W zeszłym roku zarezerwowałem dwa loty pierwszą klasą z Brytyjskie linie lotnicze Do Bostonu na miesiąc miodowy za pomocą uratowanych Avios Punkty i zapłać dodatkowe 1350 GBP należnych podatków za pomocą mojej karty American Express Card.
Jednak godziny lotów zostały zmienione i musieliśmy odwołać. Problem w tym, że moje pieniądze zostały zmarnowane.
British Airways powiedziały, że zwróciły moją kartę kredytową, ale American Express nalega na oddanie jej liniom lotniczym, ponieważ moja karta straciła ważność. ale, Nie dostarczy dowodu na zawarcie tej umowy, czego BA twierdzi, że potrzebuje.
Teraz jestem w głupiej sytuacji, w której BA mówi, że zwrócili pieniądze, ale American Express mówi Nie rozumiała i nikt nie byłby pociągnięty do odpowiedzialności pomimo cotygodniowych telefonów do nich obojga. Po wezwaniu policji jesteś ostatnią deską ratunku.
Minęło prawie sześć miesięcy i obie firmy odmawiają niczego, zostawiając mnie głównie w kieszeni.
lub, Londyn
Odzyskanie pieniędzy za tę podróż było koszmarem.
American Express twierdzi, że ponieważ Twoje konto było przez jakiś czas zamknięte, po otrzymaniu zwrotu z British Airways zwrócili go liniom lotniczym, aby mogli się z Tobą bezpośrednio skontaktować.
Równie dobrze mogło się to zdarzyć, ale nie byłeś w stanie zrobić kroku naprzód, ponieważ BA powiedział ci, że nawet jeśli karta wygasła, zwroty są zwykle wydawane właścicielowi konta za pośrednictwem banku lub firmy obsługującej karty kredytowe, które następnie przekazujesz do klienta.
American Express chciał przedstawić dowód zwrotu przed dokonaniem kolejnego zwrotu (czego nie zrobi). To sprawiło, że przez kilka miesięcy skakałeś między nimi.
American Express twierdzi, że wszystkie procesy były przestrzegane prawidłowo, ale przyznaje, że miałeś frustrujące doświadczenie i zbyt długo czekałeś na odzyskanie pieniędzy. Na znak dobrej wiary przesyłam czek na pełną kwotę.
Cieszysz się, że odzyskasz swoje pieniądze, ale nie jesteś zadowolony z otrzymanej transakcji i przekazujesz to do Financial Ombudsman Service.
Wiadomości są mile widziane, ale nie możemy na wszystkie odpowiedzieć. Wyślij do nas e-mail na adres [email protected] lub napisz do Consumer Champions, Money, The Guardian, 90 York Way, London N1 9GU. Podaj numer telefonu dla dni roboczych. Przesyłanie i publikowanie wszystkich naszych wiadomości podlega zasady i warunki
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji