W świecie coupe z silnikiem V8 Lexus RC F. Wygląda na to, że przegrywasz przeciwko Mercedes AMG C63 S.. Wtedy spojrzysz na ich specyfikacje, ponieważ Niemcy mają dużą różnicę w różnicy mocy dzięki konfiguracji z dwoma turbodoładowaniami, co prowadzi do ogromnego postępu pod względem wartości momentu obrotowego.
Ale nie zawsze tak jest, gdy wkładasz oba samochody drag Race. Trakcja jest bardzo ważna iw tym przypadku fajny i nieco wilgotny pas startowy w ustawieniu do walki silnik Na YouTube.
To nasuwa pytanie: czy Lexus RC F naprawdę może pokonać najpotężniejszego Mercedesa AMG C63 S w prostym wyścigu?
27 Kino
Najpierw liczby. RC F, choć słabszy, nie jest wolny. 5-litrowa szlifierka V8 generuje 472 KM (352 kW) i 395 lb-ft (535 Nm) momentu obrotowego. Numery te są wysyłane na tylne koła.
Z drugiej strony AMG C63 S wytwarza 503 KM (375 kW) i imponujący moment obrotowy 516 lb-ft (700 Nm) dzięki 4-litrowemu silnikowi V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Napęd na tylne koła jest również napędem na tylne koła i jest nieznacznie cięższy niż japońskie coupe.
Na papierze RC F jest nieco wolniejszy niż AMG C63 S, osiągając 100 km / hw 4,5 sekundy, w porównaniu z 3,9 sekundy Niemca. Jednak liczby te zostały pobrane w idealnych warunkach, co prowadzi nas do wyścigu drag w tym artykule.
Z wyżej wymienionymi warunkami powierzchniowymi i takimi Kawałki Nosili różne opony, czy te liczby mają znaczenie w wyścigu na ćwierć mili? Obejrzyj wideo zamieszczone powyżej i daj nam znać, co myślisz, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów