Następnie musi całą swoją energię poświęcić eliminacji kluczowych agentów. Niektóre duże linie lotnicze sprzeciwiają się Airbusowi. Być może najbardziej wymowne jest to, że Ryanair pozostał lojalny wobec producenta z Seattle i posiada flotę składającą się wyłącznie z samolotów Boeing. Do tej pory zadziorny przywódca Michael O'Leary wspierał Boeinga, ale na początku tego miesiąca wyraził „zaniepokojenie” „jakością produkcji” firmy.
Bądźmy szczerzy: O'Leary nie jest człowiekiem, który pozwala, aby emocje wtrącały się w to, co jest dobre dla jego firmy, a jeśli klienci zaczną wybierać inne tanie linie lotnicze ze względu na obawy o bezpieczeństwo 737, będzie szybki zmienić lojalność. Nawet kilka zamówień od Ryanaira lub innych dużych klientów Boeinga, takich jak Southwest Airlines, zmieniłoby długoterminowe perspektywy Airbusa.
Wreszcie należy przyspieszyć nowe modele. Premiera A321XLR planowana jest jeszcze w tym roku, a jego zasięg będzie większy niż obecne modele A320. Istnieją schematy samolotów napędzanych wodorem. Jednak w obliczu zastoju Boeinga jest to właściwy moment na wprowadzenie na rynek czegoś zupełnie nowego, co mogłoby zabezpieczyć zupełnie nowy segment rynku.
Jasne, będzie to kosztować. Opracowanie nowego samolotu nie jest tanie. Firma musi jednak stale wprowadzać innowacje, zwłaszcza w czasie, gdy Boeing jest zbyt zajęty naprawianiem problemów z jakością, aby ryzykować wprowadzenie na rynek nowego, dużego modelu.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji