paliwo detalista grupa MOL Poinformował o przejęciu ponad 410 stacji paliw LOTOS w Polsce Polska.
Grupa określiła transakcję jako „kluczowy kamień milowy”, ponieważ dąży do rozszerzenia swojej sieci w Europie Środkowej i Wschodniej.
Transakcja jest następstwem pomyślnego sfinalizowania transakcji z PKN Orlen i Grupą LOTOS, co z kolei jest następstwem zatwierdzenia przez Komisję Europejską przejęcia Grupy LOTOS przez PKN Orlen, które miało miejsce w 2020 roku.
W ramach transakcji MOL sprzedaje 143 terminale Węgry i 39 stacji na Słowacji, otwierając PKN Orlen drogę do wejścia na detaliczny rynek paliw na Słowacji i Węgrzech.
Stacje paliw Slovnaft Polska działające w południowej Polsce również zostaną przebudowane i będą działać pod marką MOL, co zwiększy łączną liczbę polskich sieci MOL do blisko 500.
Wprowadzenie na rynek
Jak informuje Grupa MOL, planuje wprowadzić markę MOL do Polski „natychmiast”, a rebranding sieci zakończyć „tak szybko, jak to możliwe”.
Obejmuje to wprowadzenie Fresh Corner podwórko Marka rynkowa, która obejmuje kompleksową ofertę dań gotowych.
’Wstęp do Świeży kącik Marka Polska jest również na porządku dziennym, dostarczając klientom świeżą, pyszną żywność i wysokiej jakości kawę. „Grupa MOL była pionierem na kilku rynkach regionalnych, na których wprowadzono markę Fresh Corner, wprowadzając do sklepów świeże produkty mleczne, ciasta i pieczywo, a także szeroką ofertę gastronomiczną”.
Grupa MOL jest obecna w Polsce od 1997 roku.
© 2022 Europejski magazyn supermarketów – Twoje źródło najnowszych informacji sprzedaż na sztuki biuletyn Informacyjny. Artykuł autorstwa Stephena Wayne’a Jonesa. Kliknij Subskrypcja zarejestrować się ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu