Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Covid-19: Jak prowadzić rozmowę z kimś, kto nie chce się szczepić?

Covid-19: Jak prowadzić rozmowę z kimś, kto nie chce się szczepić?

Wszyscy znamy kogoś, kto się waha. Wstrzymaj, czekaj lub nie pobieraj pliku Szczepionka przeciwko Covid-19.

Może to być twoja matka, kuzynka, przyjaciółka lub sąsiadka.

Steve Anderson mówi, że zamiast się z nimi kłócić, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest wysłuchanie ich obaw.

Dyrektor Generalny Nelson Bays Primary Health Charlotte Etheridge, po lewej i kierownik kliniczny Steve Anderson w klinice szczepień Covid-19 w Richmond.

Martin de Ruyter / Nelson Mill

Dyrektor Generalny Nelson Bays Primary Health Charlotte Etheridge, po lewej i kierownik kliniczny Steve Anderson w klinice szczepień Covid-19 w Richmond.

Zwykle pielęgniarka środowiskowa w Nelson Victory Community Center, Anderson została przydzielona do roli lidera klinicznego w uruchomieniu szczepień.

Czytaj więcej:
* Ewi zachęca młodych ludzi do szczepień
* Wypowiedzenie stosunku pracy i brak możliwości rekompensaty dla nieszczepionych pracowników
* COVID-19: Szczepienia ruszają w drogę w wyścigu, aby w pełni chronić Nelsona Marlboro na lato

Codziennie rozmawiałam z takimi ludźmi Zaniepokojony otrzymaniem szczepionki PfizerPowiedziała, że ​​zaczynają widzieć coraz więcej niezdecydowanych ludzi, którzy przychodzą i zadają pytania.

„Teraz, gdy przeszliśmy przez większość bardzo chętnej i niespokojnej populacji, prowadzimy te rozmowy częściej”.

Zachęcała każdego, kto ma obawy, do przyjścia do kliniki i odbycia rozmowy.

rzeczy

Cała prawda: dlaczego ludzie wierzą w mity o szczepieniach przeciwko wirusowi Covid-19?

„Zawsze mamy czas, aby usiąść i porozmawiać z ludźmi… Nigdy nie chcielibyśmy zaszczepić kogoś, kto nie był w pełni świadomy tego, co robi lub dał nam wyraźną zgodę”.

Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że każdy ma inne obawy i obawy, jeśli chodzi o szczepienia, powiedziała Charlotte Etheridge, dyrektor generalna ds. zdrowia podstawowego w Nelson Bays.

„Właściwie to zrozumienie, że lęk to Covid”.

Powiedziała, że ​​zadawanie pytań jest zawsze najlepszym rozwiązaniem.

Steve Anderson mówi, że ważne jest, aby wysłuchać obaw osób niechętnych szczepieniu.

Martin de Ruyter / Nelson Mill

Steve Anderson mówi, że ważne jest, aby wysłuchać obaw osób niechętnych szczepieniu.

„Nie ma czegoś takiego jak głupie pytanie”.

READ  Badanie: Zaparcia podwajają ryzyko rozwoju choroby Alzheimera

Anderson powiedział, że ostatnio robili karierę i słyszał o poważnych skutkach ubocznych od współpracowników. Ale po rozmowie z pielęgniarką wrócił następnego dnia i dostał zastrzyk.

„Była w stanie poprawić lub rozwiać niektóre z tych mitów bez presji… Potrzebował tylko czasu”.

Zachęcała każdego, kto podczas szczepienia chce porozmawiać z niespokojnymi ludźmi, aby się zatrzymali i wysłuchali, co mają do powiedzenia.

Powiedziała, że ​​jeśli to usłyszysz, prawdopodobnie usłyszą to, co masz do powiedzenia.

„Powiedz im, co oznacza dla ciebie szczepienie i powiedz im, co może to oznaczać dla twojej społeczności i twojego Wannau”.

Powiedziała, że ​​wiele osób jest wprowadzanych w błąd przez dezinformację z mediów społecznościowych, więc dobrym podejściem jest nakłonienie ich do pokazania informacji, a następnie delikatnego przesłuchania źródła, jednocześnie kierując ich do bardziej wiarygodnych informacji.

Etheridge powiedział, że wiele osób polegało na źródłach takich jak Facebook, aby uzyskać informacje, dlatego ważne było, aby pomóc im kwestionować i znajdować różne źródła.

„Facebook to świat szumu”.

Anderson powiedział, że wiele się nauczyli o tym, co motywuje ludzi do szczepienia, siedząc i rozmawiając z nimi.

Dla wielu korzyści zdrowotne i społeczne były motorem napędowym, ale dla wielu młodych ludzi, którzy przyjeżdżają podczas wakacji szkolnych, chodziło o możliwość podróżowania i uczęszczania do college’u.

„To zupełnie inny cel”.

Miała trzy wskazówki dla wszystkich niechętnych szczepieniu: „Rozszerz swoje źródła informacji, porozmawiaj z kimś, komu ufasz i miej dobry osąd, a nie usuwaj wszystkich swoich informacji z Facebooka”.