Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Czego mogą się spodziewać marketerzy, gdy Google wprowadzi konwersacyjną sztuczną inteligencję w reklamach w wyszukiwarce

Czego mogą się spodziewać marketerzy, gdy Google wprowadzi konwersacyjną sztuczną inteligencję w reklamach w wyszukiwarce

Jak wynika ze szczegółów udostępnionych marketingowi Dive, dzisiaj (23 stycznia) Google wprowadza ogłoszoną wcześniej usługę konwersacyjną opartą na modelu Gemini AI w Google Ads. Według Google we wczesnych testach narzędzia reklamodawcy przy mniejszym wysiłku utworzyli kampanie w sieci wyszukiwania o wyższej jakości, zwiększając w ten sposób Wyniki Siły Reklamy, które mierzą trafność, jakość i różnorodność tekstów reklam.

Konwersacja umożliwia reklamodawcom tworzenie odpowiednich treści reklamowych, w tym kreacji i słów kluczowych, z adresu URL witryny. Po raz pierwszy ogłoszono to w maju ubiegłego roku podczas firmowego wydarzenia Google Marketing Live. Dostęp do wersji beta jest teraz w pełni dostępny dla anglojęzycznych reklamodawców w USA i Wielkiej Brytanii na całym świecie Odejmować Dla wszystkich anglojęzycznych reklamodawców rozpoczynających działalność w ciągu najbliższych kilku tygodni.

„Uważałem, że konwersacja jest bardzo łatwa w użyciu. Pomogła mi stworzyć więcej reklam wysokiej jakości, charakteryzujących się „dobrą” lub „doskonałą” siłą, co poprawiło skuteczność” – powiedział Tom Foster z brytyjskiej firmy świadczącej usługi reklamowe Page1 w oświadczenie. Moje kampanie są większe.”

Reklamodawcy z małych firm, którzy korzystają z konwersacji w Google Ads, są o 42% bardziej skłonni do publikowania kampanii w sieci wyszukiwania z „dobrą” lub „doskonałą” siłą reklamy, podczas gdy reklamodawcy, którzy ulepszają swoje reklamy ze „słabych” do „doskonałych”, uzyskują o 12% więcej konwersji według danych Google.

W odpowiedzi na obawy reklamodawców dotyczące generowania obrazów do kampanii, w nadchodzących miesiącach Google doda w ramach konwersacji możliwość sugerowania obrazów przy użyciu wygenerowanej sztucznej inteligencji i obrazów ze stron docelowych. Wszystkie obrazy utworzone przy użyciu generatywnej sztucznej inteligencji w Google Ads będą opatrzone niewidocznym znakiem wodnym SynthID i będą zawierać metadane wskazujące, że zostały utworzone przy użyciu tej technologii, która nadal budzi wątpliwości związane z przejrzystością.

Wdrożenie funkcji konwersacyjnych w Google Ads to najnowszy krok firmy mający na celu wykorzystanie rosnącego zainteresowania generatywną sztuczną inteligencją w reklamie. W listopadzie firma udostępniła funkcje sztucznej inteligencji w swoim produkcie reklamowym Performance Max w wersji beta wszystkim klientom w Stanach Zjednoczonych. Uruchomienie Geminiktórą określiła jako „najzdolniejszą i najpowszechniejszą [AI] model” do tej pory.

READ  Nowy zestaw kołowy Limitless Gravel Adventure wzbogaca ofertę Hunta do jazdy po szutrze i szlakach

Oczekuje się, że wpływ generatywnej sztucznej inteligencji na Google i rynek reklamowy będzie znaczący. Według platformy marketingu danych BrightEdge udostępnionej firmie Marketing Dive szacunkowo 84% zapytań w wyszukiwarce Google zostanie wzmocnionych przez wygenerowaną sztuczną inteligencję, co ostatecznie przełoży się na ponad 40 miliardów dolarów rocznych przychodów z reklam. Szacuje się, że technologia najbardziej dotyka branże: opieka zdrowotna, e-commerce i technologie B2B.

„SGE oparte na sztucznej inteligencji firmy Google to największa transformacja technologiczna, jaką do tej pory widziała nasza branża” – stwierdził w oświadczeniu Jim Yu, założyciel i dyrektor generalny BrightEdge. „Ten moment stanowi szokujący punkt zwrotny zwłaszcza dla branży marketingowej, która od czasu wynalezienia marketingu cyfrowego opiera się na strategiach wyszukiwania organicznego, aby docierać do klientów i sprzedawać produkty. Zrozumienie, w jaki sposób ekspozycja marki SGE nie jest jedynie kwestią ciekawości marketerom – to kwestia przetrwania.”