Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Czy EA posłuchało fanów?  Nasz wstępny werdykt na temat rozgrywki w F1 23

Czy EA posłuchało fanów? Nasz wstępny werdykt na temat rozgrywki w F1 23

Zostały tylko trzy tygodnie do F1 23, trzeciej gry Formuły 1, która zostanie wydana od czasu, gdy EA kupiło Codemasters, a my mieliśmy szczęście, że mogliśmy zobaczyć jej wersję zapoznawczą.

Ponieważ nie jest to ostatnia wersja gry, nie wszystkie nowe tryby gry i funkcje były dostępne do wypróbowania. Obejmuje to wszystkie tryby sieciowe – co oznacza, że ​​wciąż nie widzieliśmy, jak będzie wyglądał zupełnie nowy tryb „F1 World” w rzeczywistości.

Standardowe tryby Grand Prix i Time Trial były w stanie dać nam wgląd w niektóre inne zapowiadane ulepszenia i dodatki do F1 23. Obejmuje to zmiany w modelu fizyki i prowadzeniu samochodu, które zostały oparte na opiniach samych zespołów F1 .

Oczywiście każda nowa gra wyścigowa będzie się charakteryzować nową i ulepszoną fizyką samochodów, ale w przypadku F1 23 szczególnie ważne jest, aby zrobić to dobrze.

Społeczność powszechnie uważała, że ​​model prowadzenia F1 22 sprawiał, że samochody były zbyt trudne do ciągłej jazdy do granic możliwości, zwłaszcza jeśli grało się na kontrolerze, a nie na kierownicy i pedałach.

Dwa szczególnie duże problemy z zeszłoroczną grą to brak przyczepności na wyjściu z wolnego zakrętu oraz to, że bardzo trudno było złapać poślizg od tyłu, ponieważ często obracasz się, zanim zdążysz to naprawić. Oznaczało to, że jazda w F1 22 była znacznie trudniejsza do przyzwyczajenia niż w poprzednich grach, a nawet wtedy samochody były frustrująco nieprzewidywalne.

F1 23 spełnia swoją obietnicę, ponieważ podczas kierowania jest mniej drętwienia, a jeśli dodasz trochę gazu przy wyjściu z zakrętu, możesz złapać niewielki poślizg i dojść do siebie bez uprzedniego skręcania.

F1 23 Red Bull Skid Zdjęcie poglądowe 1

Nie oznacza to, że manewr nagle wypalił; Zbyt duża moc za wcześnie i zacznie się obracać, jeśli zanurzysz oponę w trawie w obszarze hamowania lub mocno zatrzaśniesz hamulce, zablokuje się. Ale w przeciwieństwie do zeszłorocznej gry, masz lepsze wyczucie ograniczeń samochodu i nie jesteś od razu karany za zboczenie z nich.

READ  50 lat przełomowych gier wideo, raz w roku, we wszystkie można grać na konsoli Nintendo Switch

Warto również zauważyć, że wszystko to jest dostępne w domyślnych ustawieniach samochodu, więc wrażenia z jazdy prawie na pewno staną się przyjemniejsze, gdy społeczność majstruje przy tych ustawieniach.

Czucie kontrolera również zostało znacznie ulepszone i nie ma tak agresywnego centrowania kierownicy w grze, gdy skończysz obracać się wokół jednego z ciasniejszych i wolniejszych zakrętów.

Jeśli szukasz wyzwań, nadal istnieje, ale jest o wiele łatwiejszy w obsłudze niż F1 22, a dodatkowa przewidywalność i łagodność, które zapewnia F1 23, naprawdę przydaje się w późniejszej fazie wyścigu, gdy jeździsz na mocno zużytych oponach lub jeśli deszcze.

F1 23 Podgląd brytyjskiego Whit Pick

Ten punkt idzie w parze z kolejną z nowych funkcji F1 23, możliwością wykonywania sprintów na 35% pełnego dystansu Grand Prix.

35% wyścigów długodystansowych podlega F1 Esports. Zawody prowadziły wyścigi z dystansem 25%, ponieważ był to najkrótszy wyścig w grach Formuły 1, w których obowiązywały pit stopy.

