Wersja: GameExplain
The Walking Dead: Saints & Sinners 2 ukazało się na niskich i wysokich platformach VR. Stanowiło to wiele wyzwań.
Gra VR (zobacz naszą recenzję TWD: SS 2) została wydana w grudniu 2022 r. dla samodzielnych zestawów słuchawkowych Meta Quest 2 i Pico 4 VR, a następnie wydajniejsze zestawy słuchawkowe Playstation VR 2 i PC VR w marcu 2023 r.
W wywiadzie dla Multiplatform Dana Clarin, główny grafik zajmujący się środowiskiem, opisuje wyzwania związane z tworzeniem dla wielu platform VR.
„to tam było Wiele ograniczeń i wymagań technicznych dla środowisk. Najważniejszym czynnikiem było to, że wydawaliśmy grę na wielu platformach sprzętowych, które różniły się pod względem możliwości. Jeśli chodzi o dolny koniec, musieliśmy wysłać grę na przenośny zestaw słuchawkowy VR (Quest 2 i Pico). Udostępniliśmy ją również dla szerokiej gamy komputerów PC, a w przypadku sprzętu z najwyższej półki wysłaliśmy ją na PS5 dla nowego zestawu słuchawkowego PSVR2”.
Wyraźne różnice w wydajności wzrostu
Zestawy słuchawkowe PC VR i PSVR 2 mają dostęp do wydajnego zewnętrznego sprzętu komputerowego z doskonałymi systemami chłodzenia i zasilaniem ze ściany, podczas gdy gry VR są obsługiwane na Meta Quest 2 i Pico 4 przy użyciu chipa smartfona zasilanego bardzo ograniczoną baterią. To oczywiście prowadzi do znacznych różnic graficznych.
Filmy takie jak ten powyżej już to pokazały. Klaren definiuje różnicę w wysokiej wydajności:
„Liczba wielokątów, które mogliśmy wyświetlić na naszym zaawansowanym sprzęcie, była około 26 razy większa niż liczba, którą mogliśmy wyświetlić na naszym najniższym poziomie, aby dać ci wyobrażenie o wyzwaniu” — mówi Klaren w odniesieniu do Saints & Sinners 2, odnosząc się do Saints & Sinners 2.
Według Meta Quest 2 może renderować około 1 miliona wielokątów. Liczba ta zależy jednak od wielu czynników. W każdym razie uzyskanie złożonej gry, takiej jak Saints & Sinners 2, do grania na przenośnym zestawie słuchawkowym VR jest Ogromne osiągnięcie.
Samodzielne gogle VR mają jeszcze inne zalety
Zaletą Meta Quest 2 i Pico 4 jest to, że tak jest dużo taniej, bez zobowiązań, I możesz Zabierz je gdziekolwiek.
Albo bardziej wytrzymały i statyczny, albo mniej wytrzymały i mobilny: to jeden z kompromisów, na które musisz pójść z obecnym zestawem słuchawkowym VR. Każdy, kto rozważa zakup, powinien o tym pamiętać.
W wywiadzie Klaren szczegółowo omawia rozległe poprawki graficzne, które studio musiało wprowadzić na różnych urządzeniach. Na przykład LOD (różne poziomy szczegółowości zasobów gry w zależności od odległości). Ręcznie, a nie automatycznie dla każdej platformy.
Deweloper opisuje również, w jaki sposób środowiska cyfrowe w VR wpływają na graczy inaczej niż na tradycyjnym ekranie. Ten ciekawy wywiad można przeczytać pod adresem wieloplatformowy.
Wszystkie informacje na temat gogli Sony VR można znaleźć w naszej recenzji Playstation VR 2. PSVR 2 jest obecnie dostępny tylko w Playstation Store. Będziesz także potrzebować Playstation 5.
Soczewki VR Optician sprawiają, że Twoje okulary stają się przestarzałe. Możesz uzyskać soczewki z 5% rabatem, klikając poniższy link.
Możesz przeczytać wszystko o Meta Quest 2 i Meta Quest Pro w połączonych recenzjach.
Soczewki korekcyjne od VR Optician sprawią, że Twoje okulary staną się przestarzałe. Możesz go kupić z 5% rabatem, korzystając z poniższego linku.
Możesz przeczytać wszystko o Pico 4 w naszej połączonej recenzji.
Soczewki korekcyjne od VR Optician sprawią, że Twoje okulary staną się przestarzałe. Możesz go kupić z 5% rabatem, korzystając z poniższego linku.
Uwaga: Linki do sklepów internetowych w artykułach można nazwać linkami partnerskimi. Jeśli dokonasz zakupu za pośrednictwem tego linku, MIXED otrzyma prowizję od dostawcy. Dla Ciebie cena się nie zmienia.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów