odcinkach, a nawet na wszystkich rajdach ”.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
Dwóch meloników Black Caps ma wątpliwości co do końcowego testu Indii
Tupou Vaa’i: „Gra dla All Blacks to dobry sposób, aby pokazać, że kocham mojego brata” | Reprezentacja Nowej Zelandii w rugby
Kibic Anglii nazywa Hakę „śmiesznym” i twierdzi, że należy go „posprzątać”