Ale po tym, jak kierowcy i widzowie zażądali dłuższych wyścigów, aby zaoferować bardziej strategiczne wybory, w sezonie 2020 F1 Esports zadebiutowały wyścigi długodystansowe ze wzrostem o 35%. Zgodnie z zamierzeniami, doprowadziło to do większej wszechstronności strategicznej i zaowocowało kilkoma ekscytującymi wyścigami. Jednak 35% wyścigów długodystansowych nigdy nie było dostępnych dla wszystkich graczy aż do F1 23.

Dystans wyścigu jest kwestią osobistych preferencji, ale większość rozgrywek w trybie kariery dla dwóch graczy i ligowych seriach wyścigów online obejmuje zazwyczaj 25% lub 50% wyścigów. Tak więc opcja 35% to kompromis, który może z łatwością spodobać się graczom, którzy nie chcą poświęcać około 45 minut na wyścig, ale chcą bardziej opłacalnych strategii dotyczących opon niż oferuje opcja 25% dystansu.

Nie jest do końca jasne, jak otwarte są opcje strategiczne dla wyścigu na dystansie 35% w porównaniu z wyścigiem na dystansie 25%, ponieważ zależy to od wielu czynników i zmian dla każdego toru.

READ  Codzienne oferty 18 kwietnia: 14-calowy MacBook Pro o wartości 1749 USD, iPad Pro od 319 USD, 50% zniżki na zestawy słuchawkowe do gier Razer i nie tylko

F1 23 Podgląd obrazu Pitstop

W oparciu o ekrany strategii przed wyścigiem, które nie zawsze odzwierciedlają przebieg wyścigów w rzeczywistości, w Bahrajnie wyścigi na dystansie 25%, 35% i 50% są oddalone o jeden przystanek. Na Węgrzech tylko w odległości 50% dwie stacje mogą być opłacalne i podobnie jest w Imola.

Mimo to Imola rozegrała emocjonujący wyścig na dystansie 35%. Począwszy od ostatniego w Red Bullu Maxa Verstappena, zwiększony dystans o ponad 25% oznacza większą przerwę między okrążeniami między pit stopami dla tych, którzy startują na miękkich oraz tych na średnich i twardych.

Ruszanie z tyłu na średnich oponach i próba nadrobienia terenu przez zacięcie i bieganie w czystym powietrzu było bardziej wykonalne niż w wyścigu na dystansie 25%. Cały wyścig trwał nieco ponad 30 minut, co było wystarczająco krótkie, aby nie było nużące, ponieważ o kolejności na mecie decydowała w dużej mierze kilka okrążeń przed końcem.

Niestety, ta wersja zapoznawcza nie uwzględnia nadmiernej liczby czerwonych flag, więc nie mogliśmy jej przetestować.

Pierwszy film z głębokim nurkowaniem wydany przez EA i Codemasters obiecywał, że mogą pojawić się czerwone flagi z powodów, w tym zgaśnięcia samochodów z powodu problemów mechanicznych na torze, a nawet w ekstremalnie mokrych warunkach.

Byłoby to ulepszenie w stosunku do F1 2014, ostatniej gry z czerwonymi flagami, kiedy są one naprawdę widoczne tylko wtedy, gdy zaparkowałeś samochód, aby zablokować cały tor lub zmodyfikowałeś grę. Ale jak dotąd nie byliśmy w stanie sprawdzić, czy F1 23 oferuje bardziej realistyczne włączenie czerwonych flag.

Zapowiedź podium F1 23 pic 2

Zamiast tego mogliśmy zobaczyć nowy schemat kodowania kolorami dla F1 23. Chociaż nie jest to przełomowa zmiana, jest natychmiast zauważalna dla każdego, kto spędził znaczną ilość czasu z F1 22.

Największe wrażenie robi podczas scen, w których widać kierowców na zewnątrz samochodu, a także bardziej naturalna realizacja światła słonecznego. Nadaje również grze znacznie bardziej mroczny ton.

READ  Dell oferuje 10% zniżki na konsolę Nintendo Switch OLED i dodatkową kartę podarunkową o wartości 50 USD

Ostatecznie to nie paleta kolorów jest najważniejsza dla bazy graczy i wpłynie na czyjąś decyzję o zakupie gry. Jednak prowadzenie samochodu – i wspaniale jest widzieć opinie graczy z F1 22, które zostały wysłuchane i na które reagowano.

Ale wciąż niecierpliwie czekamy, aż dostaniemy w swoje ręce zupełnie nowy świat F1 i system czerwonej flagi, które są w podglądzie kompilacji 23 F1, aby zobaczyć, czy również spełnią oczekiwania.