detalista Następna Przeproś pracowników za brak zapłaty przez kilka miesięcy z powodu nieudanego wdrożenia nowego systemu komputerowego.
FTSE 100 od miesięcy pracuje nad zmniejszeniem problemów spowodowanych decyzją o zleceniu zadań płacowych amerykańskiej firmie technologicznej. Inspiracja. Pierwsze problemy pojawiły się w lutym i dotknęły pracowników, którzy otrzymywali tygodniowe i miesięczne wynagrodzenie.
Problemy doprowadziły do tego, że niektórzy pracownicy Next zostali pozbawieni swoich pensji w trakcie kryzys kosztów życia W warunkach gwałtownej inflacji cen konsumpcyjnych osłabia siłę nabywczą pracowników.
Detalista płaci około 9,36 funtów za godzinę, mniej niż 9,90 funtów, które zaleca Living Wage Foundation za godzinę poza Londynem i 11,05 funtów w stolicy.
Następnie biegnie kolega konserwatywny Simon Wolfson. Jako dyrektor naczelny Lord Wolfson otrzyma w tym roku 4,4 mln funtów wynagrodzenia, najwyższy poziom od 2015 r., po tym, jak inwestorzy poparli 50-procentową podwyżkę płac w maju. Skrytykował Zarząd Emerytalny Kościoła Anglii „Znaczne podwyżki wynagrodzeń dla dyrektorów generalnych w firmach skierowanych do konsumentów, takich jak Next, gdzie siła robocza nie jest poświadczona jako płaca wystarczająca na utrzymanie”.
To nie pierwszy raz w tym roku, kiedy problemy płacowe dotknęły dużego pracodawcę w Wielkiej Brytanii. Asda, sieć supermarketów należących do miliarderów na stacji benzynowej Mohsen, Zubair Issa i TDR Capital .fundusz private equityPrzyznał, że niektórzy pracownicy stracili nawet 500 funtów. Zewnętrzny dostawca płac popełnił w ostatnich miesiącach blisko 11 000 błędów, Wpływają na zarobki 5500 pracowników.
Następnie odmówił ujawnienia, ilu z 43 000 pracowników zostało dotkniętych, ale rzecznik powiedział, że liczba ta spadła od szczytu. „Spodziewamy się, że w nadchodzących tygodniach będziemy kontynuować znaczące postępy” – powiedział rzecznik.
Pracownicy otrzymywali zaledwie 200 funtów miesięcznie, podczas gdy niektórzy musieli polegać na bankach żywności lub cofać wakacje, aby związać koniec z końcem, według Sunday Times, który jako pierwszy zgłosił problemy.
Next zwykle projektuje własne oprogramowanie, ale ma trudności z nakłonieniem oprogramowania Oracle do pracy z własnym. Zamiast tego musiała przydzielić oddany zespół, aby spróbować dowiedzieć się, co poszło nie tak i co tydzień wypłacać utracone pieniądze pracownikom.
W niektórych przypadkach składki emerytalne były pobierane z wynagrodzeń pracowników, które nie były następnie inwestowane w fundusze emerytalne. Następnie powiedział, że zapewni naprawienie tych problemów i zrekompensowanie wszelkich strat poniesionych przez pracowników.
„W ciągu ostatnich kilku miesięcy mieliśmy wiele problemów z naszym nowym systemem płac i zajęliśmy się nimi w trybie pilnym” – powiedział rzecznik. „To jeden z nielicznych przypadków, w których firma Next zleciła na zewnątrz ważne oprogramowanie i wyciągnęła ważne wnioski na temat integracji naszych wewnętrznych aplikacji z platformami innych firm.
„Jesteśmy w pełni świadomi problemów, które te błędy płacowe spowodowały u niektórych naszych współpracowników. Serdecznie przepraszamy wszystkich poszkodowanych i zapewniamy, że rozwiązujemy te problemy jako priorytet.”
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji